Skocz do zawartości

kontrola trakcji made in poland


dragilla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to widzę, że masz wszystko przemyślane, jestem pod wrażeniem. Życzę sukcesów. Jak będziesz miał jakiekolwiek filmy/zdjęcia z testów to zamieszczaj, z miłą chęcią prześledzę rozwój projektu.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarcMarc trochę mi szkoda :) Jak dobrnąłem tak daleko własnym sumptem to i dokończę sam. Chyba, że znajdziesz mi inwestora, który zadowoli się rozsądnym kawałkiem udziału, ale ja po latach ścigania się i szukania sponsora straciłem wiarę w bajki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura opon to pieśń przyszłości - na pewno można to taniej ogarnąć a i dokładność 0.5 stopnia raczej by wystarczyła.

Krzysztofa Sachy nie znam - na pewno nie najbliższa rodzina, ale pokrewieństwa pewnie wykluczyć nie można. Kto to jest jeśli można wiedzieć? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mały progress report - filmik pokazuje, że coś tam faktycznie zaczyna wychodzić :)

Ps: Świeca i fajka z mojej R1 RN19 podłączone na oryginalnej, lekko zmodyfikowanej wiązce (kable). Na płytce widać sporo wolnego miejsca - m.in. na obsgługę pozostałych 3 cewek zapłonowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chwaląć się całkiem dobrze umiem masować :)

 

W każdym bądź razie, w skrócie, żeby w pełni kontrolować trakcję, muszę też w pełni kontrolować zapłon - co już mi wychodzi :)

Edytowane przez dragilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, z TC nie korzystam i nie będę korzystał, ale pełen dataloging (silnik + zawieszenie) chętnie był przytulił do celów rozwoju własnej konstrukcji. Dokładnosć GPS na dzień dzisiejszy bardzo łatwo podwyższyć do bezwzględnej dokładności jednej pozycji ca 5-15cm, poprzez współpracę z bezpłatnym (jeszcze) serwisem ASG-EUPOS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Progres jest cały czas. Tylko teraz utknąłem trochę z filtrowaniem zasilania. Przez szpilki za liniach zasilających spaliłem 2 wejścia w procku :)

Także teraz finalizuję projekt kolejnej płytki, z rozbudowanymi filtrami.

Generalnie pamiętaj, że ja nie mam na to tyle czasu ile bym chciał mieć - normalnie pracuję - więc i progres jest 'nieco' wolniejszy niż bym chciał :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem mega zainteresowany . Kiedys bylem mega przeciwnikiem takich duperelek ze to zabija ducha sportu . Ale czasy sie zmieniają .

Wystarczy ze raz kontrola trakcji uratuje Ci dupe przed ślizgiem i wpadnięciem motocykla w rotacje jesteś juz parę tysiaków do przodu .

Szkoda niszczyć nowe moto . A dwa ze opony tak nie zjada na kontroli . Trzy no jeździ się na niej coraz szybciej . Niestety komputer wysteruje więcej niż łapa ktora sie trzęsie bo wczoraj pochlałeś :) Także ja czekam , dodałbym czujnik na tylni i przednim zawiasie .Przez co będzie mozna kontrolować uciekające koło tylne . Mam nadzieje ze do nast sezonu sie wyrobisz . W innym razie bede musial zakupic jakiegos nemezisa czy motec . A jakby nie patrzec cena wysoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...