ks-rider Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) przód na stałe i tył dopinany przyciskiem =gay Misiak, czasem nawet cos fajnego napiszesz ! Siema ! Jest tu Ktoś kto na co dzień lata Grand Cherokee WJ 4.0 lpg? Potrzebuje opinii, im więcej tym lepiej... :) Pozdrawiam! Mialem 4.0 i zadna rewelacja, 5,7 notabene rowniez doopy nie urywa, na polskie drogi toto sie zupelnie nie nadawalo, okreslilbym " Kolyska " bo mozna bylo przy wiekszej predkosci choroby morskiej dostac, tak tym kolysalo, odpusc, nie warto ! :crossy: Edytowane 3 Grudnia 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 lekcja nr1:Zapinasz przed wjazdem w lager. :)I określ którą... :cool: piwo mu :Dja też wolę starą szkołe która wymaga myślenia od kierowcy i umiejętnego operowania biegami i napędami a nie jadę sobie z tyłem bez spięcia i liczę że jak wpierdolę w błoto to elektronika wyjedzie za mnie :D jeździłem wozidłami volvo na budowie gdzie właśnie jest teoretycznie super intelignetny 6x6 który sam sobie przełącza reduktor /bez ( skrzynia automat ) i w teori dohamowywuje koła które się ślizgają w praktyce często były chwile że gdyby nie kosmiczny prześwit , fakt że to się łamie w pół to zostałbym albo do wiosny aż wyschnie albo do zimy aż zmarznie :D nie ma to jak t815 spięte wszystko na sztywno , reduktor podłoga i idzie jak dzika świnia , woda przez uchyloną szybę się do kabiny wlewa ale idzie :D a 90% samochodów terenowych ma niestety jeszcze tak że tak naprawdę z odpiętymi napędami blokadami i reduktorami gorzej sobie radzą w piachu niż tico czy maluch bo są ciężkie i zaraz zaczynają kopać i siadają a wtedy czasem przód już nie pomoże , wiem jak kumpel latał frotą sport 2.0 z napędem i na reduktorze mao było miejsc gdzie poległa ale z gołym tyłem i bez reduktora to nie była w stanie podjechać tam gdzie ja buggy z malucha wjechałem :D i potem jest tak że zanim elektronika zatrybi to jest już za późno i trzeba traktor ( a są miejsca gdzie konkretny traktor albo spych gąsienicowy tylko , zwykła 30-stka też wcale wbrew pozorom nie jest taka mega offroadowa i jak jest ślisko to bez napędu niewiele szarpnie ) widzisz jest mokro -napęd reduktor , jak się okaże że nie był potrzebny zrobisz lekki przepał tylko a jak nie zapniesz a się okaże że jest potrzebny to może być za późno .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 ja myslę że przez półtora roku jakie minęło od ostatniego posta człowiek już znalazł opinie . Pewnie zdażył już kupic . I jest nawet szansa że mu się już znudził :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.