RavDT Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Siema, od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem CRF 250X. Wiem, że to jest taka okrojona wersja R. Może wiecie co trzeba zrobić żeby ją odblokować? Najlepiej by było żeby ją odblokować w taki sposób by miała dalej homologację tzn. żeby światła działały. Zauważyłem w niej pewną rzecz, nie wkręca się na maksymalne obroty, a przynajmniej tak mi się wydaje. Z niskich obrotów wyrywa bardzo mocno lecz później brakuje jej tej mocy. Może ktoś z Was wie jak ją odblokować, widział jakiś poradnik w internecie, sam to robił lub zna kogoś kto przeprowadzał tego typu modyfikacje. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Do odblokowanie potrzebny będzie Ci wydech, na pewno sam tłumik, ale czy kolanko to trzeba by poszukać , wałek rozrządu od R oraz dysze z iglicą od R. Wycięcie gory air boxa, tzw grey/pink wire mod oraz tłok od R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RavDT Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 a czym ma się różnić tłok od R od X? Skoro jest ten sam cylinder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Waga i stopień sprężania na przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RavDT Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Wydech mam tuningowy White Brothers i nowy tłok Wossnera, ale jego zamawiał mój mechanik więc nie wiem jak go dobrał, musiałbym się go o to spytać. Ale czy to wszystko dużo zwiększy moc czy nie obędzie się bez nowego modułu? Najlepiej by wiedziała coś na ten temat osoba która sama to robiła komuś lub sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 to spytaj się co ci ten mechanik dokładnie powymieniał i wgl i wtedy można kombinować ; o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 (edytowane) Z tego co wiem wersje 'X' CRFy są to wersje enduro dlatego mają tłok o innym stopniu sprężania i wadze a także inny wałek rozrządu dzięki czemu mają inna charakterystykę pracy jeśli wsadziłbyś tłok i wałek rozrządu od wersji 'R' zrobisz z niej zwykłą crossówke (nie wiem tylko jak ze skrzynią ale raczej jest inna tak samo jak zawias).Jeśli uważasz że motor jest zdławiony to nie szukaj przyczyny w rodzaju tłoka i rozrządzie tylko wydechu(piszesz że jest zmieniony więc ok) AIRBOXie(możesz mieć wsadzony dławik na wlocie powietrza lub pomiędzy boxem a gaziorem, nie wiem tak na prawdę jak to się robi w enduro) i przede wszystkim dysze i iglice ale te odpowiadają raczej za moc max. a nie za wkręcanie się na najwyższe obr.Ilu calowe masz tylne koło? Edytowane 22 Września 2012 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RavDT Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Mateusz, jeses pewien, ze to wszystko wystarczy? 18 lecz opona jest takiej grubosci jak 19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Modyfikuj co najwyżej gaźnik wydech i tyle, chyba że masz ograniczenie elektroniką lub mechanik coś spieprzył dlatego się nie wkręca. Jak pracował przed wymianą tłoka? Mateusz, jeses pewien, ze to wszystko wystarczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 no odblokowanie to bym ładował najpierw w wydech i wgl ale najważniejsze co robił tam mechanik?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Kolega Rav jeszcze zainteresowany tematem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RavDT Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) Tak, zainteresowany. Wybaczcie ale nie miałem internetu. Wydech mam cały układ White Brothers więc sprawa wydechu jest załatwiona. Korbowód mam Royala-,- ale jego juz wymienie przy nastepnym tłoku. Przed wymianą tłoka pracował troszkę słabiej. przejechał się nią mój znajomy który jeździ z 8 lat i powiedział, że brakuje mu mocy na górnych obrotach, sam to zauważył bez pytania go o to.Jak elektryka to co może być nie tak? Wymienione zostało:-Przeciwwaga wraz z łożyskami-Wszystkie łożyska silnika-Tłok na Wossnera-Zawory ssące-Pompa wody-Pompa oleju-Miesiąc przed remontom został zamontowany nowy kosz sprzęgłowy-Komplet uszczelek na cały silnikPo za silnikiem było wymieniane-Łożyska wahacza-Łożyska przegubu wahacza-Łożyska amortyzatora tył-Olej w lagach-Linka sprzęgła-Linka ciepłego ssania-Nowy filtr powietrza Edytowane 8 Października 2012 przez RavDT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.