arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Mi tam tunning nie jest potrzebny, chce by miał swoje fabryczne 106 koni jak wszędzie pisze że tyle powinien mieć, a ma 85koni. Więc myślę po wymianie dysz powinien mieć swoją moc seryjną, no tylko pozostaje kwestia doboru ale to już chyba Yamaha mi doradzi. Chyba dobrze myślę że to wina tylko dysz? Czy jednak zmiana tego modułu będzie konieczna...? A jeśli moduł z FZR 1000 to też jest kwestia do obgadania bo patrzyłem są różne wersje ... 4HD, 3LF, 2GH ... tu mnie to zaciekawiło bo u mnie w wewnętrznej stronie ramy mam napis wybity 2GH i jakiś numer. Zaś na module mam 2LM tak jak i przy numerze ramy. Nie wiem to wszystko jest tak pomieszane że już sam sie trace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Prawda jest taka, że nawet jak przebrniesz przez to wszystko, zainwestujesz hajs (robiąc po drodze pewnie kilka pomyłek i płacąc frycowe, bo przecież póki co nawet nie masz pewności co musisz zrobić) i przybędzie Ci te kilka kucy, to nawet tego nie poczujesz z powodu masy sprzętu i jego użytkowania (turystyka po drogach, jak sądzę, prawda?). No chyba, że będziesz startował w Youngtimer Cup :) .Odpuść sobie, ciesz się jazdą, jak będziesz wymieniał sprzęt, to wtedy będziesz pamiętał żeby sprawdzić jego wersję. Ja też miałem zblokowanego TL-a, tylko u mnie to była krótka piłka - wypięcie jednego kabelka z ECU. Dało to "troszeczkę" :) . Większy top speed i trochę lepsze zbieranie, ale to na prawdę było o kant dupy potłuc. Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Sikor masz rację, no ale to jest mój pierwszy motocykl o takiej pojemności no a wiedza o tym że miały one po 106 koni a mam tylko 85 to jednak jest różnica... 21 koni drogą nie chodzi :D hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 w tym momencie masz 77 a nie 85 kucy, po kombinacjach z gaznikami airboksem i licznikami powinienes zyskac ok 20 po wymianie modulu kolejnych ok 10 do pelnej mocy wersji FZR 750R. 107kM Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Aha.. to dziwne własnie... w dowodzie mam wpisane 62 kW co daje mi 85 koni.. Moze nie jest bloknieta na module? No nic.. zobaczymy co powie Yamaha i wszystko zacznie wychodzić jak bedzie sezon i zaczne nią jeździć.. coś czuje przejade sie do Opola na hamownie i będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 No witam koledzy!! Więc tak z tego co się dowiedziałem od Yamahy to moje FZR 750 jest wersją Japońską i posiada moc 56.60kW więc musiało być mocno bloknięte kto z was wie gdzie? Pozdrawiam... Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 No własnie tak mi odpisali z Yamahy i robię się już totalnie głupi! :( ehhh Yamaha pisze ze mam 56kW w dowodzie mam 62kW a wszędzie na necie pisze że ma 78kW. Ja już nie wiem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 No własnie tak mi odpisali z Yamahy i robię się już totalnie głupi! :( ehhh Yamaha pisze ze mam 56kW w dowodzie mam 62kW a wszędzie na necie pisze że ma 78kW. Ja już nie wiem.....To wszedzie na necie to pewnie odnosi sie do koni bo jest ich niecale 78, daj sobie juz dzis spokoj bo zaczynamy bic piane, dobrej nocy. Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dokładnie, temat odświeżę gdy już czegoś się dowiem konkretnie w sezon lub po wizycie w motorlandzie, dla wiedzy innych. Pozdrawiam i dziękuje za porady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jest jeszcze jedna możliwość -> Zostać przy takich ustawieniach! Ja osobiście nie kombinował bym za dużo a jak już to bym nią pośmigał trochę i wtedy zobaczył jeśli nie miałeś jeszcze takiej maszyny; 85 koni to moim zdaniem aż zanadto jak na pierwszą "dużą" maszynę zwłaszcza jeśli nie masz wprawy! Następny argument to ekonomia na pewno będzie palić mniej. Czasem nie warto kombinować bo może to przynieść odwrotny skutek niż zamierzony!!! :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Dokładnie Piroo tak postanowiłem, tylko zamówie dysze takie jakie powinny być a już prawie motor złożony na tych ustawieniach, mam sportowy przelotowy wydech to i na dych dyszach potrafi ogniem strzelić z wydechu bo dziś sprawdzałem a skoro jest ogień to jest i moc hehe, nawet jeśli będę miał odpowiednie dysze to pojeżdżę na tych orginalnych, potem zmienie i zobaczę czy czuć różnicę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Nie jest mądrym posunięciem w styczniu, bez jazdy(tudzież odpowiedniego rozgrzania silnika) wysoko go kręcić i cieszyć się, że ogień z tłumika leci. Poskręcaj ten motocykl i zacznij normalną jazdę, sam się ździwisz jak to lata. 85 koni mechanicznych to bardzo dużo, sam przesiadłem się z wsek itd. na KLR 650 i jak się przejechałem to strach mnie obleciał :) Potem przeleciałem się ninją 636 i też kosmos ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Hehe wiem wiem że styczeń ale miałem nowy płyn, nowe filtry, nowy olej, porobiłem elektryke, synchro gaźników i sobie tyrkał na wolnych obrotach tak długo aż włączył się wentylator na chłodnicy, gdy się wyłączył postanowiłem wrkęcić go troche na obroty może raz do samego konca było. I dokładnie tak jak mówisz 85 koni to dużo tym bardziej że ja się przesiadam z 250ccm ;D hehe a FZR już wczoraj skończona w 100% :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam Panowie! A więc tak aby temat można było uznać za zamknięty dziś miałem okazje rozmawiać z facetem od Yamahy z katalogiem do mojej FZR. Wszystkie dysze czyli tak jak ja mam 90 w 2 i 3 i 92.5 w 1 i 4 jest orginalnie, tak jak ja podałem 117 w 2 i 3 i 122.5 w 1 i 4 dotyczy Yamahy FZR 750 R która posiada 120 koni. Mój motocykl był tylko i wyłącznie bloknięty poprzez licznik który blokował na 180km/h na module, podobno odłączenie go wyłącza blokade. Przekładanie modułu z FZR 1000 nie dodaje ani trochę mocy bo to są te same moduły. (jeśli chodzi o rocznik 87-89 a z roczników po 90' nie pasuja) więc nie przybędzie mocy o 10 koni. Z tego więc wynika mój motor ma dokładnie 78kW a powiedziano mi że jeżeli mam przelotowy wydech może być i troszkę więcej :) W sezonie skocze sobie na hamownie w celu sprawdzenia i jeszcze dam kolegom znać :) Pozdro dla wszystkich którzy główkowali nad całą sprawą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi