JanuszK30 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 nic nie zwalac i nie mierzyc tylko jezdzic i zaakceptowac krotki skok sprzegla. ktory w singlach jest niestety jeszcze bardziej wyczuwalny, wyregulowac tylko luz linki by sprzeglo nie pracowalo bez luzu a jak zacznie sie slizgac to sprzeglo do wymiany... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Małe nie porozumienie skoro już stawiamy na tarcze to zwykle zdejmujemy dekiel i wtedy należy sprawdzić stan sprężyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Tak Tamka tyle że widzisz no nie bardzo ma sie co zepsuć w tak banalnej sprawie jak sprężyna. Zresztą jak już człowiek zwali ten dekiel to lepiej wszystko zmierzyć a nie potem bawić się 15 razy ...Sprezyna po jakims czasie pracy robi sie krotsza nawet o kilka mm i traci na sprezystosci, pozatym w serwisowkach masz podane jaki zakres dlugosci sprezyny pozwala na dalsza jej prace a po jakim wymaga juz wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 z pewnoscia kazdy kto bedzie szukal rozwiazania problemu z niezalaczajacym sie wentylatorem w KLR ucieszy sie z naszej polemiki... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) To już nie rozumiem. Janusz piszę, że to normalne w singlach, a inni, że sprzęgło do wymiany. Na razie i tak nie mam gotówki na tarcze, więc niestety nie zakupie, będę miał gotówkę, wtedy zmierze i najwyżej zakupie, a na razie będę jeździł tak, jak jest, co najwyzej pobawie się linką. Edytowane 22 Lutego 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 sprzeglo nie jest do wymiany dopoki nie ma uslizgow, moze to byc jego "koncowka" a mozesz jeszcze na nim pojezdzic 2 sezony... w singlach napisalem, ze bardziej odczuwalny jest krotki skok niz np w lagodnie pracujacej 4ce rzedowej, a nie ze to jest normalne. po prostu caly czas uwazam, ze powinienes sie do niego przyzwyczaic, bez pomiarow rozebranego sprzegla nic wiecej sie nie dowiesz zwlaszcza, ze nie masz tam raczej reulacji o ktorej pisze Tamka prawda? jest tylko regulacja luzu linki? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) z pewnoscia kazdy kto bedzie szukal rozwiazania problemu z niezalaczajacym sie wentylatorem w KLR ucieszy sie z naszej polemiki... Nie z samego wentylatora KLR sie składa :) Z regulacją to chyba jednak będzie trudno, bo Janusz ma rację pisząc że nie ma regulacji o której wspomniałam. :sad:Trochę zdziwiłam się tym. No ale cóż, widać ten motocykl to już z ery gwaranów zatrudnienia w serwisach. Ale natrafiłam za to na hydrauliczny mechanizm wysprzęglania do KLR z regulacjami http://www.dual-star.com/index2/Brand/Kawasaki/KLR%20650%20Hydraulic%20Clutch.htm Edytowane 22 Lutego 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 nie Tamka w hydraulicznych tym bardziej regulacji nie znajdziesz, jest tylko ta dotyczaca odleglosci dzwigni sprzegla od manetki dla krotszych lub dluzszych paluszkow.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Dokładnie, trzeba tu nasłać moda żeby jakoś logicznie oddzielił temat. Co do samego sprzęgła, hydraulika pogłębi efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Taka ciekawostka. Ostatnio troszkę szosa puściła, troszkę polatałem i udało się sprawdzić vmax(w końcu licznik działa), który wynosi równe 160km/h. Myślę, że jak na jednogarowca, przy tak ciężkiej 'budzie' i 48KM, to dosyć ładnie, wiadomo na asfalcie prędkości brakuje, ale leśne dróżki, jeziorka, to motorek cud, miód! Polecam KLR, jeśli się dba i wymienia wszystko na czas, to chodzi jak złoto. Ja kupiłem szrota, trochę mi zajęło do doprowadzenia go do stanu, w jakim jest teraz, a jeszcze trochę do roboty jest(łancuszek balansowy do