?ukasz87 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) Witam wszystkich zainteresowanych!!! Zakładam ten temat z uwagi na to iż mało jest mowy od kilku lat o tym modelu brak jakichkolwiek informacji od osób które są szczęśliwymi posiadaczami tego Naked-a odnośnie spalania i to jest główny temat ale oczywiście mile widziane są wszystkie spostrzeżenia co do motocykla.Posiadam CB1000R od 1 czerwca 2012 roku bez ABS-u zrobiłem nim około 4.500 tyś. km. i jestem nim zachwycony :)Co do spalania: - w trasie Poznań-Hel zjadł mi 5,4 l/100 (prędkość 100-170) - w cyklu mieszanym waha się 5,8-6,2 l/100 przy naprawdę miłej jeździe :) Jeśli chodzi o plusy: - pozycja za kierownica bardzo wygodna (siedzenie super się układa pod kierowce) - bardzo zwrotny w mieście idealny oczywiście dla osób które dobrze obchodzą się z manetka :) - hamulce bardzo dobre już mi tyłek uratowały nie raz - skrzynia biegów elastyczna wiec każdy dopasuje zmianę pod siebie, reakcja na gaz z najniższych obrotów, na przyśpieszenie nie ma co narzekać :) - sylwetka robi wrażenie ogromne, przód jak szerszeń, tylna opona z tą felgą i tłumikiem oryginalnym prezentuje się świetnie jedynie dźwięk bym poprawił ;) - nie ma dnia w którym ktoś by nie pogratulował pięknego motocykla lub nie pytał co to jest z uśmiechem na twarzy i łezką w oku ;) Kilka sprostowań/opinii które inni uważają na minusy : - jest to naked więc bzdurą jest mówienie iż przy dużych prędkościach wieje, chcesz troszkę sobie poprawić i zepsuć wygląd "kup owiewkę" a jeśli nadal za mało kup ścigacza :) miałem okazję jechać CBR1000RR z 2012r nie wiało wcale ;) - dużo ludzi mówi "jak można przewozić na tak małym siedzeniu z tyłu kobietę musi jej być bardzo niewygodnie", mało jest mowy o kobietach siedzących z tyłu, mojej było bardzo wygodnie :) a że po 200 km boli tyłek - a kogo nie boli :D Podsumowując minusów nie znalazłem jak do tej pory, polecam każdemu tego naked-a choć dla początkujących będzie za mocny. Pamiętajcie aby było nas więcej co roku a nie mniej!!! LEWA W GÓRĘ !!! :) pozdrawiam i zapraszam do pisania !!! Edytowane 18 Września 2012 przez ?ukasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 4 cylindry tak więcj nie ma się co dziwić że tyle pali - tłoki trzeba czymś nakarmić. Dlatego mam moto o poj. 150cm i mogę nim robić co chcę a i tak wiem że nie spali mi więcej jak 3.5L/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Teraz do dowaliłeś do pieca :D Spalanie na tym poziomie to nic nadzwyczajnego. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) CB1000R - Zużycie paliwa wg WMTC** 5,9 l/100km. Moto fajne ale jak bym nim jeździł tak jak on tego nie chcę to pewnie wziąłby i 8-10L/100km. Ta ciągła obawa że za dużo spali...a kilometry na liczniku szybko się nabijają....100km i 7L w plecy Edytowane 18 Września 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ty no, to jest litr, no to czego się spodziewasz? Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 wrzuc kilka fotek bo zacny sprzet... a kogo to obchodzi ze moto pali 5 czy 8 jakby chcial to by kupil ybr250 i by sie rozkoszowal 3 litrami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz87 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) 4 cylindry tak więcj nie ma się co dziwić że tyle pali - tłoki trzeba czymś nakarmić. Dlatego mam moto o poj. 150cm i mogę nim robić co chcę a i tak wiem że nie spali mi więcej jak 3.5L/100km. ziomekja nie chciałem aby dzieci mi tu pisały