gieniek 250 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Panowie, przy naciaganiu łancucha na co zwrócic szczególną uwage bo juz duzo róznych opinii slyszałem,,jeden mówi zeby kierowac sie tym jak łancuch wchodzi na zebatke..drugi patrzec na znaki i napinacze,,a trzeci opowiada ze mierzy ile jest odległosci od opony do wahacza po obydwu stronach...czy macie jakąs konkretną odpowiedz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 to ja jeszcze do tych opinii dodam, że możesz zmierzyć odległość od środka śruby mocującej koło do środka śruby mocującej wahacz, po obu stronach powinno byc tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa2olo Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 po to masz znaki żeby z nich korzystać - jak ustawisz według nich, to powinno być ok. - chyba, że moto zostawia Ci dwa ślady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madafaka Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Najlepiej oddac motocykl do warsztatu, w ktorym sie na tym znaja. Ja tak robię i jestem zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Nie no bez jaj, kontrola łańcucha i poziomu oleju załatwiamy sami, znaki sa ułatwieniem jednak w każdej instrukcji obsługi opisane jest co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja akurat nie mam takiego problemu :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Jak ktoś jest pedantyczny albo ma chęci to suwmiarka w łapę i mierzyć długość gwintu na śrubach regulacyjnych (pomijam regulatory mimośrodowe albo takie gdzie suwmiarki po prostu nie da się wsadzić). Nie ma żadnej filozofii, po prostu ma być równo a łańcuch ma mieć taki luz jaki zaleca producent motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.