refiko Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Pytanie brzmi, który z powyższych motocykli będzie lepszą opcją dla początkującego motocyklisty? Jestem wysoki, jestem ciężki, wcześniej jeździłem przez jeden sezon typowym crossem, w wydaniu amatorskim rzecz jasna. I jeden i drugi kusi mnie swoją ceną (w porównaniu do varadero), wizualne to już rzecz indywidualna. Czy są jakieś rzeczy które mocno mnie zniechęcą do zakupu któregoś z w/w motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Duża masa obu pojazdów w połączeniu z dużą mocą, nie wiem czy sezon na lekkim crossie coś zmienia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refiko Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Generalnie chciałbym kupić duży motocykl. Wiem, że pewnie wszyscy to mówią, ale wielkie prędkości mnie nie interesują. Chciałbym się sprawnie poruszać w dłuższych podróżach. Ja 110kg+pasażer 90kg+jakiś bagaż, także jakieś ćwierć tony się uzbiera :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Może sprecyzuj którą wersję tigera masz na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refiko Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 955 o ile dobrze kojarzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wild Hog Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Jako że nie lubię wszystkiego co angielskie (mam soje powody ;) ) i jednocześnie posiadacz Varadero, ze swojej strony proponuję Ci spróbować z tej strony. Nie wiem jak z forum Caponorda, ale Varadero ma dwa dość prężnie działające fora na których możesz liczyć na "dobre słowo" i rady w zakresie napraw, eksploatacji, itp.Pewnie o tym wiesz, ale jak nie to polecam:Varadero Club Poland i Honda Varadero Poland. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refiko Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Varadero jest jak najbardziej moim numerem jeden, ale niestety odstrasza mnie nieco spalanie w pierwszych viadrach, a na drugie wydanie już mnie nie stać. Z wiedzy takiej zaczytanej w sieci, wiem również, że I jest bardziej awaryjna od nowszej... A co powiecie na Vstroma? oczywiście litrowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Ja sie podpisuje pod postem SylwekD , tez poparzylem sie lapy na triumphie :angry:i obecnie jestem wyleczony z tej Marki , nie jestem sam ktory to doswiadczyl.Litrowe wiadro jest OK lepiej dolozyc pare zloty przy tankowaniu jak tracic w cholere kasy przy nie konczacych sie awariach :banghead: Na temat Suzi nie slyszalem zadnych negatywnych opinii , a znam paru ktorzy tym smigaja :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Mając do wyboru Tigera 955 i Varadero chyba również wybrałbym wiadro.Co innego nowsze tigery , choć są osoby uważające 955 za najlepszy model tigera (ja mam inne zdanie ale każdy ma prawo do swojego).Gienek nie wiem jakie doświadczenia masz z triumphami i z jakimi modelami ale albo miałeś pecha albo piszesz o modelach z lat 90-tych - ich awaryjność , szczególnie w początkowym okresie produkcji była większa , a u nas dochodził problem z czasem oczekiwania na części.Nowych modeli te bolączki nie dotyczą.Jeśli chodzi o suzi to myślę , że ich ceny są nieco wygórowane , a z zakupem ewentualnych akcesoriów jest trudniej i drożej niż w przypadku varadero.Oczywiście wybór należy do autora wątku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Moj to byl Sprint St 955i model 2004.tak w skrocie jakie byly problemy :po 2tys.km komin rozpadl sie od srodka /alternato po 19tys km.. oddal ducha / Lozysko igielkowy tylnego kola rozsypalo sie , przy okazji zniszczylo tylna so (jednostronny zawiech) okolo 22tys km. / po 30tys kmznowu komin padl,/po 40 tys km pompa paliwa robila problemy (problemy z rozruchem + popekane szybkozlacza przewodow paliwa) / 48 tyskm uszczelka pod glowica (obowiazkowe planowanie 0.3mm) /czesci gumowe istna masakra. aha bylem pierwszym wlascicielem.Kloega Triumpha 1050 Tiger (nowka) po 2 latach oddal i wziol japca , co mu sie sypalo nie wiem , znam jeszcze innych ktorzy podobnie zrobili. Edytowane 21 Września 2012 przez Gienek ST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Moj to byl Sprint