wueska Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Tak, temat był poruszany kilka lat w tył. Kiedy chciano za takie kółko na prawdę chorą kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omt579 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) a uzwojenie alternatora da się podpasywać od jakiegoś innego moto?bo koło od zzr600 póki co to mam najtaniej za około 150zł z wysyłką to już da się znieść taką kwotę a stojan od gpz za 80 plus wysyłkaMagneto od zzr600 z tego co widać na fotkach nie ma wypustu z którego szczytują impulsatory, trzeba będzie to dorobić bo w gpz mam jeden wypust w kształcie prostokąta? Edytowane 10 Marca 2013 przez omt579 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omt579 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 założyłem inne koło magnesowe, inny stator i nadal iskry nie ma :( impulsatory sprawdziłe miernikiem, po podpięciu ich do miernika i obracaniu wałem słychać piszczenie wiec chyba wszystko pod deklem jest już ok. Jest możliwość ze siadł regulator napięcia i on stoi za brakiem iskry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jakie znów piszczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Regulator napięcia nie zabierze Ci iskry...chyba, ze robi zwarcie ale wtedy nic nie zadziała (kierunki, postojówki czy kontrolki). jakie znów piszczenie ?Zapewne na mierniku, przedzwonił impulsatory. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omt579 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) ustawiłem miernik na pozycje w której sprawdza się ciągłość obwodu, gdy do impulsatora zbliży się ten języczek to jest piszczenie na mierniku,koło założyłem od zzr600 dorobiłem na nim ten języczek tak jak było na oryginalnym kole.mogą mi Panowie powiedzieć co jeszcze sprawdzić? mnie zastanawia to ze do jednej z cewek (lewej) dochodzi prąd 12v cienkim kablem a do drugiej nie dochodzi wgl. (pisałem o tym w pierwszym poście) Edytowane 19 Marca 2013 przez omt579 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) przemyj-wyczysc impulsatory, z uszkodzonego starego magneta z reguly do impussatorow przyklejaja sie te szczatki magnesu, sprawdz po kolei polaczenie impulsatory modul pozniej modul cewki... Edytowane 19 Marca 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omt579 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 impulsatory przeczyściłem a cała reszta niby też jest ok, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jesli wszystko dookola sprawdzone laczne z zasilaniem modulu tzn ze modul padl, ale najpierw sprawdz dokladnosc wykonania tego jezyczka bo ta szczelina ma miec odp wymiar. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omt579 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jezyczek się zgrywa, ale z tego co wychodzi to nawet na starym magnecie powinna być iskra jeśliby pozostałe elementy byłyby sprawne. wgl stator i magnesy mają jakis wpływ na iskrę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 gdy one sie rozpadaja to wlasnie zanieczyszczaja impulsatory i ginie iskra, a tak poza tym to powinna byc iskra Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omt579 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) no kurde:( wiec wychodzi na to ze koles przysłał mi uszkodozny moduł albo juz nie wiem co to moze byc. tak jak na schęmacie zaznaczyłem do lewej cewki czarnym kablem dopływa prad 12v a do prawej prad nie dochodzi czy to normalne? http://www.serviskawasakikle500.com.pl/Instalacjaelektryczna.html 1. Włącznik Zapłonu (stacyjka) 2. Wyłącznik Silnika 3. Włącznik Rozrusznika 4. Świece Zapłonowe 5. Cewki Zapłonowe 6. Puszka Rozgałęźna Bezpieczników 7. Bezpiecznik Zapłonu 10A 8. Włącznik Blokady Rozrusznika 9. Czujnik Podpórki Bocznej 10. Czujnik Luzu 11. Główny Bezpiecznik 30A 12. Akumulator 12V 10Ah 13. Moduł Zapłonowy 14. Czujnik Wału Korbowego ja mam iny moduł bo na jedna kostkę a tak to instalacja raczej ta sama Edytowane 19 Marca 2013 przez omt579 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 raczej na czerwonych po zalaczeniu stacyjki i przelacznika RUN powinno pojawic sie napiecie natomiast zielonm i czarnym modul podaje mase... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Tak jak Janusz pisze. W takim wypadku na czarnym masz 12V po cewce i teraz wypada sprawdzić cewkę (z zieloną masą) i czy na czerwonym przewodzie masz napięcie 12V.Napisz jak mierzysz to napięcie ?Pewnie moduł klęczy a wysyłanie uszkodzonych modułów i regulatorów to dość popularny już sport na aledrogo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ale pojawienie sie napiecia tylko na jednej cewce nie jest wina modulu poniewaz te 2 przewody plusowe sa ze soba zmostkowane, napiecie powinno byc na jednym i drugim... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.