ajronja91 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 witam,czy ktoś kiedyś miał do czynienia z chowaniem przewodów do wew. kierownicy?przyznam szczerze, że kable chwycone trytkami do kierownicy nie wyglądają elegancko chciałabym kiedyś to zmienić, stąd pytanie czy da sie te przewody schować do wew. i jak to zrobić żeby było ładnie i dobrze?pierwsze co przychodzi do głowy to wywiercić dziure i przepuścić kable, ale pewnie dostanie sie woda do środka co jest raczej niemile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 mam kilka motocykli które miały takie rozwiązanie fabryczne i wygląda to bardzo estetycznie, praca dla cierpliwych Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajronja91 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 mam kilka motocykli które miały takie rozwiązanie fabryczne i wygląda to bardzo estetycznie, praca dla cierpliwych aha chodzi ci o to rozwiązanie z wywierceniem otworów w kierownicy? jeśli tak to jakoś uszczelnia się te otwory żeby się woda nie wlewała? jeśli to nie problem to może jakieś zdjęcie żeby zobaczyć jak to wygląda? z góry dziękuje za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Woda się nie wlewa do środka ponieważ otwory w które są wpuszczone przewody są pod pokrywami przełączników na kierownicy a otwór wylotowy dla całej wiązki od spodu pomiędzy uchwytami mocowania kierownicy do półki górnej. Dla ścisłości fabryczna kierownica Hondy CB250G ma zewnętrzną nakładkę na środku kierownicy w postaci krótkiej tulejki ponieważ otwór wylotowy jest owalny i osłabiał by jej sztywność. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ano, zabawa dla cierpliwych ale efekt wart zabawy. O wodę się nie martw, szkodzi na połączeniach a nie na samych przewodach. A poza tym jak wyżej Piotr Dudek pisał otwory są w takich a nie innych miejscach. Pierwsze przewody pójdą w miarę łatwo potem im więcej tym trudniej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajronja91 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 dziekuje Panowie za rady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.