St 955i model 2004.tak w skrocie jakie byly problemy :po 2tys.km komin rozpadl sie od srodka /alternato po 19tys km.. oddal ducha / Lozysko igielkowy tylnego kola rozsypalo sie , przy okazji zniszczylo tylna so (jednostronny zawiech) okolo 22tys km. / po 30tys kmznowu komin padl,/po 40 tys km pompa paliwa robila problemy (problemy z rozruchem + popekane szybkozlacza przewodow paliwa) / 48 tyskm uszczelka pod glowica (obowiazkowe planowanie 0.3mm) /czesci gumowe istna masakra. aha bylem pierwszym wlascicielem.Kloega Triumpha 1050 Tiger (nowka) po 2 latach oddal i wziol japca , co mu sie sypalo nie wiem , znam jeszcze innych ktorzy podobnie zrobili.Hmmm... ciekawe... najbardziej to że kolega zmienił bo nie wiem...Nie mówię , że niemożliwe ale ja mam Tigera 1050 trzeci sezon , na liczniku ponad 26 tyś i oprócz standardowych wymian oleju , klocków itp. kompletnie nic nie robię.Miesiąc temu byłem w serwisie na kontroli zaworów i mechanik powiedział , że nawet nie dotykał bo mają luzy jak fabryczne.A co do takich rzeczy jak łożyska koła to w legendarnej africe twin wymienia się praktycznie co sezon a użytkownicy uważają że to najlepsze moto na świecie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wild Hog Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Co do awaryjności starszego - bo takiego mam, to występują tam głównie dwie usterki - jedna to awaria styków pompy paliwa - temat i rozwiązania bardzo szeroko omawiane na obu forach. Po prostu trzeba pilnować, lub założyć jak niektórzy inną pompę - polecają z Afryki bodajże. Druga to awaria czujnika położenia wału korbowego z którego dane pobiera hondowski immobiliser HISS - tu akurat nie ma reguły, jednych dotyczy innych nie. Ale też można sobie poradzić, chociaż ja na początku miałem strach w oczach :tongue:Generalnie, aby nie zamulać za bardzo - na forum Varadero Club Poland jest człowiek znany w środowisku motocyklowym - "Bogdan BC z Sopot" który ma "stare" Varadero od nowości, jeszcze do tej pory ma czarną tablicę i przejechał na gaźnikowcu prawie 300 (trzysta) tysięcy kilometrów. To mówi samo z a siebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Co do awaryjności starszego - bo takiego mam, to występują tam głównie dwie usterki - jedna to awaria styków pompy paliwa - temat i rozwiązania bardzo szeroko omawiane na obu forach. Po prostu trzeba pilnować, lub założyć jak niektórzy inną pompę - polecają z Afryki bodajże. Druga to awaria czujnika położenia wału korbowego z którego dane pobiera hondowski immobiliser HISS - tu akurat nie ma reguły, jednych dotyczy innych nie. Ale też można sobie poradzić, chociaż ja na początku miałem strach w oczach :tongue:Generalnie, aby nie zamulać za bardzo - na forum Varadero Club Poland jest człowiek znany w środowisku motocyklowym - "Bogdan BC z Sopot" który ma "stare" Varadero od nowości, jeszcze do tej pory ma czarną tablicę i przejechał na gaźnikowcu prawie 300 (trzysta) tysięcy kilometrów. To mówi samo z a siebie :)Bogdan BC znana postać :) i na pewno nie ściemnia że tyle przejechał.A Viadro zacne moto - co do tego też nie mam wątpliwości.Nie wiem tylko czy nie pomyliło Ci się coś z tą pompą paliwa od afryki bo to akurat też jej słaby punkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wild Hog Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 .Nie wiem tylko czy nie pomyliło Ci się coś z tą pompą paliwa od afryki bo to akurat też jej słaby punkt. Bardzo możliwe :rolleyes:Ale wydaje mi się, że Afrykanerzy poradzili sobie i zrobili jakiś patent. W każdym razie niektórzy założyli inne pompy i mówią że jest git :biggrin: Ja wożę pod siedzeniem zapasowe styki z larssona :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 (edytowane) Varadero jest jak najbardziej moim numerem jeden, ale niestety odstrasza mnie nieco spalanie w pierwszych viadrach, a na drugie wydanie już mnie nie stać. Mój XL z 2000r ma przejechane 48 tys km i nic w nim nie uległo awarii. Nawet żarówka. Zaś pali 5,2 L przy 120 km/h przy spokojnej jeździe w jedna osobę z kufrem i torbą na siedzeniu pasażera.. Edytowane 24 Września 2012 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.