marcinsonax Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Tayo, co to za porównanie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Własciwie zadne . nie patrzylem na rok, wybacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjag Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 (edytowane) Kiedyś taką miałem rok produkcji 1979. Niesamowita maszyna. Pierwszy zlot na jakim byłem, to właśnie na tym motocyklu. Było to w Szklarskiej Porębie 1996 roku. Jechałem wraz siostrą i mimo bagażu motocykl szedł jak marzenie. Spalanie tylko trochę wysokie, ale tak motocykl piękny przewyższał wszystkie Jawy TS i MZ-ty. Miałem go 2 lata. Może gdzieś jeszcze jeździ pod Wrockiem, bo tam go sprzedałem za cały 1k PLN. Edytowane 24 Grudnia 2012 przez tomjag Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinsonax Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Tomjag mam nadzieje, że moja maszynka da mi chociaż połowę takiej przyjemności. Regulowałeś w niej kiedyś gaźniki czy dawałeś komuś do regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjag Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Raz miałem własnie z nimi problem, bo sam chciałem coś "potuningować". Ledwo dojechałem potem do mechanika. Nie wiem czasem, bo już to dawno było, czy nie jest koniczny zestaw wakuometrów? Wiem, że wtedy też chyba ze dwa dni motocykl stał na warsztacie. Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinsonax Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Byłem wczoraj w pseudo serwisie motocyklowym w Iławie w sprawie regulacji gaźników i ten facet co jest ponoć specem w tej firmie mnie rozśmieszył do łez. Powiedział mi, że w tak starych motorach jak mój nie da rady wyregulować gaźników. Spytałem więc jak to możliwe, że jeżdżą jeszcze starsze motocykle jak mój...? To on mi na to odpowiedział wymijająco, że nie reguluje bo jest nie jednakowe ciśnienie na cylindrach. Musi to być jakiś znawca skoro wie, że ciśnienie na cylindrach jest różne nie widząc motorka na oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjag Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Poczytałem coś tam na obcojęzycznych forach. Pierwsze, co zalecają, to sprawdzenie zasilania (kranik, bak), potem stan króćców ssących. Jeżeli tam jest wszystko OKI, to wtedy zalecają zabranie się za czyszczenie i ewentualne ustawienie gaźników. Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Byłem wczoraj w pseudo serwisie motocyklowym w Iławie w sprawie regulacji gaźników i ten facet co jest ponoć specem w tej firmie mnie rozśmieszył do łez. Powiedział mi, że w tak starych motorach jak mój nie da rady wyregulować gaźników. Spytałem więc jak to możliwe, że jeżdżą jeszcze starsze motocykle jak mój...? To on mi na to odpowiedział wymijająco, że nie reguluje bo jest nie jednakowe ciśnienie na cylindrach. Musi to być jakiś znawca skoro wie, że ciśnienie na cylindrach jest różne nie widząc motorka na oczy. o ile mnie pamięć nie myli w tym mieście są dwa serwisy naprawiające motocykle a jeden z nich nawet w reklamie ma obsługę zabytkowych motocykli Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinsonax Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 No i właśnie w tym byłem...nie będę podawał nazwy bo nie widzę sensu. Tak czy tak to będę musiał sam sobie jakoś poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Tym bardziej jeśli różnice są to trzeba wyregulować co by nie skatować silnika do końca. Chyba że majster miał na myśli że to 2T, albo się boi podjąć tematu po prostu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinsonax Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Być może,że się boi... ale jaja by były, naprawia motory z 2000 roku a tu taki stary dziadek w dwusuwie by go pogrzebał. Poczytałem coś tam na obcojęzycznych forach. Pierwsze, co zalecają, to sprawdzenie zasilania (kranik, bak), potem stan króćców ssących. Jeżeli tam jest wszystko OKI, to wtedy zalecają zabranie się za czyszczenie i ewentualne ustawienie gaźników..... dzięki tomjag za podpowiedź. Jak tylko się trochę cieplej zrobi to śmigam do garażu podłubać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.