jakieś bzdury masz kompleks mniejszości twój problem nie w chodź i nie pisz proste. jak na litra to według mnie i tak mało i jak nie umiesz czytać czego dotyczy temat to nie pisz słowem nie wspomniałem że sie "dziwie że dużo pali" żal Edytowane 18 Września 2012 przez ?ukasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 W nowej Motormanii jest porównanie ze Speed Triple'm Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Despi Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 od ponad roku czasu jezdze CBF500 (pierwsze moto) i nawinołem jej około 9000km.(Samochodami jezdze prawie 20 lat).Podoba mi sie CB1000r ale niewiem czy nie jest jeszcze za wczas na litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butch Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam wszystkich zainteresowanych!!! Zakładam ten temat z uwagi na to iż mało jest mowy od kilku lat o tym modelu brak jakichkolwiek informacji od osób które są szczęśliwymi posiadaczami tego Naked-a odnośnie spalania i to jest główny temat ale oczywiście mile widziane są wszystkie spostrzeżenia co do motocykla.Posiadam CB1000R od 1 czerwca 2012 roku bez ABS-u zrobiłem nim około 4.500 tyś. km. i jestem nim zachwycony :)Co do spalania:- w trasie Poznań-Hel zjadł mi 5,4 l/100 (prędkość 100-170)- w cyklu mieszanym waha się 5,8-6,2 l/100 przy naprawdę miłej jeździe :) Jeśli chodzi o plusy:- pozycja za kierownica bardzo wygodna (siedzenie super się układa pod kierowce)- bardzo zwrotny w mieście idealny oczywiście dla osób które dobrze obchodzą się z manetka :)- hamulce bardzo dobre już mi tyłek uratowały nie raz- skrzynia biegów elastyczna wiec każdy dopasuje zmianę pod siebie, reakcja na gaz z najniższych obrotów, na przyśpieszenie nie ma co narzekać :)- sylwetka robi wrażenie ogromne, przód jak szerszeń, tylna opona z tą felgą i tłumikiem oryginalnym prezentuje się świetnie jedynie dźwięk bym poprawił ;)- nie ma dnia w którym ktoś by nie pogratulował pięknego motocykla lub nie pytał co to jest z uśmiechem na twarzy i łezką w oku ;) Kilka sprostowań/opinii które inni uważają na minusy :- jest to naked więc bzdurą jest mówienie iż przy dużych prędkościach wieje, chcesz troszkę sobie poprawić i zepsuć wygląd "kup owiewkę" a jeśli nadal za mało kup ścigacza :) miałem okazję jechać CBR1000RR z 2012r nie wiało wcale ;)- dużo ludzi mówi "jak można przewozić na tak małym siedzeniu z tyłu kobietę musi jej być bardzo niewygodnie", mało jest mowy o kobietach siedzących z tyłu, mojej było bardzo wygodnie :) a że po 200 km boli tyłek - a kogo nie boli :D Podsumowując minusów nie znalazłem jak do tej pory, polecam każdemu tego naked-a choć dla początkujących będzie za mocny. Pamiętajcie aby było nas więcej co roku a nie mniej!!! LEWA W GÓRĘ !!! :) pozdrawiam i zapraszam do pisania !!!Czesc jestem na etapie szukania CB 1000 R.Czy możesz opisać wrażenia z jazdy tym Moto chcę sie przesiąśc z R1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMi_WLKP Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Witam serdecznie Wszystkich ! Jestem tutaj nowy ;) Chciałbym się zwrócić do właścicieli CB1000r. Czy posiada ktoś z was rysunek techniczny z wymiarami siedzenia pasażera ? Bądź ktoś może być tak miły żeby przygotować taki rysunek bądź zdjęcie z wymiarami szerokości/ długości , otworów na mocowanie. Chciałbym wykonać sobie taki podkład na drukarce 3D, dlatego będe wdzięczny za wszelaką pomoc. Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.