Ciapek20 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Siemanko,Mam pytanie czy jazda na oponach enduro różni się dianetralnie od tych co ma Aprilia SX ? Mówiąc krótko dużo większy jest komfort jazdy RX a SX w terenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Supermoto w ogóle nie nadaje się do jazdy w terenie, to są motocykle szosowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koso Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Enduro w teren, supermoto na asfalt i szutry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciapek20 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Aaa ok czaje teraz :D A mam jeszcze jedno pytanie wszyscy piszą ze DT jest najlepsza na początek a co sądzicie o Aprili RX ? Czy będzie to dobre moto ? Jakie są koszty utrzymania itp ? Ogólnie proszę o najbardziej rozbudowane wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) a co sądzicie o Aprili RX ? Czy będzie to dobre moto ? Jakie są koszty utrzymania itp ? Ja miałem RX 125, ale z 96' i bardzo polecam, jest dużo lepsza niż DT. Mocniejsza(wg katalogów Aprilia ma ok. 34-36 KM), lepsza zawiecha(USD z przodu). Nie wiem czy tylko moja, ale wydawała mi się na bardzo wysokie enduro. Silniki to rotax 122/123 możesz o nich poczytać na necie. Koszty są bardzo podobne do innych enduro, dostępność części eksploatacyjnych wbrew opinią jest bardzo dobra - nie miałem nigdy z tym problemu. Co do tych nowy SX i RX niewiele mogę się wypowiedzieć, na pewno są słabsze od swoich starych braci. Zacznijmy może od budżetu jaki dysponujesz, bo w taki sposób możemy sobie gdybać... :) Polecam przeczytać temat rafaela, cały czas jest w trakcie tworzenia, ale już można się bardzo dużo przydatnych informacji dowiedzieć - http://forum.motocyk...la-crossenduro/ . Edytowane 20 Stycznia 2013 przez Ziuutek Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciapek20 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Sądze, że budżet to 10 tyś chce za to kupić moto i do niego zawór wydechowy i wydech. Mam również do przeznaczenia 900 zł na strój(bez butów i kasku które wybiore indywidualnie). Najlepiej Fox kolor czarno czerwony prosiłbym też o propozycje :) z Góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No to tak jak mówię, najpierw trzeba się określić gdzie tym moto chcesz jeździć. Teren czy ulica? Masz jakieś prawko? Podobnych tematów jest multum, trzeba tylko trochę poczytać. Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciapek20 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Hmm I to jest właśnie trudne pytanie Gdzie chce jeździć wydaje mi się, że raczej teren choć te kilka KM tzn na miasto czy coś też zrobie (teren>miasto) Prawko robie niedługo będzie to prawko A1. Mieszkam w Lipnie Może ktoś był tutaj na motocrossie mam tutaj 3 tory tak więc jest gdzie pośmigać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nie ma problemu żeby endurakiem czy SM polecieć chwilę po innej nawierzchni. Chodzi o to, że slick nie klei do piachu a kostka słabo nadaje się na asfalt. Jeśli chcesz głównie teren to bierz enduro i tyle. Jakie ? To już jest oddzielny temat a nawet poradnik dzięki uprzejmości RAFAEL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 masz jeszcze kdx i crm w tej klasie.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciapek20 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) masz jeszcze kdx i crm w tej klasie....Tylko zauważ, że te motory podchodzą pod sprzęt wyczynowy a o ile wiem i się orientuje Aprilia to Soft Enduro i PODCHODZI pod Hard Enduro Edytowane 21 Stycznia 2013 przez Ciapek20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 podchodzić to można do rozebranej kobiety :D sprzet wyczynowy ma stacyjkę podnóżki pasażera i jest 2 osobowy ?? crm to zwykły ostrzejszy dual sport, tak samo jak rx 125 identyczna klasa moto, z tym że szybciej ci się silnik w rx-ie skończy bo jest bardziej wysilony niż w crm....... crm ma za to gorszy zawias od rx ale i tak niebo lepszy od dt...jeśli moc podana dla rx przez ziutka jest prawdziwa to kdx jest po środku stawki-lepszy zawias od crm porównywalny z rx ale słabszy od rx i porównywalny mocowo z crm reasumując 1.rx (najlepszy zawias, najmocniejsza )2.kdx (słabszy od rx, zawias porównywalny przód jest z jakiegoś starego kx-a więc nie wiem czy nie lepiej od rx )3.crm (słabsza od rx , słabszy zawias ) w crm wymiany tłoka robisz jak w dt-jeden na kilka sezonów... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoudraX Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 hejjak to jest ze pojemnosc silnika motorow enduro czy cross moze byc niewielka a i tak jazda chocby na 125ccm jest przeznaczona dla lekko zaawansowanych podczas gdy taka sama pojemnosc dla supermoto jest smieszna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow878 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Nie sądzę, jeżeli mamy do czynienia z niewprawioną osobą za kierownicą to zaliczy glebę na 125ccm niezależnie czy to na kołach cross czy SM ;) powiem tak, zarówno na szosie jak i w terenie na 125 można się trochę pobawić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoudraX Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 No napewno mozna jednak na szose wybiera sie juz mocniejszy sprzet na poczatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.