bnuc Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Robię go dla siebie i tak jak wcześniej wspominałem traktuje to hobbistycznie. Jeżeli chodzi o amory to zawaliłem bo nie zmierzyłem sprężyn, ale jak wylałem stary olej to go za wiele nie było. Muszę się temu przyjrzeć. Dzięki za podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Pierwsza fota z montażu: Tak jak wspominałem rama po piaskowaniu pomalowana podkładem i farbą proszkową (RAL 5002).Jak by ktoś kiedyś piaskował ramę z WR to trzeba zabezpieczyć numery ramy jakąś blaszką bo są płytkie i po przejechaniu kilka razy lancą zdecydowanie można je zetrzeć.Jestem ciekaw jaki będzie efekt mocowy bo przestawiłem wałek jak w yzf (odstęp między cechami 12 oczek) bez zmiany iglicy i dyszy, no ale na to muszę jeszcze trochę poczekać. Narazie tyle. Możecie wskazać nr dyszy, którą trzeba wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaamil Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Jak postępy?Boczne plastiki przy podnóżkach osłaniające rame będziesz dawał nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) Może dziś uda mi się wrzucić jakieś nowe foty i jakiś opis. Jeśli chodzi o plasty troszkę podregenerowałem, a mianowicie wyszlifowane drobniutkim papierem na mokro, a następnie podgrzałem opalarką. Nowe po tym zabiegu to one nie są, ale zdecydowanie leprze. Doszłem do wniosku, że nowych nie ma sensu dawać bo po sezonie i tak będą sfatygowane. Mała fotka z postępów:Fura prawie już poskładana, po modyfikacjach z wałkiem i szarym kablem chodzi jak złoto, niestety nadal mam problem z gaźnikiem, ale to już inny mój post.Co do remonty to z grubsza na tyle, została mi jeszcze okleina (mam już grafikę i będę robił we własnym zakresie)mini migacze żeby mi dowodu nie zebrali, no i koła supoermoto ale to już też inny mój post. :)Przerobiłem też fabryczny ślimak linkowy pod licznik elektroniczny – jak by kto był zainteresowany to służę radą.Na razie tyle. Edytowane 22 Listopada 2012 przez bnuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ładnie to wyszło, porób zdjęcia plastików za dnia dobrym aparatem z bliska. Ogólnie fajne się zająłeś tym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) DziękiSzczegółowe foty zrobię już na koniec jak będzie dopięta na ostatni guzik – taka wisienka na torcie :) Edytowane 22 Listopada 2012 przez bnuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No to w końcu finisz :) , jeszcze tylko alternatywnie koła sópermoto i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 lalunia :) jak dla mnie bomba, robota warta zachodu :) także wstawię fotorelację z moich poczynań ale jak zrobię co nie co więcej modów i postępów. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaamil Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Maszynka teraz wygląda pięknie :) Osłonę pod silnik kupiłeś czy była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Kolego a można wiedzieć jakie były koszty tej całej operacji? Byłby to dobry temat dla potomnych i fajne by było jak by ktoś go podwiesił w dziale cross enduro i nazwał "Drugie życie motocykla crossowego- co, jak i za ile?" Myślę że wiele osób mogło by zobaczyć jak prawidłowo ma wyglądać renowacja takiego moto, i ile to kosztuje. Dla niektórych była by to przestroga, dla innych wskazówka jaką drogą iść.PS: i jak byś tak koszta wymienił po kolei to było by już słitaśnie naprawde :biggrin: Edytowane 6 Grudnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 też jestem za tym co Rafael napisał, posiedź i pomyśl i napisz ładną listę ze szczegółowymi cenami za części/usługi. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Maszynka teraz wygląda pięknie :) Osłonę pod silnik kupiłeś czy była? Osłona pod silnik już była, wytrawiłem ją tylko i wygląda jak nowa Kolego a można wiedzieć jakie były koszty tej całej operacji? Byłby to dobry temat dla potomnych i fajne by było jak by ktoś go podwiesił w dziale cross enduro i nazwał "Drugie życie motocykla crossowego- co, jak i za ile?" Myślę że wiele osób mogło by zobaczyć jak prawidłowo ma wyglądać renowacja takiego moto, i ile to kosztuje. Dla niektórych była by to przestroga, dla innych wskazówka jaką drogą iść.PS: i jak byś tak koszta wymienił po kolei to było by już słitaśnie naprawde :biggrin: Wbrew temu co by się wydawało to z mojej strony koszty wcale nie były wysokie :). Jest kilka czynników, które się do tego przyczyniły- między innymi to, że jestem "umoczony" w lakiernię proszkową i galwanizernię, ale skalkuluję koszt tych usług wraz z pozostałymi i postaram się zrobić jakieś zestawienie.Trzeba zaznaczyć to co wspominałem na początku postu, że motocykl pozornie był mocno zdezolowany. Gość od, którego go kupiłem totalnie nie wiedział jak serwisować i eksploatować motocykl, nawet nie wymieniał oleju i filtra - motocyklowy rzeźnik . Zapewniał mnie natomiast, że motocykl przeszedł kapitalny remont przeprowadzony przez poprzedniego właściciela, który przywiózł go z UK. Silnik pracował ładnie, nie licząc braku wolnych obrotówwięc postanowiłem zaryzykować i go łyknąć. Na szczęście Informacja o remoncie okazała się prawdziwa -wymienił korbę, łańcuszek, cylinder z tłokiem nominalnym(co widać na foto i po przeprowadzonych pomiarach - luz na tłoku 0,07-świadczy, że moto kupę nie latało). Koleś wysypał V i jak się zaczął orjętować ile będzie musiał zapłacić za naprawę to spasował i ożenił mi furę.Po rozebraniu jedyna niespodzianka jaka mnie spotkała to lekko przytarty wałek ssący - co by można tłumaczyć brakiem wymiany oleju - olej był jak smoła, oraz dwa łożyska i kilka uszczelniaczy (wymienione bardziej profilaktycznie) no i dwie zębatkiPodsumowując wyszedłem na tym całkiem nie źle, ale szczegóły postaram się opisać jak będę miał chwile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Osłona pod silnik już była, wytrawiłem ją tylko i wygląda jak nowa Wbrew temu co by się wydawało to z mojej strony koszty wcale nie były wysokie :). Jest kilka czynników, które się do tego przyczyniły- między innymi to, że jestem "umoczony" w lakiernię proszkową i galwanizernię, ale skalkuluję koszt tych usług wraz z pozostałymi i postaram się zrobić jakieś zestawienie.Trzeba zaznaczyć to co wspominałem na początku postu, że motocykl pozornie był mocno zdezolowany. Gość od, którego go kupiłem totalnie nie wiedział jak serwisować i eksploatować motocykl, nawet nie wymieniał oleju i filtra - motocyklowy rzeźnik . Zapewniał mnie natomiast, że motocykl przeszedł kapitalny remont przeprowadzony przez poprzedniego właściciela, który przywiózł go z UK. Silnik pracował ładnie, nie licząc braku wolnych obrotówwięc postanowiłem zaryzykować i go łyknąć. Na szczęście Informacja o remoncie okazała się prawdziwa -wymienił korbę, łańcuszek, cylinder z tłokiem nominalnym(co widać na foto i po przeprowadzonych pomiarach - luz na tłoku 0,07-świadczy, że moto kupę nie latało). Koleś wysypał V i jak się zaczął orjętować ile będzie musiał zapłacić za naprawę to spasował i ożenił mi furę.Po rozebraniu jedyna niespodzianka jaka mnie spotkała to lekko przytarty wałek ssący - co by można tłumaczyć brakiem wymiany oleju - olej był jak smoła, oraz dwa łożyska i kilka uszczelniaczy (wymienione bardziej profilaktycznie) no i dwie zębatkiPodsumowując wyszedłem na tym całkiem nie źle, ale szczegóły postaram się opisać jak będę miał chwile.Jeśli będziesz podawał ceny, to uwzględnij że pewne usługi miałeś taniej, i w miare możliwości podaj cenę dla zwykłego szarego klienta. Fajnie jak byś to zrobił w punktach, a my później jeszcze spróbujemy skalkulować ile wziąłby mechanik za poszczególne rzeczy. Wyjdzie z tego fajny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 dokładnie, ja chyba też profilaktycznie po sylwestrze rozbiorę silnik i sobię przygotuje na nowy sezon, choć wiem że było wymieniane to po przejechaniu paru setek km ciągle za mną chodzi ta myśl, żeby rozebrać... ;p Ps orientujecie się w sprawie rabatów na larssonie ? póki co jak się zaloguję mam tylko na świece i uszczelniacze zaworów ;/ Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Dla zainteresowanych- chciałem sie pochwalić lepszymi fotamihttp://imageshack.us/f/600/obraz019jm.jpg/Z sentymentu wkleiłem jedno zdjęcie mojej poprzedniej furki.Co sądzicie o koncepcji okleiny? - taką miałem bazę : http://www.google.pl/imgres?q=grafika+wilk&um=1&hl=pl&safe=active&sa=X&tbo=d&biw=1280&bih=661&tbs=ic:specific,isc:blue&tbm=isch&tbnid=Gute_V3L_VzlgM:&imgrefurl=http://www.tapeta-wyjacy-wilk.na-pulpit.com/&docid=kCVobJ-o6KSORM&imgurl=http://www.tapeta-wyjacy-wilk.na-pulpit.com/zdjecia/wyjacy-wilk.jpeg&w=1280&h=959&ei=ex7CUJ-WCayM4gTnlICIBg&zoom=1&iact=hc&vpx=165&vpy=197&dur=2732&hovh=194&hovw=259&tx=108&ty=87&sig=104921415835936692136&page=1&tbnh=125&tbnw=194&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:15,s:0,i:137 Jeżeli chodzi o kalkulację to zrobię to niebawem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.