czeskii Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam Panów i Panie.W moim Thundercat przestał działać kierunkowskazy.Motocykl przewrócił mi się na prawy bok.Sprawdzilem wszystko i przy sprawdzaniu kierunków okazało się, że gdy je włączałem przygasały światła mijania, na desce świecił się kontrolka kierunkowskazy, ale same kierunki nie migały. Sprawdziłem prawy kierunek i okazało się, że spaliła się żarówka. Kupiłem nowe kierunki na przód i teraz już ani kontrolka na desce ani kierunki nie świecą. Co mogło się stać ? bezpieczniki sprawdzone i są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 A w tych nowych kierunkowskazach założyłeś odpowiednie żarówki pod przerywacz? Mają tyle watt ile powinny mieć? Bo jak masz elektroniczny przerywacz kierunkowskazów, to muszą one mieć tyle watt pod jakie jest przystosowany przerywacz. Zobacz ile miała ta spalona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeskii Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 no ale to chba nawet jakby mialy za duzo wat to kontrolka na desce by migała a tu nie ma zadnej reakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 zacznij od przewywacza. Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Żeby nie zakładać nowego tematu. Wyrzuciłem całą wiązkę i dałem nową, wszystkie wtyczki pozakładane ok (nie da się pomylić bo są inne). Sprawdzam nową wiązkę i wszystko ok w 1 dniu światła i urządzenia działają poprawnie. Na drugi dzień załączam stacyjkę, słyszę głuche pyknięcie i od tej pory ciągle pali mi się lewy przedni kierunek - pozostałe elementy działają ok. Pali się cały czas.Podejrzewam coś z masą. Może się mylę? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 a po wlaczeniu kierunkowskazu zaczyna pracowac czy nadal swieci i jak sie zachowuje tyl? i prawa strona? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Raczej na początek bym sprawdził włącznik kierunków i przerywacz. Załączając kierunki podajesz masę na żarówki. Jeśli żarówki będą miały za duzą moc też może okazać się, ze nie będą mrugać.Jeśli to wszystko jest ok. to masz coś nawalone z przewodami. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 a po wlaczeniu kierunkowskazu zaczyna pracowac czy nadal swieci i jak sie zachowuje tyl? i prawa strona? po włączeniu ciągle świeci, tył działa ok zarówno prawy i lewy Raczej na początek bym sprawdził włącznik kierunków i przerywacz. Załączając kierunki podajesz masę na żarówki. Jeśli żarówki będą miały za duzą moc też może okazać się, ze nie będą mrugać.Jeśli to wszystko jest ok. to masz coś nawalone z przewodami.żarówki muszą mieć moc odpowiednią, są te same od 1998 i nigdy nie było problemów Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 (edytowane) to prawdopodobnie gdzies po drodze przewod jest przetarty, odlacz przewody od kierunku i sprawdz czy nie maja przebicia, ja z ciekawosci sprawdzilbym tez jak prawy kierunkowskaz zachowuje sie na wiazce z lewego...ten problem dotyczy Twojej bmki? jaki model? Edytowane 29 Maja 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 nie.. to wada mej inazumki 1998. Czy przebicie mogło spowodować uszkodzenie przerywacza? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 (edytowane) nie wiem co tam siedzi za przeruwacz ale z reguly jak tyl dziala to i z przodem nie powinno byc problemow, przerywacze z reguly ze wspolnym systemem dla obu stron i wtedy strony regyluje przelacznik badz niezalezne na 2 pary ale jakos nie kojarze osobno przodu i tylu, moge sie mylic ale wydaje mi sie ze przerywacz jest OKpisalem o podmianie lewej i prawej strony bo czasami moze byc gdzies za duza opornosc zasniedziale styki, wez moze po prostu wyjmij te zarowke i przeczysc zobacz czy dobrze laczy moze to to... Edytowane 29 Maja 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 To ewidentnie masz zwarcie bo tył i przód to jedna pętla żarówek połączonych szeregowo.Kierunek, który świeci ma masę, której nie powinien miec gdy jest wyłączony. P.S.Nie mogłeś dokładnie od razu opisać problemu.? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 hmm rownolegle nie szeregowo, z ta masa to nie do konca tam chyba caly czas jest masa a pradowy idzie przez przerwywacz i wylacznik o ile sie nie myle, dlatego troche to dziwne, trzeba byloby dokladnie przejrzec instalacje i zerknac na schemat. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 hmm rownolegle nie szeregowo, z ta masa to nie do konca tam chyba caly czas jest masa a pradowy idzie przez przerwywacz i wylacznik o ile sie nie myle, dlatego troche to dziwne, trzeba byloby dokladnie przejrzec instalacje i zerknac na schemat.Przepraszam, równolegle, również pokiełbasiło mi się wysterowanie.Plusem steruje dwupinowy i trzypinowy przerywacz.Faktycznie dziwny przypadek bo gdyby przetarty był przewód plusa( a taki musiałby być przetarty aby świecił kierunek) to świeciłby przód i tył z jednej strony.Schemat potrzebny i po kolorach do kłębka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) Jeszcze jedno pytanie, bo już poradziłem z kierunkami. Nie odpalałem jeszcze silnika po remoncie Suzuki Inazumy. Mam problem bo od minusa z aku idzie pokaźna wiązka:Kabel nr 1 masa rozrusznikaKabel nr 2 masa alternatora, obok niego drugi cieniutki kabelek z charakterystyczną wtyczką do alternatoraZostał mi jakiś masowy kabel nr 3, który wygląda jak nr 1 tj zakończony kółeczkiem (tzn że wkręca się w je jakąś śrubę). Od rozpykania wiązki minęły 2 lata i nie pamiętam... Podejrzewam, że jest to masa, która była przykręcana do bloku silnika z tyłu? Kabel jest krótki i sięga w granice alternatora/rozrusznika/pokrywy wybieraka sprzęgła. Nie jest to do czujnika prędkości, ponieważ mam tradycyjny ślimak.Podpowiedzcie coś... Edytowane 6 Czerwca 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.