Skocz do zawartości

Czy mam kupić tę hondę - ogłoszenie VFR 800 (zdjęcia). Proszę o opinie!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam państwa!

Targam się z kupnem tegoż oto pięknego turysporta. Po ewolucji od rebel 125, Shadowki 600, CBRki 900RR zdałem sobie sprawę, że jednak potrzebuję turystyka, już od roku mam w głowie VFR-kę, no i trafiło się niezłe ogłoszenie blisko miejsca zamieszkania.

Proszę, powiedzcie co o nim myślicie.

http://www.ebay.co.uk/itm/181051443815?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Najbardziej zastanawia mnie ten przebieg - ponad 100k. km. No ale wszyscy mówią że hondy wytrzymują setki tysięcy. W sumie miałem już 4 hondy i nigdy nie było problemów z silnikiem. No ale nigdy aż z takim przebiegiem. Czy to jest naprawdę tak, że takie przebiegi stwarzają wielkie problemy? Czy myślicie, że z takim przebiegiem czeka mnie dużo napraw?

Zastanawiam się też czy cena nie jest podejrzanie tania za ten rocznik. Jest czy nie jest?

Na co zwracać wagę jak już pójdę obejrzeć?

Co w ogóle myślicie? No bo cena jest taka, że zaraz nie będzie!

Pozdrasy dla wszystkich w nowym roku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładniejszych odpowiedzi dostaniesz pod adresem: http://www.vfr-oc.pl/

A jeśli chodzi o przebieg to nic nadzwyczajnego. Jeśli przeglady, naprawy i serwis robiony był jak należy to kolejną setkę zrobisz bez problemu

Edytowane przez Kolega_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z tym przebiegiem to jesteś "skażony" polskimi realiami gdzie motocykle, ile by nie miały lat, zawsze maja 30 no góra 40tys. przebiegu. Masz blisko podjedz, sprawdz papiery serwisowe i tak jak podpowiada kolega wyżej zerknij na forum vfr.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

84tyś mil to jest już 135tyś km!

no i moto wygląda nieciekawie - tzn jak podjechany anglik

z tych zdjęć to dokładnie nie da się wysondować na 100% ale mam wrażenie, że np. tarcze hamulcowe mogą już potrzebować wymiany a to już koszt rzędu 1500zł

wiele innych elementów też może być już na skraju wytrzymałości więc stwierdzenie, że cena jest podejrzanie niska nie musi być trafione

 

osobiście wolałbym w tej cenie kupić rc46, może i starszą ale bardziej zadbaną i z mniejszym przebiegiem

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chorcio - bardzo ciekawe, co mówisz, tylko że w sumie to oznacza że wększość zegarów w PL jest kręcona, co jest dosyć smutne... ale nie wiem, ja nigdy nie kupowałem od handlarzy tylko jakoś zawsze trafiłem na oldskulowych motocyklistów, którzy nie wyglądali na majstrujących z przebiegiem. No ale przypuszczam że tu nikt nie sciemnia z przebiegiem, tylko w sumie cały czas nie wiem, czy 84k mil to już za dużo, czy jeszcze nie. Widzę, że zdania są podzielone. Dobry pomysł ze sprawdzeniem serwisówki - może,jeśli są porządnie i regularnie robione i udokumentowane to nie będzie tak źle?

Konrad1f - Wiesz, ciekawę że tak mówisz, ja właśnie cały czas patrzyłem na rc46-ki. Za tą cenę można kupić rocznik 98-00 z połowę mniejszym przebiegiem i do tej pory tylko je brałem pod uwagę. Aż do teraz - no bo kurcze, 2003! no i nowa wersja, wydechy itd. Czemu uważasz że starszy o 5 lat będzie lepszy? Tylko ze względu na ten masakryczny przebieg, czy jakieś inne kwestie?

Edytowane przez Koomi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie brał. Wolę dołożyć grosza przy zakupie niż dołożyć to samo na wymiany po kupnie. Wygląda dla mnie na zmęczony życiem.

Jak masz niedaleko to nic innego jak podjechać na oględziny i osłuchanie.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ten motocykl kosztuje ok. 7000zł , u nas najtańszy ok 12000tyś, a ten z ogłoszenia kolegi i coś już ma tam zrobione i powymieniane (łożyska , opony). Ja bym podjechał i oblukał. Do nas zwożą większe padła polerują/picują, licznik na dół na 40-50tyś i jest git.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to v-tec i napęd rozrządu łańcuchami w VFR jakoś mi nie pochodzi

ogólny stan motocykla na tych fotach wygląda na nieciekawy - może obejrzeć warto ale fajerwerków bym się nie spodziewał

no i jestem nastawiony na "nie" jeśli chodzi o motocykle z wysp

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...