Sikor Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) A to jak będzie z odbiorem technicznym? A do jakiej klasy? P. S. Szczerze mówiąc dopiero teraz zauważyłem że chodzi o gąbkę do baku a nie na siodło, ale o dziwo moja odpowiedź wciąż jest dobra :D . Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 To się nie musisz przejmować. Gąbka to jedno z wymagań "lekkich". Dla Predatorów przymykają na to oko. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Z tą wanną to trochę głupio, chyba nie chciałbyś być osobą, przez którą 'jazd nie będzie, bo się wyjebał'. No, znaczy silnik wybuchł :D Edytowane 5 Stycznia 2013 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 No ja rozumiem, zwracam tylko uwagę, że wanna jest naprawdę po coś, tak samo jak woda zamiast płynu chłodzącego, który jest podobno tak samo śliski jak olej, a znacznie trudniejszy do usunięcia z toru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ale zalepić wannę to 5 minut roboty power-tape'em i też będzie szczelna. Chociaż chyba lepiej zalaminować wannę "na głucho", akurat jest zima to jest czas na takie zabawy (Prędki takie rzeczy bardzo ładnie robi, możesz mu wysłać kurierem, będziesz miał super zrobione). Bo do zlewania oleju i tak szybciej całą dolną owiewkę (pług) zrzucić, niż bawić się w odkorkowywanie wanny. Więc ani byś owiewek nie musiał zmieniać, ani nic lepić, ani nic ściemniać na BK ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ale z drugiej strony Pretendent z założenia ma zachęcić do wyścigów motocyklistów "z ulicy". Im mniej ograniczeń i wymagań do spełnienia tym lepiej w takim układzie. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) To za niecałe szejset złotych - opłaca się lepić? Edytowane 6 Stycznia 2013 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Miałem kontakt z tymi owiewkami, włókno szklane zalane żywicą, samemu trzeba wiercić wszystkie otwory i oddzielnie kupić szybko-złączki, Ogólnie największym atutem jest cena. Trzeba było nieco naciągać bo średnio były spasowane. Nie wiem jak się zachowują przy glebie ( czy są mocno kruche ) ale z naprawą wiele pracy raczej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Miałem kontakt z tymi owiewkami, włókno szklane zalane żywicą, samemu trzeba wiercić wszystkie otwory i oddzielnie kupić szybko-złączki, Ogólnie największym atutem jest cena. Trzeba było nieco naciągać bo średnio były spasowane. Nie wiem jak się zachowują przy glebie ( czy są mocno kruche ) ale z naprawą wiele pracy raczej nie ma. No właśnie są kruche w ch..j. Zerknij na fotki Rinasa http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/158151-akcesoria-motocyklowe-z-przeznaczeniem-torowym/page__view__findpost__p__2007781 , na tą pokazującą rozerwany zadupek od tyłu. U mnie było podobnie, choć nie tak mocno bo i gleba dużo słabsza. Innym razem też się dziura wykruszyła na czaszy po położeniu motonga na ziemię, już przy zerowej prędkości. Zresztą Yuby, czemu Ty się pierdołami przejmujesz? Zainwestuj w to w co warto, czyli w moc, a nie jakieś tam gąbki czy inne piardy. Ostatnio był na Allegro litr, który 3 lata jeździł w amatorskim pucharze Rookie, było dłubane w wale i głowicy, quickshifter, sterownik + full exhaust i jakieś tam jeszcze pierdy. Takie są obecne trendy, trzeba nadążać. Edytowane 6 Stycznia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRat Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam.My z kolega zamowilismy teraz owiewki torowe z tej firmy :http://www.laminplast.com/Kontakt bardzo dobry, i jak sie dobrze pogada mozna niezla cene utargowac. Jezeli chodzi o jakosc to podobno na poziomie Sebimoto. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 MrRat jak to cenowo wychodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRat Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Komplet do Kawasaki ZX10R 2009 rok 855 PLN, czyli czacha z bokami, pług, błotnik przód, i zadupek pod orginalne siedzenie. Nie brałem nakładki na bak bo mam tankslidery założone. Ogólnie załapaliśmy się na zamówienie jeszcze w starym roku więc takie ceny dostaliśmy. Normalna cena za komplet to 1350 pln netto, nie ważne do jakiego motocykla, czy to Kawa czy BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 A jak one wagowo (chodzi mi o komplet, może wiesz?). Bo mi się trafiły z gsxr cup i są super, bo bardzo lekkie. Jak się zastanawiałem na zakupem zamienników to właśnie największy problem z wagą, bo niektóre strasznie ciężkie. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRat Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Sherman, nie mam pojęcia, ale jak dojdą to mogę zważyć ;) (w tym tygodniu maja być u mnie). POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 A powiem Ci, że jakbyś miał możliwość, to chętnie, porównamy z tymi, które mi się trafiły. Słyszałem, że między różnymi producentami (i wersjami owiewek - bo jak jest wersja pod gąbkę to wymaga wzmocnienia) są dość znaczne różnice wagowe, nie mówiąc o tym, co pisał Sikor - że jedne się podczas szlifa przetrą, a drugie potrafią się rozsypać w drobny mak ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.