Krystian Ramone Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Cześćprzymierzam sie do zmiany moto. Aktualnie jezdze er5 i na miasto jest bajeczna,nie ma korka którego bym nie objechał. Jednak w trase już troche gorzej . A tak sie złożyło ze polubiłem moto turystyke.Szukam więc sprzętu którym dam sobie rade w korkach (jazda codziennie do pracy w Wawie) a i będę mógł zrobić nim np 1000km w weekend (na erce robię,tylko trochę meczące)Varadero np odpada bo tym raczej ciężko sie poruszać po mieście.Drogą wykluczeń zostały dwa sprzętyDL 650 oraz TDM 900 nooo i ewentualnie Kawasaki Versys,ale jest troche brzydki troche danychkasy +- 13.000złwaga 87kgwzrost 182cmdoświadczenie jedno sezonowe około 8tyś km. dzieki za rady prosze rowniez o opinie uzytkowników wyzej wymienionych sprzetów jak im sie moto sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 oba moto mi jakoś nie podchodzą ale z dwojga złego brałbym chyba TDMnp. w TDM-ie wydechy są nisko poprowadzone - kufry nie będą aż tak poszerzały sprzęta jak w DL-u gdzie wydech jest poprowadzony górą Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 sam miałem podobny dylemat i wybrałem TDM 900, silnik chyba najfajniej wkrecajacy sie twin, najmocnijeszy z towarzystwa i najwiecej momentu, super heble rodem z r1, wygoda ergonomia i ekonomika, łatwo mozna dobrac stelaze boczne pod kufry co np w versysie byl juz problem. Teraz mam akurat VFR'ke ale powinienem miec tdm'ke tylko ktos mi z przed nosa zawinal, wkurzylem sie i kupilem co sie napatoczyło :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Nie wiem jak w DL'u ale w TDM wkurza zbyt długi 1 bieg, efekt jest taki że w korkach trzeba na półspfrzęgle.W ogóle TDM elastycznością nie grzeszy, duży moment z niskich obrotów ale szarpanie łańcuchem poniżej 3 tyś, zmusza do czestego wachlowania biegami. W mojej cbr f3 mniej wachlowałem, można było zejść do 2 tys bez szarpania. A tak w ogóle to jestem zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Nie wiem jak w DL'u ale w TDM wkurza zbyt długi 1 bieg, efekt jest taki że w korkach trzeba na półspfrzęgle. recepta jest prosta - nie zamulać :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Ramone Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 hmm czyli troche dupa z TDM'em, dzisiaj całe 10km z pracy do domu w korku..wiec raczej powoli i wskazowka nisko na obrotomierzu. Ciekawe jak vstorm sie zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) recepta jest prosta - nie zamulać :) heh no właśnie, TDM nie można zamulać, dlatego trza ostro mieszać biegami Ale żeby było sprawiedliwie, to muszę też coś o zaletach:- dla mnie duży skok technologiczny :) to: niskie spalanie (poniżej 5l) i duży zbiornik (ponad 20l) = zajebisty zasięg, ponad 400km- wygoda, można jechać i jechać (powyżej 140 niestety wieje)- dźwięk, prawie jak v2 (teoretycznie to to samo),- duuuuża dynamika silnika, właściwie dlatego kupiłem ten sprzęt, wyrywa ręce- jakość, yamaha mnie mile zaskoczyła wykonaniem, wydechy w chromie i nierdzewce, hamulce r1, alu rama Przypomniał mi się jeszcze jeden mały problem, ale to chyba we wszystkich yamahach, doś "długi" rolgaz, znaczy szpulka od 0 do max ma dość duży obrót Edytowane 21 Września 2012 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 (edytowane) Nawet się nie zastanawiaj , bo DL to świetny motocykl do turystyki. Miałem całe mnóstwo motorków i najmilej wspominam Stroma.Zrobiłem nim ok 30 tys.km.bez żadnych problemów :) Edytowane 22 Września 2012 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.