goguś Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Mam pytanie.Pacjent-CeBeR 1000f,sc 24.Kupiłem w cenie skutera,przerabiam od podstaw na streeta.Ponieważ stelaż siedzenia nie pasował do mojej koncepcji,został ucięty i dospawany inny,pod nowy ogon.Fabryczny airbox był wielki jak kupa nosorożca,a poza tym nie pasuje do nowego stelaża,został wywalony. Czytałem,że większość nie poleca stożków. Co proponujecie? Dzięki za wypowiedzi! :) Ps Nie wywalajcie od razu tego postu do oczyszczalni! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Do wyboru masz airbox albo stożki, stożków nie chcesz (i bardzo dobrze) więc zostaje airbox. Seryjny jest kupa więc trzeba samemu coś wyrzeźbić. Z tym jest zawsze trudny temat w customach, airbox kupa, stożki szkodliwe, ale większość i tak montuje stożki, lub alternatywnie coś a`la stożki tylko pokryte gąbką, co nie zmienia faktu że nadal jest problem z podciśnieniem w dolocie bo nie ma puszki. Ewentualnie hardcore typu długie lejki Venturi i siatka na wlocie co by dzieci czy małych zwierząt nie wciągnęło. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Mam pytanie.Pacjent-CeBeR 1000f,sc 24.Kupiłem w cenie skutera,przerabiam od podstaw na streeta.Ponieważ stelaż siedzenia nie pasował do mojej koncepcji,został ucięty i dospawany inny,pod nowy ogon.Fabryczny airbox był wielki jak kupa nosorożca,a poza tym nie pasuje do nowego stelaża,został wywalony. Czytałem,że większość nie poleca stożków. Co proponujecie? Dzięki za wypowiedzi! :) Ps Nie wywalajcie od razu tego postu do oczyszczalni! :) Zasadnicze pytanie lub dwa:toto ma wyglądać czy dobrze jechać? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 mozesz dac stozki ale na dłuzszych rurach, a nie na samym gazniku to będzie jechac. srednice daj taką jak wejscie do gaznika, długosc dobierz eksperymentalnie mysle ze zacznij od 20cm. i nie wystawiaj ja bezposredni pęd powietrza bo doładowania dynamicznego to niema chyba i bedzie sie dławić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Zasadnicze pytanie lub dwa:toto ma wyglądać czy dobrze jechać? Nie wywalałem airboxu,żeby było 0,5 km wiecej.Po prostu zbrakło miejsca. Toto ma jeżdzić,ale wyglądać też..... :wink: Dziś zrobiłem element łączący kolektorem wszystkie gażniki. I teraz dumam ,co dalej,czy włożyć w to oryginalny filtr,czy jakiś stożkowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Nie wywalałem airboxu,żeby było 0,5 km wiecej.Po prostu zbrakło miejsca. Toto ma jeżdzić,ale wyglądać też..... :wink: Dziś zrobiłem element łączący kolektorem wszystkie gażniki. I teraz dumam ,co dalej,czy włożyć w to oryginalny filtr,czy jakiś stożkowe.... Jeżeli chcesz aby toto prawidłowo pracowało obudowa filtra powietrza powinna mieć taką samą objętość niż oryginalna lub trochę większą.Ale można to przebudować na filtry stożkowe pod warunkiem wymiany baterii gaźników na mechaniczne CRy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.