Skocz do zawartości

Butch

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    R1 - RN12
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia Butch

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Czesc jestem na etapie szukania CB 1000 R. Czy możesz opisać wrażenia z jazdy tym Moto chcę sie przesiąśc z R1.
  2. Witam. Panowie Moto sprzedany :) było mi żal kiedy odjeżdżał na lawecie w końcu byłem z nim przez 9 lat i dbałem aż do przesady , także problem z szukaniem silnika i zagadką co się kupi zgłowy może nowy nabywca coś napisze na temat uszkodzenia silnika jak go rozbierze to też forumowicz jeżeli tylko będzie chciał sie ujawnić. Teraz szukam kolejnego Moto BMW lub Honda już nigdy YAMAHA :) miń. 2010 rok. ze znaną historią i najlepiej z pierwszej ręki.
  3. To są kawałki bloku łąńcuszka i zębatki od pompy 100 % miałem to w rękach i przed oczami. :)
  4. Panowie spokojnie wiem do czego służy tam maszyna i potrafiłem z niej wykrzesać wszystkie kuce Tak jak napisałem w wątku rozpoczynającym ten temat : koledzy którzy jechali tuz za mną powiedzieli " ale miałeś szczeście widzieliśmy co się działo z tobą i motocyklem" koledzy latają na R1 i GSX-rach także spoko wiem do czego służy krótki rollgaz. :) Latałem tym moto tylko poza miastem także niejednokrotnie zdażało się że zapalała sie biała lampk ( każdy wie co ona znaczy ) jest ustawiona ponizej 1 tys.od odcinki. :) Zapewniam że motor nie był zamulany a i jeszcze jedna sprawa nigdy na zimnym nie był kręcony. :banghead: Na razie czekam na info o silniku. Ale jestem coraz bardziej skłonny go sprzedać ponieważ sa osoby tym zainteresowane tym bardzie że poza silnikiem moto jest zadbany. Gdzie tam widzisz panewkę ? Korba rozwaliła łancuch i zębatke .
  5. Ta dziura w bloku ma rozmiar 21 cm X 4 cm :) Tak wygląda miska :)
  6. Sporo osób powtarza fraze " że wada materiału " i co z tego jak moto już nie lata a Yamaha i tak bedzie sprzedawć kolejne motocykle z wadami . Ja sie zastanawiam nad nowym moto tylko niewiem w którą strone iść i jakiemu producentowi zaufać... :) FOTO mam tego więcej
  7. i tu jest ciekawostka wszystkie panewki są ok jak również wał korbowy filtr oleju jest orginalny Yamahy czysty, jak cały układ smarowania - sprawdziłem też datę na opakowaniu po oleju Motul 300 V wszystko świeże... więc gdzie leży przyczyna ....? Jestem ciekawy stanowiska Yamahy - nadal prowadzę korespondencję poczekajmy finału.
  8. Nie to nie mój moto , ja nadal szukam ;) dobrego silnika - choć mam oferty kupna ale jeszcze mam ndzieję że znajdę dobry silnik ponieważ motor poza silnikiem jest w bardzo dobry stanie - orginalny napęd , klocki hamulcowe i dopiero 3 komplet opon. Wici rozpuściłem także na zachodzie także czekam na info ponieważ wolę silnik 40 tkm z zachodu niż z Polski z teoretycznym przebiegiem 20 tkm. Tak jak napisałem wał korbowy kręci się bez oporów a korba która pękła też chodzi luźno pod własnym ciężarem kreci się na wale. Każdy mi mówi że to wadliwy materiał jest przyczyną tej awarii i że to nie możliwe tym bardziej że osoby znające mój moto,mnie wiedzą jakie mam podejście do sprzętów moto - tym bardziej że na codzień latam Clio Sportem i Subarakiem więc naprawdę mam pojęcie o stanie oleju i innych podstawowoych tematach obsługi codziennej pojazdów ponieważ wszystkie naprawy drobne robię sam i krobowody nie pękają. Cały czas jestem w kontakcie z Yamahą Pan Piotr P. ale przypuszcza scenariusz jak to się skończy poprostu napisałem do nich tak jak tu zacząlem temat nawet jestem w stanie oddać im silnik bezpłatnie aby sprawdzili co się stało , ale sytuacja na dziś wygląda w ten sposób że chcą historie serwisową której nie mam ponieważ to już blisko 