c64club Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Nauczyłem się w końcu centrować, zeszło trochę czasu, zmęczyłem stare koła od Jawy i skleciłem koło tylne do mojej rzeźby. Kółka proste, dźwięczą idealnie, więc teraz mogę kupić klucz wiedząc, że się nie zmarnuje :P Czemu tak późno? Dotychczas kręciłem wszystkie nyple "od góry" przeciętym wkrętakiem płaskim, idealnie zaostrzonym (czyt. perfekcyjnie tępym, żeby nie objeżdżał). Ale jak na koło jest założona opona, to sposób nie działa. Będę miał w zaprzęgu 3 szprychowane koła, brat w wózku bocznym też ma szprychy, trzeba mieć czym centrować w cywilizowany sposób, aż wstyd oddawać do centrownika. I zastanawiam się nad typem klucza. Na rynku popularne są:"pierścionek" za 6-10 złotych dostępny w każdym sklepie psia kość ze szparami co ileś dziesiątych mm a nie co 1mm. Za 20 i za 50 zł klucz z rozszerzającą się szparą co 1mm, dziwny jakiś się wydaje, ok 35 zł "z nakręcanymi końcówkami" Jonnesway za 99 złotych i kolorowe DRC za 65 Miał ktoś do czynienia z tymi kluczami? Możecie coś polecić? Sadziłbym się na tego DRC, jeśli coś wart. Ideałem byłoby coś takiego: Oplata klucz z "prawie czterech" stron a funkcjonalność "pierścionka do niszczenia nypli", ale nie widziałem tego w rozmiarach motocyklowych. A byłby idealny do zabrania w schowku. Jak ktoś ma namiary na dobry tego typu poręczny kluczyk w motorozmiarach, to pliiiiz. Link, telefon, cokolwiek Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Ten z nakręconymi końcówkami jest ideał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Masz jakiś tego typu? Mógłbyś go pochwalić lub odradzić zakup? Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Ja mam robiony, ale wiem że potrzeba sporej siły żeby dociągnąć prawidłowo szprychę dla tego tamten sprawdzi się idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 W serwisie rowerowym majster korzysta z tego typu http://static.rowerowy.com/GetFile/7535/klucz-co-nypli-park-tool.jpg nazwijmy to "motylkowy" i tam się sprawdza ale trudno tym przyłożyć dużą siłę więc uznaj to za kolejną opcję niż rekomendację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Też używamy tego z nakręcanymi końcówkami, nie powiem teraz marki, w poniedziałek mogę rzucić okiem i podpytać ile $$ takei cudo. Ale klucz jest wporzo, dobrze wykonany i wygodny w użyciu. Różne rozmiary. Można sporą siłę do tego przyłozyć, co jest ważne bo czasem szprychy są tak spięte i zapieczone że szok. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.