Skocz do zawartości

gpz 500 nie odpala po postoju- brak iskry


omt579
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a uzwojenie alternatora da się podpasywać od jakiegoś innego moto?

bo koło od zzr600 póki co to mam najtaniej za około 150zł z wysyłką to już da się znieść taką kwotę a stojan od gpz za 80 plus wysyłka

Magneto od zzr600 z tego co widać na fotkach nie ma wypustu z którego szczytują impulsatory, trzeba będzie to dorobić bo w gpz mam jeden wypust w kształcie prostokąta?

Edytowane przez omt579
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

założyłem inne koło magnesowe, inny stator i nadal iskry nie ma :(

impulsatory sprawdziłe miernikiem, po podpięciu ich do miernika i obracaniu wałem słychać piszczenie wiec chyba wszystko pod deklem jest już ok.

Jest możliwość ze siadł regulator napięcia i on stoi za brakiem iskry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator napięcia nie zabierze Ci iskry...chyba, ze robi zwarcie ale wtedy nic nie zadziała (kierunki, postojówki czy kontrolki).

 

jakie znów piszczenie ?

Zapewne na mierniku, przedzwonił impulsatory.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem miernik na pozycje w której sprawdza się ciągłość obwodu, gdy do impulsatora zbliży się ten języczek to jest piszczenie na mierniku,

koło założyłem od zzr600 dorobiłem na nim ten języczek tak jak było na oryginalnym kole.

mogą mi Panowie powiedzieć co jeszcze sprawdzić? mnie zastanawia to ze do jednej z cewek (lewej) dochodzi prąd 12v cienkim kablem a do drugiej nie dochodzi wgl. (pisałem o tym w pierwszym poście)

Edytowane przez omt579
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemyj-wyczysc impulsatory, z uszkodzonego starego magneta z reguly do impussatorow przyklejaja sie te szczatki magnesu, sprawdz po kolei polaczenie impulsatory modul pozniej modul cewki...

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kurde:( wiec wychodzi na to ze koles przysłał mi uszkodozny moduł albo juz nie wiem co to moze byc.

 

tak jak na schęmacie zaznaczyłem do lewej cewki czarnym kablem dopływa prad 12v a do prawej prad nie dochodzi czy to normalne?

 

http://www.serviskawasakikle500.com.pl/Instalacjaelektryczna.html

 

1. Włącznik Zapłonu (stacyjka)

2. Wyłącznik Silnika

3. Włącznik Rozrusznika

4. Świece Zapłonowe

5. Cewki Zapłonowe

6. Puszka Rozgałęźna Bezpieczników

7. Bezpiecznik Zapłonu 10A

8. Włącznik Blokady Rozrusznika

9. Czujnik Podpórki Bocznej

10. Czujnik Luzu

11. Główny Bezpiecznik 30A

12. Akumulator 12V 10Ah

13. Moduł Zapłonowy

14. Czujnik Wału Korbowego

 

ja mam iny moduł bo na jedna kostkę a tak to instalacja raczej ta sama

post-67883-0-56366000-1363717440_thumb.jpg

Edytowane przez omt579
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Janusz pisze. W takim wypadku na czarnym masz 12V po cewce i teraz wypada sprawdzić cewkę (z zieloną masą) i czy na czerwonym przewodzie masz napięcie 12V.

Napisz jak mierzysz to napięcie ?

Pewnie moduł klęczy a wysyłanie uszkodzonych modułów i regulatorów to dość popularny już sport na aledrogo.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...