wueska Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 zależy czy moduł ma zasilanie tylko z 15 czy z 15 i 30. Sprawdź najpewniej zwarcie jest w samej instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (edytowane) no wiec przy wylaczonym zaplonie mam jeden wyrazny prad w jednym kablu. ale to chyba prad od stacyjki.nie zabralem lapka nie mam wiec schematu. poza tym jest czysto. Więc wg. schematu czerwono zielony jest od wentylatora i tam tylko miałem prąd ze wszytskich kabli w lampie. fan motor relay i speedo meter więc prędkościomierz. powinien tam być prąd ? Edytowane 19 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Tak tam może być prąd. Trzeba szukać metody sprawdzenia Hiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (edytowane) no to lipa, bo na schemacie, nie ma hiss-a, przekopie jeszcze internetownie, może się na coś nabiję. Dobrze że po urodzeniu zrobiłem sobie upgrade pakietu językowego ( tyle że nie było dadatku języka technicznego. ), może w UK-ejach cos napiszą. :) Działa Wam ta strona ??http://www.motoinfo.yoyo.pl/ Edytowane 19 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 cóż, cały problem polega na tym że ja nawet nie wiem jak ten hiss działa, nie wiem czy hiss to jakaś kostka, czip, cy co... jak to ugryźć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 To działa tak żeby potencjalny złodziej nie odpalił motocykla jak jest spierdolone to odpalisz na sekundę i potem zgaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 czyli po prostu musze znaleźć tak jakby mastera hiss-a ? czy to działa jakoś inaczej ?Tam jest wtrysk więc utrudnia mi trochę zadanie, bo u mnie np. nie ma elektroniki i własnie dlatego mam taki motor jaki mam. a tak bez komputera nie podchodź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No po jaka cholerę ci ten komputer, motocykl odpala i jeździ normalnie czy co sie z nim dzieje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) to było napisane w kontekscie elektroniki w motocyklach. Nie w kontekście tego konkretnego. A powracając do tematu sa jakies metody sprawdzenia hiss- a ? Edytowane 20 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Czy ten motocykl odpala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 tak, odpala, jeździ, aku trzyma max kilka dni bez jeżdżenia, alternator ładuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No więc to może ten akumulator? Powinien zdecydowanie dłużej trzymac niż kilka dni.Jeżeli masz dobry miernik, pewny co do wskazań napięcia to możesz łatwo sprawdzić akumulator. Wbrew pozorom wcale nie ma dokładnie 12 V .Po naładowaniu powinien mieć ok 13V, a nawet nieco więcej. Jeżeli po kilku godzinach spadnie do 12.5 albo niżej to już z nim źle. A jeżeli po naładowaniu nie ma 12.5 to do wymiany. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) aku jest nowe, wkładałem tez mój, ale tu nie wina w aku, czytałaś to co wyżej ? :) Edytowane 21 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nie ma żadnego przekaźnika, immo siedzi w kompie ewentualnie ma swój moduł, który musi być połączony z kompem.Wueska podał Ci najlepszy sposób na szukanie zwarć i jeśli ich nie znalazłeś to pozostaje Ci zmierzyć prąd spoczynkowy podpinając szeregowo amperomierz do aku czy to na plus czy tez na minus (bo to nie ma znaczenia) i podać nam go. Tutaj masz ogólny zarys budowy immo: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.