9 lat. Dziś otrzymałem maila z orientacyjnymi cenami części także już wiem że to nie ma sensu i poprosiłem o pomoc w znalezieniu silnika.Tu mam nadzieję że to najpewniejsze źródło w Polsce. Wcześniej napisałem do Yamaha POLand POSITION ale w fazie końcowej Pan Grzegorz D. Specjalista ds. sprzedaży napisał " Zasugerowano mi że mogłem stosować zły filtr oleju ponieważ do RN 12 są dwa rodzaje ale gdy kupywałem filtr w salonie Yamahy w Olsztynie nikt nigdy o tym nie wspomniał - taki salon " wiedza słaba " dlatego już salonu niema a tylko w czasie gwarancji odwiedzalem salon póżniej wymieniałem już sam.
  9. Panowie nic nie stukało , zero opiłek , stan oleju świeżo zalany jak przed każdym sezonem i jazda spokojna jak to po zimie ...poprostu przejażdżka. Korba nie jest zatarta obraca sie bez żadnych oporów ...nakręce filmik i wrzucę jak to wygląda.
  10. Korba się kręci bez problemu dziś rozbieram silnik wiec napiszę wiecej... Nadal szukam drugiego silnika jeżeli możecie pomóżcie... :mellow: Mam problem z dodaniem fotek może ktoś coś podpowie??? :)
  11. Czytam odpowiedzi i widze ze trzeba sie rozstac z ta marka bo jak to mozliwe ze moto o ktore lepiej dbalem niz o zone a peka korba poniewaz naped nadal orginalny klocki tez a osoby ktore jezdza wiedza ze na ten przebieg moto nie byl meczony.Teraz zastanawiam sie co odpowie Yamaha bo tez dalem ten temat do nich z propozycja ze moge im przekazac bezplatnie silnik aby wiecej takich bledow nie robili. Nadal szukam silnika jezzeli mozecie pomozcie. Czytam odpowiedzi i widze ze trzeba sie rozstac z ta marka bo jak to mozliwe ze moto o ktore lepiej dbalem niz o zone a peka korba poniewaz naped nadal orginalny klocki tez a osoby ktore jezdza wiedza ze na ten przebieg moto nie byl meczony.Teraz zastanawiam sie co odpowie Yamaha bo tez dalem ten temat do nich z propozycja ze moge im przekazac bezplatnie silnik aby wiecej takich bledow nie robili. Nadal szukam silnika jezzeli mozecie pomozcie.
  12. Powiedzcie gdzie szukac silnika???
  13. Witam. Jestem pierwszym właścicielme motocykla Yamaha R1 rn12 z roku 2006 zakupiony jako nowy na fakture z salonu do dnia 3.05.2015 r. zrobiłem 22 000 km przyczym co roku ( sezon ) wymieniałem olej i filtry natomiast napęd i klocki hamulcowe sa nadal orginalne jeszcze do jazdy nadmieniam ze to mój pierwszy moto w życiu, a pieknego sądnego dnia 3.05.2015r motocykl zawiódł ....pękł blok silnika po dowiezieniu motocykla na lawecie okazało sie że urwała się korba od tłoka w czasie jazdy przy prędkości znacznie wyższej niż dozwolona na szczęśćie silnik nie zablokował tylnego koła i na szczeście żyje, ponieważ urwany korbowód rozwalił blok silnika i duża cześć oleju znalazła sie na moich butach, spodniach jak również TYLNEJ OPONIE koledzy którzy jechali tuz za mną powiedzieli " ale miałeś szczeście widzieliśmy co się działo z tobą i motocyklem" Jak to możliwe że taki silnik o takich osiągach i tak małym przebiegu a pęka korbowód czy zdarzały się już komuś takie awarie przy tak niskich przebiegach i znanej przeszłości użytkowania ponieważ jest jego jedynym użytkownikiem a motocykl w/w który zakupiłem jest moim pierwszym motocyklem ...? Jeżeli jest potrzeba mam dokumentacje fotograficzną jak wygląda blok silnika, miska olejowa i korbowód które chcę prześwietlić aby stwierdzić przyczynę urwania korbowodu od tłoka.- wszystko moge przesłać na maila. Yamaha jak dotąd była marką Nr 1 a z dniem 3.05.2015 zaczynam mieć wątpliwości. Czy mogę liczyć na jakąs pomoc z waszej strony lub poradę czy jest sens reanimować ten silnik czy też szukac kolejnego z niewiadomego pochodzenia i niepewna historia. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...