Skocz do zawartości

omt579

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dębica

Osobiste

  • Motocykl
    Gpz500s Gsx600f Vx535 xj6
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia omt579

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Z reguły jeżdżę spokojnie, odcięcie silnik widzi u mnie może ze 3 razy w sezonie, z jednej strony dołożyli chłodnice z drugiej skasowali ja pomiędzy starsza a początkiem produkcji nowszej wersji xj600. Znajomy motocyklista ma xj600 bez chłodnicy i mówi ze nigdy jakiegokolwiek problemu z nią nie było. Poza tym tak jak pisałem moja rama nie posiada uchwytów na chłodnicę, dorobić uchwyty które nie będą przeciążały przewodów olejowych, będą odpowiednio tłumiły drgania których jak mi się wydaje podkładki miedziane nie lubią to chyba nie łatwa sprawa. Tak czy inaczej postanowiłem juz... pozbywam się chłodnicy czekam tylko na części i składam maszynę. Co do zakupu chłodnicy to mimo wszystko bardzo trudno ją dostać do rocznika powyżej 91.
  2. skoro tak to wole kupić tą podstawkę pod filtr od silnika który nie miał chłodnicy. Dziękuję za pomoc.
  3. bypassa? w sensie połączyć przewody? jeśli jest dużo przeróbek to z tego co się dowiedziałem wystarczy dokupić podstawę filtra od starszego silnika...
  4. Jak w temacie chciałbym pozbawić moja xj chłodnicy oleju ponieważ -cieknie jeden holenderek z racji uszkodzenia chłodnicy; -rama nie jest przystosowana do chłodnicy -oryginalnie motocykl nie posiadał chłodnicy tylko z racji wymiany silnika na nowszy typ poprzedni właściciel ją zamontował -mimo iż szukam nie mogę znaleźć chłodnicy. Proszę mi powiedzieć czy wystarczy odkręcić przewody olejowe i zaślepić miejsca skąd wychodzą? czy trzeba coś jeszcze przerabiać w podstawce filtra?
  5. chętnie pozbyłbym się tej chłodnicy bo jest ona przymocowana do ramy prowizorycznie na opaskach - tak to zostawił poprzedni właściciel, na ramie nie ma uchwytów trzeba byłoby je dorobić, z pospawaniem może być problem bo pęknięcie jest w miejscu gdzie dolega podkładka miedziana, nie mam wgl namiarów na osobę która spawa aluminium.
  6. Witam ponownie:( Problem wycieku powrócił po ostrej jeździe. Na końcówce w chłodnicy jest pękniecie, dosłownie jak rysa, obawiam się ze to powoduje powracanie tego wycieku. Brakuje mi już pomysłów na naprawy, wcześniej miałem pod spodnią uszczelkę miedzianą założony oring i wszystko działało super przez jakieś 80km. Rozważam opcje pozbycia się chłodnicy bo fundusze nie pozwalają mi na wymianie jej na nowa a wiem ze wcześniejsze xj były bez chłodnicy oleju i nic im sie nie działo. Dodam że moja xj 1992 rok seryjnie nie miała chłodnicy, nabyła ją wraz z silnikiem od nowszej wersji. Da się jakoś zaślepić re rurki? zrobić obieg oleju bez nich?
  7. dziś też tak zrobiłem tylko na starych podkładkach te nowe które miałem miały węższą obręcz, przed ogrzewaniem i szybkim schłodzeniem wziąłem papier ścierny 2000 położyłem na szybie i "splanowałem' je by uzyskać idealnie gładkie powierzchnie. Póki co nic nie cieknie ale silnik długo nie chodził, około 5 min. wszystko wyjdzie przy mocniejszej jeździe. Wcześniej zaraz po odpaleniu tworzyła się kropelka oleju w okolicy łączenia.
  8. ładnie oblukałem i to na bank tam, palnika nie mam ale podgrzeje kuchenką gazową jak mi się to nie uda to jeszcze się odezwę, póki co dziękuję za rady
  9. czyli to będzie skuteczny sposób? da sie jeszcze jakoś to doszczelnić poza zgrzewaniem i schłodzeniem tych podkładek jeśliby ciekło?
  10. Witam! W mojej xj600 cieknie olej z holenderka przy chłodnicy, wymieniłem podkładki miedziane na nowe lecz wyciek moim zdaniem jedynie powiększył się. Chłodnica jest aluminiowa, holenderek chyba stalowy podkładki były miedziane i takie też zastosowałem przy wymianie. W sieci znalazłem informacje ze warto podgrzać podkładki przed wymiana (gorąca miedź będzie miększa i lepiej sie ułoży). Wyciek mnie denerwuje bo brudzi silnik, nogę :ohmy: niżej kolana i na dłuższa metę spowoduje ubytki w stanie oleju. Proszę o pomoc chciałbym poskładać to tak żeby nigdzie się nie pociło.
  11. Przyczyna leżała w odpiętej membranie od przepustnicy.
  12. Dziś sprawdziłem kolektor wydechowy przedniego cylindra i w nim również nie ma zwężki. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, może ktoś coś doradzi? Nie wymagam od niego żeby szedł 160 tak jak piszą niektórzy ale żeby przynajmniej dochodził do tego 130. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Jeszcze jedna informacja jakby ktoś miał virago i mógł sprawdzić moja na 3ce do spodu ma około 95km/h.
  13. właśnie wróciłem z garażu i udało mi się ustalić po odkręceniu jednego z króćców iż nie posiadają one zwężki.
  14. o ile wzrośnie spalanie jak odblokuje? da się samemu odblokowac? mam silnik 2YL w dowodzie napisane mam 34kW, rocznik 1990. Kraj pochodzenia to z tego co wiem Belgia.
  15. Witam! Nabyłem virago 535 z 1990 roku. Wczoraj śmigałem nim po autostradzie i nie chciał iść więcej jak 110 cudem pozbierał się w sobie i doszedłem do 120. Chciałbym się dowiedzieć czy jest on zblokowany jeśli tak to w jaki sposób i czy warto go odblokowywać? Mam tu na myśli wzrost spalania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...