Banaś Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Jak w temacie. Oczywiscie sprawny. Może ktoś posiada częsci do tego moto? na alledrogo troche powiewa sandałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 przedewszytskim gratuluje sprzeta ...GSXR 1100 92,najlepszy z najlepszych .Co do cześci to cóż, a do B12 szukałeś? Powinno podejść a może łatwiej znaleść . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banaś Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) hmmm... mówisz o Buellu B12? Podpasi? moze warto spróbować P.S. dzięki! Też się bardzo cieszę ze sprzętu! Niestety na razie taka zagwozdka mi sie trafiła. Edytowane 25 Stycznia 2013 przez Banaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Chodzi o Suzuki Bandit o pojemności 1200. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 B12 = Bandit 1200;] Oba motocykle są ze stajni suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banaś Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 dopiero po chwili sie domyśliłem. Nie jestem pewien czy są takie same; pokrewne ale czy takie same, chociaż te dwa wygladają tak samo. Jest ktoś w stanie zweryfikować czy są zamienne? http://www.ebay.com/itm/1992-GSXR-1100-ALTERNATOR-GENERATOR-/200792801433 -1992 http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GSF-1200-BANDIT-MK1-ALTERNATOR-/220664189704 -1995-1999 różniłyby się rocznikiem a byłyby te same? to mozliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 są takie same .Piec od GSXR 1100 i B 12 ( Bandit 1200 ) to te same piece różnią się detalami .Opórcz pojemności różnią się wałkami , przeciw wagi w GSXR 1100 są lzejsze i kilka innych pierdoł .Ja np przełożyłem wałki rozrządu z GSXR 1100 do mojego Bandyty bez problemu .Wszelki osprzęt jest taki sam .jak masz wątpliwości dzwoń do chłopaków wwww.topbike.com.plOni wiedzą wszytsko o olejakach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banaś Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Wielkie dzięki za kontakt! Będę się od nich dowiadywał co i jak a jak na razie jestem już na tropie alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Jeżeli to ten alternator to wywal ten oryginalny regler ( no chyba że jesteś pewny że uzwojenia stojana alternatora masz spalone to cały alternator ) wlutuj trzy diody prostownicze pomiędzy uzwojenia a plus regulatora i wstaw regulator RNC12 z poloneza lub malucha z sterowaniem + , będziesz miał spokój na wieki ( w końcu porzadny alternator z oddzielnymi diodami wzbudzenia ) i ładowanie aku od obrotów jałowych a jak zdechnie regulator ( mało prawdopodobne) to kupisz następny za 25zł, mam tak przerobiony u siebie w XJ bo wpieniał mnie niedoładowany akumulator na obrotach jałowych a poza tym w wypadku awarii w trasie brak możliwości wymiany reglera ( jeśli nie ma się oryginału którego cena jest zaporowa) Edytowane 29 Stycznia 2013 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jeżeli to ten alternator to wywal ten oryginalny regler ( no chyba że jesteś pewny że uzwojenia stojana alternatora masz spalone to cały alternator ) wlutuj trzy diody prostownicze pomiędzy uzwojenia a plus regulatora i wstaw regulator RNC12 z poloneza lub malucha z sterowaniem + , będziesz miał spokój na wieki ( w końcu porzadny alternator z oddzielnymi diodami wzbudzenia ) i ładowanie aku od obrotów jałowych a jak zdechnie regulator ( mało prawdopodobne) to kupisz następny za 25zł, mam tak przerobiony u siebie w XJ bo wpieniał mnie niedoładowany akumulator na obrotach jałowych a poza tym w wypadku awarii w trasie brak możliwości wymiany reglera ( jeśli nie ma się oryginału którego cena jest zaporowa) też mam taki zabieg+ regulator wyprowadzony na zewnątrz, w razie awarii 2 wsuwki i jedna śruba i mam nowy regulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banaś Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Sam wolałbym sie tego nie podejmować bo czuję ze mogę rozpiepszyć całego babola. Zrobi mi to mechanik jak mu wydrukuję Twojego posta? ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 moge w przyszłym tyg. zrobić zdjecie jak to wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banaś Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Super! Będę Ci wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 ... no i oto chodzi ... trzeba ulepszać te niedociągnięcia producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.