Skocz do zawartości

Co wybrać exc350 czy te310


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zobacz na listy startowe w zawodach i sam sobie odpowiedz jaka marke wybrac :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe KTM'y już nie są tak pancerne jak te z lat 2000-2007 na silnikach RFS. A, że jest ich dużo to kwestia marketingu i popularności. Zawodnik zawsze wybiera to, do czego najwięcej akcesoriów, itp. Musisz się przejechać na Husce i KTM'ie i ocenić. TE 310 jest coraz więcej, zbierają coraz lepsze opinie. No i silnik na rocznik 2013 jest aż 20% mocniejszy od 2012 :) Musisz poprosić dealera o jazdę testową, na pewno nie odmówią. Dla mnie jedyna zaleta KTM'a to trochę nowocześniejszy design. Na plus dla Husqi ceny oryginalnych części i podejście dealera do klienta. Reszta, typu sposób oddawania mocy, praca zawieszeń, to już subiektywna opinia i każdy musi dopasować do siebie. No i cena sporo się różni. Do tego na Husqę masz 2 lata gwarancji, a na KTM'a tylko rozruchową z tego co wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

KTM i Husqvarna mają podobne ceny motocykli (części zdecydowania tańsze do Huski).

Jeśli chodzi o nowe modele to KTM wydaje mi się bardziej przygotowany do latania po torze i lesie ;)

Husqvarna nie ma wyrobionej opinii więc ciężko ją ocenić, a do KTM nie mam żadnych zastrzeżeń ponieważ miałem 525 sx (trochę za duży jak dla mnie) i jeśli chodzi o motocykl to był naprawdę udany.

Silnik ładnie pracuje i do zawieszenie się nie można przyczepić w KTM.

Zapytaj o jazdę próbną Huski i Kata i sam wybierz co chcesz kupić, ja osobiście brał bym KTM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok !

 

Tylko, przy ewentualnej późniejszej odsprzedaży cena Huski poleci niemożebnie w dół. Druga sprawa to dużo mniejsza dostępna ilość akcesorium typu podnóżki, dźwignia zmiany biegów, okleiny itd.

 

Trzecia sprawa jeżeli Ci brakuje dołu: to może EXC 400 2011/2012 mało popularny motocykl aczkolwiek wielce niedoceniany: wytrzymalszy silnik niż 450/530 więcej niutków co za tym idzie więcej "dołu" niż 350 - chyba, że nie jest dostępny już w PL

 

 

I jeszcze tak na koniec: Huską się fajnie śmiga tylko (znowu jakieś ale) motocykl jest szyty na mniejszego ridera, jest po prostu bardziej kompaktowy, jeżeli jesteś nie wysoki to +. Aczkolwiek jeżeli masz te ponad 180cm to może być to trochę dokuczliwe. KTM ma dużo bardziej przyjemniejsze kąty ramy do jazdy na stojąco ...

 

 

Pzdr

Edytowane przez piasektt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczcie się z częstymi serwisami tych pojemności silnika. Taka ciekawostka, ktm 350 excf rok 2013 pierwszy serwis po 5mh i trzeba było regulować zawory ssące, klient jak to zobaczył to załamał ręce...Na tegorocznej ISDE w niemczech kilka takich 350-tek wybuchło. Nie zniechęcam do zakupu tego modelu bo jest zajebisty- lekki, poręczny, mocny i bardzo szybki ale niech każdy zapomni o przelataniu bóg wie ilu motogodzin bez regulacji i wymian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kupowaniu motocykla wyczynowego nie trzeba chyba takich rzeczy tłumaczyć :wink: Serwis jest częsty, drogi i na nic nie ma "gwarancji"

 

A historie o wybuchających motocyklach są trochę kulawe, bo znajdę taką historyjkę o każdej marce i każdym modelu (SX, KX,WR, CRF, KXF, RMZ, SXF, EXC itd itd ) Każdy motocykl ma jakieś bolączki, mniejsze większe. Różne rzeczy widziałem startując i oglądając zawody i to te rangi MP jak i te MŚ FIM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wybrać EXC350 czy TE310 różnica w cenie duża? ma ktoś jakieś doświadczenia?

Ja bym brał KTM. Bardziej emocjonalnie, ni racjonalnie, ale chyba KTM ma leprzy dostęp do części i jest popularniejszy. Ogólnie 350, 310 to fajna koncepcja. 250 za mało, 450, 520 za dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kupowaniu motocykla wyczynowego nie trzeba chyba takich rzeczy tłumaczyć :wink: Serwis jest częsty, drogi i na nic nie ma "gwarancji"

 

A historie o wybuchających motocyklach są trochę kulawe, bo znajdę taką historyjkę o każdej marce i każdym modelu

Ja nie uświadamiam nikogo jaki kosztowny jest serwis wyczynowego enduraka tylko zwracam uwagę że ta konkretna pojemność wymaga szczególnej opieki serwisowej. O rozsypanym piecu po 10mh od nowości też słyszałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...