Skocz do zawartości

CRF 250X


RavDT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem CRF 250X. Wiem, że to jest taka okrojona wersja R. Może wiecie co trzeba zrobić żeby ją odblokować? Najlepiej by było żeby ją odblokować w taki sposób by miała dalej homologację tzn. żeby światła działały. Zauważyłem w niej pewną rzecz, nie wkręca się na maksymalne obroty, a przynajmniej tak mi się wydaje. Z niskich obrotów wyrywa bardzo mocno lecz później brakuje jej tej mocy. Może ktoś z Was wie jak ją odblokować, widział jakiś poradnik w internecie, sam to robił lub zna kogoś kto przeprowadzał tego typu modyfikacje. Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech mam tuningowy White Brothers i nowy tłok Wossnera, ale jego zamawiał mój mechanik więc nie wiem jak go dobrał, musiałbym się go o to spytać. Ale czy to wszystko dużo zwiększy moc czy nie obędzie się bez nowego modułu? Najlepiej by wiedziała coś na ten temat osoba która sama to robiła komuś lub sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem wersje 'X' CRFy są to wersje enduro dlatego mają tłok o innym stopniu sprężania i wadze a także inny wałek rozrządu dzięki czemu mają inna charakterystykę pracy jeśli wsadziłbyś tłok i wałek rozrządu od wersji 'R' zrobisz z niej zwykłą crossówke (nie wiem tylko jak ze skrzynią ale raczej jest inna tak samo jak zawias).

Jeśli uważasz że motor jest zdławiony to nie szukaj przyczyny w rodzaju tłoka i rozrządzie tylko wydechu(piszesz że jest zmieniony więc ok) AIRBOXie(możesz mieć wsadzony dławik na wlocie powietrza lub pomiędzy boxem a gaziorem, nie wiem tak na prawdę jak to się robi w enduro) i przede wszystkim dysze i iglice ale te odpowiadają raczej za moc max. a nie za wkręcanie się na najwyższe obr.

Ilu calowe masz tylne koło?

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak, zainteresowany. Wybaczcie ale nie miałem internetu. Wydech mam cały układ White Brothers więc sprawa wydechu jest załatwiona. Korbowód mam Royala-,- ale jego juz wymienie przy nastepnym tłoku. Przed wymianą tłoka pracował troszkę słabiej. przejechał się nią mój znajomy który jeździ z 8 lat i powiedział, że brakuje mu mocy na górnych obrotach, sam to zauważył bez pytania go o to.Jak elektryka to co może być nie tak? Wymienione zostało:

-Przeciwwaga wraz z łożyskami

-Wszystkie łożyska silnika

-Tłok na Wossnera

-Zawory ssące

-Pompa wody

-Pompa oleju

-Miesiąc przed remontom został zamontowany nowy kosz sprzęgłowy

-Komplet uszczelek na cały silnik

Po za silnikiem było wymieniane

-Łożyska wahacza

-Łożyska przegubu wahacza

-Łożyska amortyzatora tył

-Olej w lagach

-Linka sprzęgła

-Linka ciepłego ssania

-Nowy filtr powietrza

Edytowane przez RavDT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...