Skocz do zawartości

Yamaha RD 250 Rok 1975


marcinsonax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś taką miałem rok produkcji 1979. Niesamowita maszyna. Pierwszy zlot na jakim byłem, to właśnie na tym motocyklu. Było to w Szklarskiej Porębie 1996 roku. Jechałem wraz siostrą i mimo bagażu motocykl szedł jak marzenie. Spalanie tylko trochę wysokie, ale tak motocykl piękny przewyższał wszystkie Jawy TS i MZ-ty. Miałem go 2 lata. Może gdzieś jeszcze jeździ pod Wrockiem, bo tam go sprzedałem za cały 1k PLN.

Edytowane przez tomjag

ホンダが一番です

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz miałem własnie z nimi problem, bo sam chciałem coś "potuningować". Ledwo dojechałem potem do mechanika. Nie wiem czasem, bo już to dawno było, czy nie jest koniczny zestaw wakuometrów? Wiem, że wtedy też chyba ze dwa dni motocykl stał na warsztacie.

ホンダが一番です

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w pseudo serwisie motocyklowym w Iławie w sprawie regulacji gaźników i ten facet co jest ponoć specem w tej firmie mnie rozśmieszył do łez. Powiedział mi, że w tak starych motorach jak mój nie da rady wyregulować gaźników. Spytałem więc jak to możliwe, że jeżdżą jeszcze starsze motocykle jak mój...? To on mi na to odpowiedział wymijająco, że nie reguluje bo jest nie jednakowe ciśnienie na cylindrach. Musi to być jakiś znawca skoro wie, że ciśnienie na cylindrach jest różne nie widząc motorka na oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem coś tam na obcojęzycznych forach. Pierwsze, co zalecają, to sprawdzenie zasilania (kranik, bak), potem stan króćców ssących. Jeżeli tam jest wszystko OKI, to wtedy zalecają zabranie się za czyszczenie i ewentualne ustawienie gaźników.

ホンダが一番です

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w pseudo serwisie motocyklowym w Iławie w sprawie regulacji gaźników i ten facet co jest ponoć specem w tej firmie mnie rozśmieszył do łez. Powiedział mi, że w tak starych motorach jak mój nie da rady wyregulować gaźników. Spytałem więc jak to możliwe, że jeżdżą jeszcze starsze motocykle jak mój...? To on mi na to odpowiedział wymijająco, że nie reguluje bo jest nie jednakowe ciśnienie na cylindrach. Musi to być jakiś znawca skoro wie, że ciśnienie na cylindrach jest różne nie widząc motorka na oczy.

 

o ile mnie pamięć nie myli w tym mieście są dwa serwisy naprawiające motocykle a jeden z nich nawet w reklamie ma obsługę zabytkowych motocykli

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej jeśli różnice są to trzeba wyregulować co by nie skatować silnika do końca. Chyba że majster miał na myśli że to 2T, albo się boi podjąć tematu po prostu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może,że się boi... ale jaja by były, naprawia motory z 2000 roku a tu taki stary dziadek w dwusuwie by go pogrzebał.

 

Poczytałem coś tam na obcojęzycznych forach. Pierwsze, co zalecają, to sprawdzenie zasilania (kranik, bak), potem stan króćców ssących. Jeżeli tam jest wszystko OKI, to wtedy zalecają zabranie się za czyszczenie i ewentualne ustawienie gaźników.

.... dzięki tomjag za podpowiedź. Jak tylko się trochę cieplej zrobi to śmigam do garażu podłubać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...