Skocz do zawartości

RavDT

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Osobiste

  • Motocykl
    CRF 250X 05r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8040327

Osiągnięcia RavDT

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie w tym problem że się nie znam na tych KTMach. Koleś twierdzi że to normalny sx. Loteria, nie miałem jak w ten weekend pojechac i go obejrzeć ale poproszę swojego mechanika żeby ze mną pojechał i pomógł mi w wyborze. Ale dzięki za odpowiedzi, na pewno się przydadzą :).
  2. Koło mówił że specjalnie zmienił po remoncie bo miał 2gie (czyli te założone) bardziej dojechane żeby po remoncie stawiało mniejszy opór. Ale skoro to jest exc a ktoś sprzedaje jako SX to już może dawać do myślenia. W tym problem, że nie mam nikogo w znajomych co jeździ na KTM a ja na nich słabo się znam.
  3. Siema, nie wiem czy dobry dział wybrałem więc jak coś źle proszę o przeniesienie. Zamierzam zmienić motocykl i rozglądam się za czymś konkretnym. Ma to być 250 2t i natrafiłem na coś chyba najbardziej sensownego z mojej okolicy i w promieniu 200 km. Zamieszczam link do ogłoszenia. Proszę Was o opinie może ktoś widział go kiedyś? http://tablica.pl/oferta/ktm-sx-250-CID5-ID2xZhb.html#2ee9478e68;r:18;s:
  4. Tak, zainteresowany. Wybaczcie ale nie miałem internetu. Wydech mam cały układ White Brothers więc sprawa wydechu jest załatwiona. Korbowód mam Royala-,- ale jego juz wymienie przy nastepnym tłoku. Przed wymianą tłoka pracował troszkę słabiej. przejechał się nią mój znajomy który jeździ z 8 lat i powiedział, że brakuje mu mocy na górnych obrotach, sam to zauważył bez pytania go o to.Jak elektryka to co może być nie tak? Wymienione zostało: -Przeciwwaga wraz z łożyskami -Wszystkie łożyska silnika -Tłok na Wossnera -Zawory ssące -Pompa wody -Pompa oleju -Miesiąc przed remontom został zamontowany nowy kosz sprzęgłowy -Komplet uszczelek na cały silnik Po za silnikiem było wymieniane -Łożyska wahacza -Łożyska przegubu wahacza -Łożyska amortyzatora tył -Olej w lagach -Linka sprzęgła -Linka ciepłego ssania -Nowy filtr powietrza
  5. Mateusz, jeses pewien, ze to wszystko wystarczy? 18 lecz opona jest takiej grubosci jak 19
  6. Wydech mam tuningowy White Brothers i nowy tłok Wossnera, ale jego zamawiał mój mechanik więc nie wiem jak go dobrał, musiałbym się go o to spytać. Ale czy to wszystko dużo zwiększy moc czy nie obędzie się bez nowego modułu? Najlepiej by wiedziała coś na ten temat osoba która sama to robiła komuś lub sobie.
  7. a czym ma się różnić tłok od R od X? Skoro jest ten sam cylinder?
  8. Siema, od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem CRF 250X. Wiem, że to jest taka okrojona wersja R. Może wiecie co trzeba zrobić żeby ją odblokować? Najlepiej by było żeby ją odblokować w taki sposób by miała dalej homologację tzn. żeby światła działały. Zauważyłem w niej pewną rzecz, nie wkręca się na maksymalne obroty, a przynajmniej tak mi się wydaje. Z niskich obrotów wyrywa bardzo mocno lecz później brakuje jej tej mocy. Może ktoś z Was wie jak ją odblokować, widział jakiś poradnik w internecie, sam to robił lub zna kogoś kto przeprowadzał tego typu modyfikacje. Z góry dziękuje za pomoc.
  9. Droga pewnie nie, ale ciekawe kiedy tak rzadka rama się pokaże.
  10. Nie ma mozliwości zrobienia tych papierów? Np. pojechać do miejsca gdzie był ściągany motocykl i go tam oclić? Albo pojechac do hondy i poprosić o wyrobienie tych papierów? Myśle, że musi się jakoś dać to zrobić. Może ktoś jeszcze sie wypowie?
  11. Witam, od kilku miesięcy jestem użytkownikiem hondy crf 250X. Mam taki problem. Moto było ściągnięte zza granicy przez handlarza lecz bez papierów by nie płacić dużego cła(jakoś tak to było rozwiązane). Właściciel od którego kupiłem Hondę zakupił sprzęt od handlarza. Moje pytanie jest takie. Czy da się zarejestrować motocykl skoro został wyprodukowany z możliwością rejestracji? Mam umowę kupna sprzedaży między poprzednim właścicielem a handlarzem.
  12. Buty w super stanie. Używane 2 razy. Sprzedaję ponieważ są na mnie za małe. Ruchomy zawias stawu skokowego. Rozmiar 45 długość wkładki 29,5 cm. Buty dla osoby z stopą poniżej 29cm. Więcej zdjęć mogę wysłać na maila. Po więcej info PW. tel 784 660 138 GG 8040327. Cena 550zł + koszt przesyłki. Buty w sklepie kosztują 749 zł+ http://imageshack.us/photo/my-images/406/20120227084400.jpg/
  13. Siema, tak jak w temacie. Potrzebuje felg i opon do dt'ki. Te ktore obecnie mam sa niezle scentrowane, szczegolnie z tylu. Kiedy jade po twardej nawieszchni czuje jak mi tylek lata. Raczej nie oplaca sie ich prostowac bo poprzedni wlasciciel juz to robil co widac po odwaznikach. Potrzebuje zakupic felgi kgora bedzie dobrze sie sprawowac w terenie. Opona tez ma byc w teren. Na wydanie mam do 400 zl ale chcialbym na to wydac jak najmniej
  14. No to ładnie, trzeba zacząć katować allegro a napewno coś się upoluje ;]
  15. Może masz i rację żeby poszukać czegoś używanego na allegro. W sumie już koniec sezonu więc niema co się śpieszyć z kupnem sprzętu. Będę zaglądać to może coś wypatrzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...