Skocz do zawartości

Simmering w Komarze


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, jak wymienic simmering w Komarze? Co musze zdjac, na co uwazac, jak wyjac stary i wlozyc nowy simmering? I czy bardzo trudne to jest. Bo jak zanuzylem kawałek papieru przez korek od wlewu oleju to czuc bylo lekko benzyna. Czy to na pewno simmering? Please help

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ci mocno nie kopci to nie jest simmering moze ktos przy remoncie czyscił kartery benzyna i nie wysuszył ich dobrze (mało prawdopodobne) albo ktos zalał jakim olejem niewiadomo z kad (bardzo prawdopodobne). Silnik komara jest bardzo prosty w budowie jedynie musisz uwazac na podkładki dystansowe pod sprzegłem i kołemzebatym jak sa wytarte no wymien je tylko musza byc odpowiedniej grubosci.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze taka sprawa, ze jak na 1 chce ruszyc to gasnie. Ale na luzie chodzil dobrze, tzn nie zbyt równo, ale nie dymił bardzo, a po rozgrzaniu w ogóle. Nie mam pojecie co to moze byc, wiec podejzewam pierscien Simmera

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli czuć benzynę w oleju , to są dwie możliwości. Albo poszyły simmeringi albo przedmuchało uszczelkę karteru. Objawy sa takie że właśnie czuć benzynę w oleju smarującym przekładnie , i silnik jest słaby w zakresie niskich i średnich obrotów.

Sprawdź poziom oleju w silniku , jeżeli drastycznie zmniejszył się lub zwiększył to na 100% sa przedmuchy, teraz tylko trzeba zidentyfikować skąd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli czuć benzynę w oleju ' date=' to są dwie możliwości. Albo poszyły simmeringi albo przedmuchało uszczelkę karteru. Objawy sa takie że właśnie czuć benzynę w oleju smarującym przekładnie , i silnik jest słaby w zakresie niskich i średnich obrotów.

Sprawdź poziom oleju w silniku , jeżeli drastycznie zmniejszył się lub zwiększył to na 100% sa przedmuchy, teraz tylko trzeba zidentyfikować skąd ;)[/quote']

 

Poziom oleju w czesci sprzegla jest dosc niski, mniej niz do polowy sprzegla. Uszczelke miedzy karterami bym wykluczyl, bo stamtąd nie cieknie. Nie cieknie tez od strony simmeringu przy zapłonie. Wiec jednak wymienic simmering od strony sprzegla?

 

 

Aha o jak zidentyfikowac skad sa przedmuchy?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...