moto94 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 (edytowane) Witam zakupiłem uszkodzony motor Yamaha r6. Szczelał z rury podczas kręcenia rozrusznikiem okazało się że jest źle ustawiony rozrząd. Mam serwisówkę i mniej więcej mam wszystko poustawiane lecz koło które jest przykręcane do wału od strony rozrządu jest wymienione na tuningowe. Nie ma na nim znaku który ma się pokrywać z kreską na karterze. Może ktoś poradzi jak ustawić wał ( na oko?). Lub gdzie kupić oryginalne to koło. Rok produkcji 2001 Edytowane 6 Września 2012 przez moto94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 jak nie kumasz ustawien walu to skad wiesz, ze masz zle ustawiony rozrzad? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 1 cylinder w GMP. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Czyli jak siadasz na motocyklu to lewy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto94 Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Dziś poświeciłem trochę więcej czasu przy R6. I doszedłem do wniosku że są pokrzywione zawory, bo wszystko jest niby OK 1 jest w GMP. Ale coś przeskakuje a więc zostają zawory, rozrząd jak rozebrałem był na 100% źle ustawiony. Mam obawę ile zaworów będzie do wymiany. No ale to już mam nadzieję że sobie poradzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Dziś poświeciłem trochę więcej czasu przy R6. I doszedłem do wniosku że są pokrzywione zawory, bo wszystko jest niby OK 1 jest w GMP. Ale coś przeskakuje a więc zostają zawory, rozrząd jak rozebrałem był na 100% źle ustawiony. Mam obawę ile zaworów będzie do wymiany. No ale to już mam nadzieję że sobie poradzę.Ale co Ci przeskakuje? Sprecyzuj bo wydaje mi się że nie do końca wiesz co z tym moto jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 1 cylinder w GMP.albo czwarty;) tlok:P Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Fakt, tłok :). Dzięki :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto94 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Tłok tłok tłok ;) przepraszam za pomyłkę dziś ściągnę głowicę i napiszę co i jak. Pozdrawiam Rozebrałem, zdiagnozowałem i okazało się tak jak przypuszczałem 2 zawory do wymiany. Dziękuję za dobre chęci pomocy, na pewno się odezwę jak poskładam i odpalę moją maszynę. Serdecznie Pozdrawiam Edytowane 7 Września 2012 przez moto94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.