Skocz do zawartości

Kupię alternator regulator GSXR 1100 92'


Banaś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dopiero po chwili sie domyśliłem. Nie jestem pewien czy są takie same; pokrewne ale czy takie same, chociaż te dwa wygladają tak samo. Jest ktoś w stanie zweryfikować czy są zamienne?

 

 

http://www.ebay.com/itm/1992-GSXR-1100-ALTERNATOR-GENERATOR-/200792801433 -1992

 

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GSF-1200-BANDIT-MK1-ALTERNATOR-/220664189704 -1995-1999

 

różniłyby się rocznikiem a byłyby te same? to mozliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są takie same .Piec od GSXR 1100 i B 12 ( Bandit 1200 ) to te same piece różnią się detalami .Opórcz pojemności różnią się wałkami , przeciw wagi w GSXR 1100 są lzejsze i kilka innych pierdoł .Ja np przełożyłem wałki rozrządu z GSXR 1100 do mojego Bandyty bez problemu .Wszelki osprzęt jest taki sam .jak masz wątpliwości dzwoń do chłopaków wwww.topbike.com.pl

Oni wiedzą wszytsko o olejakach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to ten alternator to wywal ten oryginalny regler ( no chyba że jesteś pewny że uzwojenia stojana alternatora masz spalone to cały alternator ) wlutuj trzy diody prostownicze pomiędzy uzwojenia a plus regulatora i wstaw regulator RNC12 z poloneza lub malucha z sterowaniem + , będziesz miał spokój na wieki ( w końcu porzadny alternator z oddzielnymi diodami wzbudzenia ) i ładowanie aku od obrotów jałowych a jak zdechnie regulator ( mało prawdopodobne) to kupisz następny za 25zł, mam tak przerobiony u siebie w XJ bo wpieniał mnie niedoładowany akumulator na obrotach jałowych a poza tym w wypadku awarii w trasie brak możliwości wymiany reglera ( jeśli nie ma się oryginału którego cena jest zaporowa)

Edytowane przez BMWolf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to ten alternator to wywal ten oryginalny regler ( no chyba że jesteś pewny że uzwojenia stojana alternatora masz spalone to cały alternator ) wlutuj trzy diody prostownicze pomiędzy uzwojenia a plus regulatora i wstaw regulator RNC12 z poloneza lub malucha z sterowaniem + , będziesz miał spokój na wieki ( w końcu porzadny alternator z oddzielnymi diodami wzbudzenia ) i ładowanie aku od obrotów jałowych a jak zdechnie regulator ( mało prawdopodobne) to kupisz następny za 25zł, mam tak przerobiony u siebie w XJ bo wpieniał mnie niedoładowany akumulator na obrotach jałowych a poza tym w wypadku awarii w trasie brak możliwości wymiany reglera ( jeśli nie ma się oryginału którego cena jest zaporowa)

 

też mam taki zabieg+ regulator wyprowadzony na zewnątrz, w razie awarii 2 wsuwki i jedna śruba i mam nowy regulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...