bnuc Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Już wiem:1.Cena kpl. szprych (72szt) to od 230-300zł2.Centrowanie 40-50zł za koło ( nie wiem ile zaplatanie)3.Obręcze tak jak wspominał kolega wyżej ok 600zł za parę4.Piasty -jak się komu uda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 gdzie pytales o szprychy? o dorabianie czy jakies gotowe? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 szprychy - http://allegro.pl/szprychy-cross-enduro-yamaha-ktm-honda-kawasaki-i2741982525.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 to wychodzi ponad 800zł za szprychowane felunie SM.Ja jednak kupię używane od cbr 600f3 koszt jakieś 200-350zł ze szrotu, całość wyjdzie max 400zł z dorobieniem u Pana kazia redukcji/tulejek. LWG Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 A jest kooś, kto robił już adaptację z cbr?.Mam jakieś obawy odnośnie montażu zębatki - jak ją tam wkomponować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 tzn co martwi Cie osiowość napędu? że tylna bedzie nie w osi z przednia? jesli tak to tylną felge Pan kaziu na tokarni musia jej zabrać trochę mięsa :) i wtedy pasuje. Z tym że nie pamiętam jaki mamy rozmiar łańcucha w 426. Podejrzewam że będzie trzeba zmienić zębatkę z tego względu że od cbr jest szersza. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Martwi mnie czy koło i zębatki będą w osi i czy tarcza będzie na swoim miejscu, tak aby wykorzystać seryjny zacisk z uchwytem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) yamaha yz 426 koła od cbr f2http://i113.photobuc...6f/PICT0018.jpghttp://i113.photobuc...6f/PICT0019.jpg A więc:Gość pisał że przednie koło jest łatwiejsze do ogarnięcia ponieważ łożyska pasują na ośkę(dla upewnienia radzę jeszcze dopytać o średnice sprzedawcy felg)Jedyne co to trzeba zrobić by tarcza była w tej samej lini co zacisk, podejrzewam chodzi o tzw adaptor pod zacisk. Jeśli chodzi o przednia felge to wszystko. Tylne koło sprawia więcej problemów min o to ze nie ma osiowości Koleś pisał że chyba zabierak zastosował od vfr 87r. Dalej, ośka od yz jest wieksza od ośki cbr więc koleś znalazł inne łożyska i dopasował od przedniego koła z motocykla vrt1000r o wymiarach 22x42x14 mm. Dodatkowo trzeba dać tokarzowi do zrobienia dystansów, jeden miedzy łożysko a koło, drugi miedzy koło a zębatkę, trzeci miedzy zębatkę a wahacz. Kolejnym problemem jest rozmiar napędu zabierak vfr jest do 525 zębatek a my mamy mieć 520, więc gość dał jakiemuś zakładowi do zrobienia na zamówienie na maszynie cnc zębatki 520. Ostatnia rzecz jaka sprawia problem to tylna tarcza hamulcowa. Gość kupił sobie nową do motocykla Honda cb 400 super four, pasuje ponoć idealnie bez przeróbek i patentów. Jak nie boisz się angielskiego to tutaj masz temat jak gość do yz 400 ładuje od katany 750 felehttp://www.supermoto...-a-YZ-(A-how-to) Ja już zdecydowałem i będą to koła od cbr f3 :) pomaluje na czarno, środek okleję karbonem a na ranty dam jakieś naklejki i będzie przekozak :) myślę że troszkę pomogłem LWG Edytowane 17 Listopada 2012 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Widze Lidkus, że sumiennie się przyłożyłeś do zadania domowego :) - masz u mnie browar.Powiem Ci, że mnie przekonałeś i na pewno będę wchodził w temat. Jest to mocno ekonomicznie uzasadnione rozwiązanie. Kiedy myślisz startować z przeróbką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Dzięki, wiesz co jedyną barierą dla mnie jest kasa. Na chwilę obecną jest po sezonie i nie ma tyle roboty :) Myślę że jak wpadnie mi coś wolnej gotówki zacznę poszukiwania felg. Wszystko zależy od tego jak tanio felgi kupisz bo reszta to nie jest taka droga.Mnie czeka jednak najpierw rejestracja tego wozidła :) LWG Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Nasunęła mi się jeszcze jedna koncepcja odnośnie zębatki. Zębatka od cbr jest pod łańcuch 525 (5/8x5/16") a my potrzebujemy na 520 (5/8x1/4"), czyli cieńszą.Nie będzie prostszą opcją zeszlifować 525 na szlifierce magnetycznej? (każdy zakład ślusarski ja posiada). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 a może otworzyć katalog i poszukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 też jest taka opcja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Przednia tarcza - pływająca czy niekoniecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 jak Cie stać to i bierz pływającą ;] Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.