bnuc Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 WitamPrzeglądałem forum w tytułowej kwestii, ale niestety nie znalazłem konkretów w związku z tym pozwolę sobie założyć nowy temat.A mianowicie z czego podejdą koła supermoto do yamahy WR 426?. Interesuje mnie czy jest możliwe spasowanie kół od CBR - są one zdecydowanie tańsze.Nie wiem jak wyglądają szczegóły techniczne (średnica osiek, mocowanie tarcz itp). Jeśli macie jakieś doświadczenie w tej sprawie to podzielcie się spostrzeżeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Podam Ci zestaw jaki dostałem od pewnego forumowicza, tania i dobra opcja koła od CBR600F2 + zębatka przejściowa z łańcucha 525 na 520Obecny układ hamulcowy przód - Tarcza Honda Revere (318mm)- Zacisk Tokico ZX6R '95 (4-ro tłoczkowy)- Pompa ER6N- Przewód stalowy- Adapter made by myself.(przydała by się tarcza pływająca ale jak się nie ma co się lubi...)Hamulce tył:- Tarcza cb500 240mm- Reszta to seriaOgólnie zabawy jest sporo z taką przekładką zwłaszcza jeżeli się uprzesz żeby nie spawać zabieraka do felgi :D Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 O to właśnie mi chodziło - dzięki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 a fele w supermoto nie powinny mieć 17cali; o? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 a fele w cbr nie mają 17 cali ;O ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) jak nie zależy Ci na oponach 120 i 160 to szukaj kól od tzr lub cagivy mito tam wchodza opony 110 150, ale felg nie trzeba będzie frezować, tylko łożyska i tulejki. Edytowane 14 Listopada 2012 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Nie zależy mi specjalnie na szerszych, nawet tarcza z przodu mogła by być standard, nie zamierzam jeździć na torze, raczej pośmigać czasem po asfalcie, na a na korku wiadomo jak jest. jak nie zależy Ci na oponach 120 i 160 to szukaj kól od tzr lub cagivy mito tam wchodza opony 110 150, ale felg nie trzeba będzie frezować, tylko łożyska i tulejki. A co z zębatką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 A zębatkę robisz sobie na zamówienie jaką chcesz, bo trzeba założyć z 48 zębów żeby dupe urywało. Jak chcesz mam przednie koło brembo 17 cali, czarna, oddam za 100pln Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Narazie robię rozeznanie. Najpierw muszę moto poskładać do kupy i jeszcze kilka niezbędnych dupereli dokupić a potem będę myślał o kołach. Ale jak nie będzie problemu to walnij jakomś fotę albo linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Z tego co wiem yzf ma 22mm średnice ośki a takie piździki mają po 15mm ja bym na takich cienkich ośkach nie szalał tak... Przecież 426 idzie na koło z każdego biegu. Poczekam na dalsze wypowiedzi. Bo w sumie nie chciałbym rozplatać swoich kół w teren, tylko mieć 2 zestaw na asfalt. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 To prawda... w pierdziawkach typu tzr itd oski czasem potrafia sie pogiac i popekac przy cylindrach 80ccm... a lozyska jakie tam siedza to 6202... i ledwo daja rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 przepraszam za zapytanie mi się wydawało że cbr'ka ma inne sorka;d nom ale koła od tych mniejszych motorków do tego? hmm ja bym się troszku bał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Nie no paranoja ładować takie piasty cienkie jak w rowerze. Najtańsza opcja to felgi 17' od suzuki gs 500 lub cbr 600 f2/f3. Chyba że ktoś ma kasę to za 2tyś piękne szprychowane excele z piastami talon kupi :) Jest też inna opcja, kupno samych obręczy 3.50 na przód i 4.25 na tył koszt jakiś 600zł + szprychy z tym że nie wiem gdzie można kupić szprychy z nyplami do 17calowych obręczy. Wtedy trzeba rozpleść obręcze enduro i piasty z enduro zapleść do obręczy 17. Później już tylko dętki oponki wyważyć i rura :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 W tej sytuacji ta opcja z samymi obręczami wydaje się najsensowniejsza, tyle, że też preferuje dwa zestawy kół. Dobrze by było kupić jakieś krzywe koła enduro i dopiero zrobić przekładkę. Postaram się zrobić rozeznanie jaki był by koszt szprych i nowe uzbrojenie koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Dzięki wielkie, fajnie jak byś się dowiedział jaki koszt szprych, potrzeba ich chyba 72 po 36 na koło. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.