Sikor Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 No to widzę, że masz wszystko przemyślane, jestem pod wrażeniem. Życzę sukcesów. Jak będziesz miał jakiekolwiek filmy/zdjęcia z testów to zamieszczaj, z miłą chęcią prześledzę rozwój projektu. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Świetny pomysł. I telemetria. Brzmi świetnie. Znajdź inwestora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragilla Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 MarcMarc trochę mi szkoda :) Jak dobrnąłem tak daleko własnym sumptem to i dokończę sam. Chyba, że znajdziesz mi inwestora, który zadowoli się rozsądnym kawałkiem udziału, ale ja po latach ścigania się i szukania sponsora straciłem wiarę w bajki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Jeszcze mam ostatnie pytanko, trochę poza tematem. Czy jesteś spokrewniony z panem Krzysztofem Sachą? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 temperatura opon może być ogarniana pirometrem, ale myślę, że taki o odpowiednich parametrach to + 500 zł na same części i nie ma co liczyć na dokładność do 0,1 (brud na oponie itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragilla Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Temperatura opon to pieśń przyszłości - na pewno można to taniej ogarnąć a i dokładność 0.5 stopnia raczej by wystarczyła.Krzysztofa Sachy nie znam - na pewno nie najbliższa rodzina, ale pokrewieństwa pewnie wykluczyć nie można. Kto to jest jeśli można wiedzieć? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Chwała Bogu :) . To taki jeden wykładowca na pewnej polskiej uczelni technicznej, na pewnym wydziale elektronicznym ... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragilla Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Mały progress report - filmik pokazuje, że coś tam faktycznie zaczyna wychodzić :) Ps: Świeca i fajka z mojej R1 RN19 podłączone na oryginalnej, lekko zmodyfikowanej wiązce (kable). Na płytce widać sporo wolnego miejsca - m.in. na obsgługę pozostałych 3 cewek zapłonowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A to rozumiem zmniejszanie mocy będzie realizowane poprzez masowanie cewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragilla Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 (edytowane) Nie chwaląć się całkiem dobrze umiem masować :) W każdym bądź razie, w skrócie, żeby w pełni kontrolować trakcję, muszę też w pełni kontrolować zapłon - co już mi wychodzi :) Edytowane 9 Października 2012 przez dragilla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Eee, z TC nie korzystam i nie będę korzystał, ale pełen dataloging (silnik + zawieszenie) chętnie był przytulił do celów rozwoju własnej konstrukcji. Dokładnosć GPS na dzień dzisiejszy bardzo łatwo podwyższyć do bezwzględnej dokładności jednej pozycji ca 5-15cm, poprzez współpracę z bezpłatnym (jeszcze) serwisem ASG-EUPOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwrobelek32 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Bardzo ciekawy pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Any progress ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragilla Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Progres jest cały czas. Tylko teraz utknąłem trochę z filtrowaniem zasilania. Przez szpilki za liniach zasilających spaliłem 2 wejścia w procku :) Także teraz finalizuję projekt kolejnej płytki, z rozbudowanymi filtrami.Generalnie pamiętaj, że ja nie mam na to tyle czasu ile bym chciał mieć - normalnie pracuję - więc i progres jest 'nieco' wolniejszy niż bym chciał :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 ja jestem mega zainteresowany . Kiedys bylem mega przeciwnikiem takich duperelek ze to zabija ducha sportu . Ale czasy sie zmieniają . Wystarczy ze raz kontrola trakcji uratuje Ci dupe przed ślizgiem i wpadnięciem motocykla w rotacje jesteś juz parę tysiaków do przodu . Szkoda niszczyć nowe moto . A dwa ze opony tak nie zjada na kontroli . Trzy no jeździ się na niej coraz szybciej . Niestety komputer wysteruje więcej niż łapa ktora sie trzęsie bo wczoraj pochlałeś :) Także ja czekam , dodałbym czujnik na tylni i przednim zawiasie .Przez co będzie mozna kontrolować uciekające koło tylne . Mam nadzieje ze do nast sezonu sie wyrobisz . W innym razie bede musial zakupic jakiegos nemezisa czy motec . A jakby nie patrzec cena wysoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.