mc_robert Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam jestem tu nowy! Mam problem z moją kochaną F2. na koniec sezonu już czasami kulała na jednym garze, ale to dosłownie pare dni przed planowanym końcem jazdy :) Mówię wymienię świece, filtr powietrza itd, bedzie działać. No i zabrałem się do przedsezonowego serwisu motocykla, wymieniłem świece na nowe DENSO, filtr powietrza, olej z filtrem i napinacz rozrządu. Po tym zabiegu Hania odpala tylko na 3 i 4 cylidrze i strzela z rury jak by paliwo się zbierało w kolektorach, iskra jest, kabli na 100% nie zamieniłem, przekładanie świec nic nie daje, zdjęłem gaźniki wyczyściłem komory pływakowe i sprawdziłem mniej więcej czystość dysz, wydaje się, że powinno być ok, a honda dalej na 1 i 2 cylindrze nie pracuje. Nie sprawdzałem sprężania. Jak pokropelkuje paliwa bezpośrednio do gardzieli gaźnika to zaskoczy, w komorach pływakowych paliwo jest. Czy ktoś ma ewentualnie pomysły? Z góry dzięki, Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 sprawdzilbym jednak dokladnie rozmieszczenie kabli wg schematu 1.4 i 2.3 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc_robert Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Sprawdziłem dwa razy. lewa cewka -> 2 i 3 cylinder, prawa cewka 1 i 4, pomylić w sumie ciężko, bo nawet ułożenie przewodów pasuje idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Miałem podobne objawy u swojej f2- zje*ał się kranik podciśnieniowy.Sprawdzałeś czy podaje odpowiednią ilość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 pewnie serwis gaznikow rozwiaze problem... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc_robert Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 kranik wykluczam bo odpalam bez zbornika, znaczy z butelki obciętej. Serwis gaźników czyli co dokładnie masz na myśli? bo raczej są czyste... ale może powinienem na cos zwrócić szczególną uwagę ? jak na chwile zagadała wcześniej na 4 garach to zrobiłem synchro gaźników nawe, ale za dwa dni (nie była odpalana w międzyczasie) juz znów na 2 chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Kiedy zawory były sprawdzane? Przy okazji robienia serwisu gaźników i zawory wypada sprawdzić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 sprawdź zawory, oraz sprawdź pływaki w komorze pływakowej, dalej idąc tropem sprawdź czy jest iskra na tych cylindrach bo nie raz zleżałe kable poruszane "rozchodzą" się z cewkami na łączeniu i nie tytyt. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 dokladnie, to juz leciwy motocykl. przyszla zima i jest duzo czasu na pelny serwis, zrob wszystko od poczatku do konca jak nalezy, sciagnij sobie do tego serwisowke i dzialaj lub odstaw moto do warsztatu i tam zrobia co trzeba.pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 A ja proponuję sprawdzić przewody dochodzące do cewek (nie WN, tylko sterujące). Dwa razy walnąłem takiego babola i za każdym szukałem dziury w całym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 ale tu nie ma problemu ze ktoras z cewek nie dziala. dzialaja obie skoro 3 i 4 pracuja Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Mój błąd. Nie doczytałem, że motocykl przed robotą miał kaszel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc_robert Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) dokladnie, to juz leciwy motocykl. przyszla zima i jest duzo czasu na pelny serwis, zrob wszystko od poczatku do konca jak nalezy, sciagnij sobie do tego serwisowke i dzialaj lub odstaw moto do warsztatu i tam zrobia co trzeba.pozdr serwisówkę już mam, do mechanika nie odstawię, sądzę, że uda mi się to samemu ogarnąć. ;) Jeśli chodzi o kolejność kabli do cewek to jest na pewno dobra (są oznaczone kolorami ich męskie wtyki przy cewkach) , iskra jest niebieska, wzorowazaworów jeszcze nie sprawdzałem, tym motocyklem zamierzam przelatać dopiero drugi sezon, idąc tym tropem plan na jutro jest następujący:- zmierzę kompresję, jeśli nie będzie prawidłowa to pokrywa zaworów w górę i sprawdzę luzy, ale jeśli żaden zawór nie jest podparty to głowica w górę, czy raczej dokładnie sprawdzić te gaźniki? zaworki iglicowe i pływaki są raczej ok. a jeszcze tak hipotetycznie, to jeśli kompresja będzie w normie to do czego się ewentualnie doczepić przy gaźnikach? na co szczególnie zwrócić uwagę? Edytowane 20 Stycznia 2013 przez mc_robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 skoro iskrę masz zajebistą, sprawdziłeś paliwo dochodzi? to tylko i wyłącznie kompresja/zawory/rozrząd. Ale podejrzewam cały czas że problem tkwi w kablach :) miałem tak w starej zx9 raz chodziła na 4 a raz właśnie nie działały 1 i 4 cylinder kable wymienione i wszystko ok. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jeśli przed odstawieniem chodziła tylko czasami dobrze to nie nawet nie ma co gdybać tylko po prostu zrobić zawory. Pewnie i tak już był czas na serwis. Jeśli gniazda nie są wypalone to będzie gites, inaczej głowica robi wypad na obróbkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.