Pepesz Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) U mnie 72 trzyma w chłody (5 na plusie). Spalanie 5,5 w trasie czyli książkowo. Na uszkodzonym w sradzie spadało do 63 stopni. Edytowane 10 Listopada 2012 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 To 75 miałeś przy spokojnej trasie czy przy dawaniu w palnik po mieście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 też masz 600 k1? no u mnie przy 5 stopniach było by z 60 stopni. To może warto zajrzeć do tego termostatu? a co do spalania mam mniej więcej takie samo, teraz tez nie jest jakoś większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Temperatura rosła wyżej dopiero podczas powolnej jazdy przez miasto, albo na postoju i to tez max 90 kilka stopni. W jaki sposób najlepiej go sprawdzić? A co powiesz o tym czujniku na głowicy? Tutaj będziesz musiał się posłużyć serwisówką żeby sprawdzić czujnik po za tym musisz ustalić czy ECU powinien pokazywać błąd bez tego czujnika i kiedy (silnik zgaszony, pracujący). Potem zostaje sprawdzenie instalacji i samego komputera. 60 stopni to mało ale teraz jest pogoda taka a nie inna i stąd moja propozycja żebyś na jakiś czas przesłonił część chłodnicy i pozwolił silnikowi na pracę w wyższej temperaturze. P.S MoŻe a morze, to dwie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 75 przy jeździe w trasie prędkość 100-110 km/h a w mieście rośnie kiedy jadę powoli 20-30 km/h albo jak podjeżdżam w jakimś korku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 na 80 % masz dobry termostat. Ale najlepiej go sprawdzić waląc trasę albo wyjąć, wsadzić do wody, podgrzać i odczytać temp. przy której się otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Spróbuje też wypiąć ten czujnik temperatury cieczy i bez niego rozgrzać silnik, tak jak pisałeś wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 To jak już go masz w garści to nie lepiej go sprawdzić omomierzem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Lepiej, tylko zbytnio nie wiem jakie mają być wartości. Tak samo mogę zmierzyć czujnik temperatury powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) Czujnik temp płynu:20 stopni - ok 2,45 kOhm50 stopni - ok 0,811 kOhm80 stopni - ok 0,318kOhm Czujnik temp. powietrza : Edytowane 10 Listopada 2012 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Oba czujniki mają taką samą rezystancje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Jak widać bardzo podobną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 (edytowane) Jutro będę z tym walczył. może coś mi się uda zdiagnozować :) A jakie ma być napięcie na czujniku temperatury cieczy? I to ten czujnik który jest w głowicy nad skrzynią? Edytowane 11 Listopada 2012 przez filemon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Zależy od konstrukcji czujnika, są czujniki z napięciem 5V, i dwa typy 12V jeden zazwyczaj działa na zasadzie uziemienia ale drugiego nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Zmierzyłem dzisiaj opór oraz napięcie na obu czujnikach przy różnych temperaturach, no i wszystko z nimi jest OK. Poskładałem wszystko wlałem dobrego paliwa i jakby cały problem minął, jutro się przejadę już tak aby dokładnie sprawdzić. Póki co dzięki wszystkim za pomoc, mam nadzieję że już będzie wszystko ok z moim gixem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.