wymiany i wentylator). Edit. a co było robione? - nowy tłok wossner + szlif,- nowy łańcuszek rozrządu,- docieranie zaworów i regulacja + naprawienie kilku gwintów + wymiana uszczelniaczy,- uszczelniacz pompy wody nowy,- przeczyszczenie całej instalacji chłodzącej z 'masła',- oczywiście nowe uszczelki,- nowy akumulator,- przegląd instalacji przez elektryka(pobierał sam prąd) i wyrzucenie zbędnych przekaźników,- przewinięcie cewek zapłonowych. To tak po krótce :) Jeśli ktoś zapyta czy opłacało się, jeśli chodzi o pieniądze, to nie, nie opłacało się. Pieniądze mi się nie zwrócą, ale satysfakcja i doświadczenie przy robotach zawsze pozostanie, mój pierwszy 4suw i warto było zrobić go, by posłuchać 4suwa na przelocie. Edytowane 25 Lutego 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) Wracając to wentylatora okazało się, że nie ma przekaźnika, został odłączony. Przekaźnik, lecz nie wiem jak go podłączyć. Mam 4 przewody, 2 białe od regulatora(jeden przechodzi w 2), od wentylatora i od czujnika temperatury. W przekaźniku mam 4 wyjścia i nie wiem jaka jest kolejność i nie wiem czy już czegoś nie spieprzyłem podłączając na chybił trafił. "Eletryk" mi odpisał "85 i 86 zasilanie cewki przekaźnika. 30 do 87 plus z aku lub regulator". Nic mi to nie mówi. Przekaźnik: http://img27.imageshack.us/img27/3161/dsc0226je.jpg http://img843.images...26/dsc0227q.jpgschemat: http://www.wiringdia...ing-diagram.gif Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Od wentylatora do jednego grubego konektora przekaźnika (30), od włącznika went. do najmniejszego konektora.Jeden biały do drugiego grubego konektora (87) a drugi biały do średniego konektora.Jakbyś zapodał fotę z numerami styków to rozpiszę numer-kolor..A na razie według kolorów ze schematu: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 http://img853.imageshack.us/img853/2580/dsc0229nqn.jpg Proszę. Powiedz mi Monter, czy przez, że źle podłączyłem i próbowałem zmasować by wentyl zakręcił mogło coś się stać? Podłączyłem tak jak pokazałeś na zdjęciu lecz wentyl nie drgnął. Jutro będę kombinował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 85 masa na cewke przekaźnika86 +12V na cewkę30 plus z aku87 plus wentylatoraNa tą chwilę zanim zaczniesz robić to co poniżej sprawdź wszystkie bezpieczniki i czy na białych przewodach jest 12V.Podłącz do przekaźnika pod styki 85 i 86 zasilanie z aku i sprawdź czy miedzy grubymi konektorami jest przejście.Nic nie popsujesz. Nie wiem czy to robiłeś a powinieneś. Podłącz wentylator bezpośrednio do aku obydwa przewody aby go sprawdzić.-nie włączy się to leży chociaż należy jeszcze sprawdzić czy przewody mają ciągłość z podłączeniem przy silniku-jak włączy się to wtedy po podłączeniu przekaźnika zmasuj przewód włącznika went. i powinieneś usłyszeć przekaźnik (musi być włączony zapłon), następnie zmierz miernikiem czy jest 12V na wtyczce do wentylatora-jeśli jest napięcie na wtyczce to powinno wszystko działac-jeśli nie ma sprawdź ciągłość przewodów od przekaźnika do wtyczki wentylatora.Jak masz niejasności to pytaj. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) Dziękuje, poleciałbym do garażu sprawdzić to co napisałeś, ale jestem tak głodny, że muszę coś zjeść. Może zajrzę do tego potem, a jak nie to jutro dam znać. Co do kabli: 87 - wentylator, okej;30; 86 - to są przewody białe idące z aku, nie ma różnicy, który podłącze, bo są identyczne, tak?85 - to będzie kabel czerwony włączający wentylator Dobrze rozumiem? Wentylator, działa, sprawdzałem na samym początku :P Przewód włącznika wentylatora. To będzie czerwony wpięty do przekaźnika? Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.