_SB_ Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Jest sobie chłodnica i za nią po lewej stronie (od strony silnika) wentylator. Czy powinien zasysać powietrze przechodzące przez chłodnice od przodu, czy powinien pompować powietrze w kierunku chłodnicy? Nie jestem pewien czy mam poprawnie bieguny poprowadzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Kolego pomyśl - w trakcie jazdy powietrze wpada do chłodnicy a jak zaczyna się nadmiernie grzać pomaga mu w tym wiatrak wentylatora, Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_SB_ Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Jak dla mnie, to powinien kręcić z kierunkiem powietrza podczas jazdy, czyli żeby powietrze przechodziło z przodu, przez chłodnicę, wiatrak i obok silnika. Mimo wszystko wolę zapytać i mieć pewność. Strasznie biednie wiatraczek mi wspomaga chłodzenie. Na wolnych obrotach na postoju, po jego załączeniu się przy 90 stopniach (powinien przy 80-85, ale 90 to chyba jeszcze nie tragedia), temperatura płynu rośnie o jakieś 2-3 stopnie na minutę i wcale nie ma zamiaru spadać. Przypuszczalnie, jakbym zostawił silnik na chodzie wystarczająco długo, to bym zagotował płyn. Przepłuczę układ, wyczyszczę z zewnątrz lamelki, wleję nowy płyn i zobaczę czy się coś zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi