songoku Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 a ja z kolei jak bede mial chu*owy czas to zwale na zimny asfalt :laugh: Sikor nie wiem, caly czas mysle... Pewnie wolalbym w R1000 ale nie wiem czy nie za wysokie progi dla mnie..,. jak sie zlapiemy przy najblizszej okazji to pogadamy na spokojnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Ja tam nie wiem, do Shermana uderzaj w sprawie R1000. Z tego co wiem to strasznie narzeka, że konkurencja ma więcej mocy :bigrazz: . Ale jak coś to wal. W każdym razie ja bym poszedł do Rookie w takiej sytuacji. Edytowane 11 Marca 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 to dobrze, musi skillem nadrabiac... trzeba pamietac, ze najwazniejsze sa wyjscia z zakretow a nie moc :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuptel Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 songoku, a startowałeś już wcześniej? Jeżeli kręcisz się wokół 1:40 to w Predatorach długo nie pojeździsz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 haha... ja nigdy na poznaniu jeszcze nie jezdzilem, ale za to jestem ambitny :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) A właśnie, tak a propos zmniejszyli teraz czas graniczny dla Predatorów do 1:45. Może sobie wystartuję :) . W sumie to fajny challange - wyleczyć kilku właścicieli doinwestowanych litrów :) . Edytowane 11 Marca 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 haha...do mnie pijesz przyjacielu? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 No ja chętnie pojadę w obydwu seriach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 no Marc z takim sprzetem co sobie zamowilismy to mozna i w superbikach...hahaha :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) E tam od razu piję ;) , wyluzuj, fun się liczy :D . Zresztą czego ja mam szukać w Predatorach, średnia mocy w tej klasie to sporo więcej niż moje biedne 600 wyciśnie. Edytowane 11 Marca 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 przeciez wiesz, ze ja mam MEGA fan nawet na kwadratowych laczach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuptel Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Sikor, a jaką masz moc u siebie? Zamówiłeś wkład do silnika od Pana Yoshimury oraz cysternę Rocket Fuel?W Rookie 600 kiedyś słuchy krążyły że ludzie do gixów 600 przekładają silniki od 750 itp itd. Do tego pewnie duża część motocykli jest w specyfiikacji supersport więc też nie będziesz miał lekkiego życia. No chyba że zamówienie od Pana Y. zostanie wkrótce zrealizowane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Wiesz co, może zabrzmię jak jakiś hipokryta czy nienormalny, ale nie wiem dokładnie i aż tak bardzo mnie to nie interesuje (Sherman, tylko nie w twarz, proszę Cię :) ). Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale pewnie się domyślasz - mam inne priorytety. Biorąc pod uwagę też to, że w tym roku zawody będą tylko w Poznaniu i raz w Moście (który jest podobnież równie ciasny i kręty co Poznań) to tym bardziej jest to mniej istotne dla 600.Niestety nic nie dostałem od pana Yoshi ani od pana Graves'a ani z serii YEC itp. Trudno, będzie trzeba z tym żyć :) . Ale z tego co się orientuję to pewna część czołówki amatorskiej w tym roku odpuszcza R600. Może będzie bolało troszkę mniej. Edytowane 11 Marca 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 W Rookie 600 kiedyś słuchy krążyły że ludzie do gixów 600 przekładają silniki od 750 itp itd.Ja nawet słyszałem, że jeden cwaniak wstawił do Daytony silnik o pojemności 675 cm3 i śmigał z tym cały sezon! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuptel Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 675 - no ładnie, gdzie nie spojrzysz oszukują! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.