grucha87 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Co wybrać EXC350 czy TE310 różnica w cenie duża? ma ktoś jakieś doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 zobacz na listy startowe w zawodach i sam sobie odpowiedz jaka marke wybrac :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 KTM jest poprostu w polsce sławniejszy i więcej tego dostaniesz;x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Ale ja chce nówkę sztuke kupić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 to najlepeij pojeździć na tym i na tym, nie ma co skreślać huski, może jest tak samo dobra jak kat, sprawdź tylko cene i dostępnośc części zamiennych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 NO WŁAŚNIE NIKT HUŚKI ZE ZNAJOMYCH NIE MA NA KACIE JEŹDZIŁEM ROCZNIK 2012 TO CO MI SIĘ W NIM NIE SPODOBAŁO TO ŻE MA SŁABY DUŁ NIE CIĄGNIE OD POCZĄTKU PRZYNAJMNIEJ W MOJEJ OCENIE 10 MINUT JAZDY:( ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 nom huskami też troche śmigają ale to jak kolega powiedział trzeba sprawdził dostępność części i poszukać kogoś kto taką jeździ/jeździł i się szczerze o niej wypowie;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 No to właśnie myślałem ze tu sie ktoś znajdzie i wypowie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Nowe KTM'y już nie są tak pancerne jak te z lat 2000-2007 na silnikach RFS. A, że jest ich dużo to kwestia marketingu i popularności. Zawodnik zawsze wybiera to, do czego najwięcej akcesoriów, itp. Musisz się przejechać na Husce i KTM'ie i ocenić. TE 310 jest coraz więcej, zbierają coraz lepsze opinie. No i silnik na rocznik 2013 jest aż 20% mocniejszy od 2012 :) Musisz poprosić dealera o jazdę testową, na pewno nie odmówią. Dla mnie jedyna zaleta KTM'a to trochę nowocześniejszy design. Na plus dla Husqi ceny oryginalnych części i podejście dealera do klienta. Reszta, typu sposób oddawania mocy, praca zawieszeń, to już subiektywna opinia i każdy musi dopasować do siebie. No i cena sporo się różni. Do tego na Husqę masz 2 lata gwarancji, a na KTM'a tylko rozruchową z tego co wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 KTM i Husqvarna mają podobne ceny motocykli (części zdecydowania tańsze do Huski).Jeśli chodzi o nowe modele to KTM wydaje mi się bardziej przygotowany do latania po torze i lesie ;)Husqvarna nie ma wyrobionej opinii więc ciężko ją ocenić, a do KTM nie mam żadnych zastrzeżeń ponieważ miałem 525 sx (trochę za duży jak dla mnie) i jeśli chodzi o motocykl to był naprawdę udany.Silnik ładnie pracuje i do zawieszenie się nie można przyczepić w KTM.Zapytaj o jazdę próbną Huski i Kata i sam wybierz co chcesz kupić, ja osobiście brał bym KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 (edytowane) Wszystko ok ! Tylko, przy ewentualnej późniejszej odsprzedaży cena Huski poleci niemożebnie w dół. Druga sprawa to dużo mniejsza dostępna ilość akcesorium typu podnóżki, dźwignia zmiany biegów, okleiny itd. Trzecia sprawa jeżeli Ci brakuje dołu: to może EXC 400 2011/2012 mało popularny motocykl aczkolwiek wielce niedoceniany: wytrzymalszy silnik niż 450/530 więcej niutków co za tym idzie więcej "dołu" niż 350 - chyba, że nie jest dostępny już w PL I jeszcze tak na koniec: Huską się fajnie śmiga tylko (znowu jakieś ale) motocykl jest szyty na mniejszego ridera, jest po prostu bardziej kompaktowy, jeżeli jesteś nie wysoki to +. Aczkolwiek jeżeli masz te ponad 180cm to może być to trochę dokuczliwe. KTM ma dużo bardziej przyjemniejsze kąty ramy do jazdy na stojąco ... Pzdr Edytowane 31 Października 2012 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Liczcie się z częstymi serwisami tych pojemności silnika. Taka ciekawostka, ktm 350 excf rok 2013 pierwszy serwis po 5mh i trzeba było regulować zawory ssące, klient jak to zobaczył to załamał ręce...Na tegorocznej ISDE w niemczech kilka takich 350-tek wybuchło. Nie zniechęcam do zakupu tego modelu bo jest zajebisty- lekki, poręczny, mocny i bardzo szybki ale niech każdy zapomni o przelataniu bóg wie ilu motogodzin bez regulacji i wymian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Przy kupowaniu motocykla wyczynowego nie trzeba chyba takich rzeczy tłumaczyć :wink: Serwis jest częsty, drogi i na nic nie ma "gwarancji" A historie o wybuchających motocyklach są trochę kulawe, bo znajdę taką historyjkę o każdej marce i każdym modelu (SX, KX,WR, CRF, KXF, RMZ, SXF, EXC itd itd ) Każdy motocykl ma jakieś bolączki, mniejsze większe. Różne rzeczy widziałem startując i oglądając zawody i to te rangi MP jak i te MŚ FIM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rubik Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Co wybrać EXC350 czy TE310 różnica w cenie duża? ma ktoś jakieś doświadczenia?Ja bym brał KTM. Bardziej emocjonalnie, ni racjonalnie, ale chyba KTM ma leprzy dostęp do części i jest popularniejszy. Ogólnie 350, 310 to fajna koncepcja. 250 za mało, 450, 520 za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Przy kupowaniu motocykla wyczynowego nie trzeba chyba takich rzeczy tłumaczyć :wink: Serwis jest częsty, drogi i na nic nie ma "gwarancji" A historie o wybuchających motocyklach są trochę kulawe, bo znajdę taką historyjkę o każdej marce i każdym modeluJa nie uświadamiam nikogo jaki kosztowny jest serwis wyczynowego enduraka tylko zwracam uwagę że ta konkretna pojemność wymaga szczególnej opieki serwisowej. O rozsypanym piecu po 10mh od nowości też słyszałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.