bubel1443 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Ja bym kupił od dr 125 ale ten nowszy typ gaźnika. Ja w mojej z 97 roku miałem mikuni ale już normalny z membraną od góry i z przepustnicą. Ja bym poszedł w strone tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Tak ale w 97 fabrycznie już jest taki i ma on wtyczke na 3 piny z tego co widziałem więc cos tam elektronicznie sterowane w nim pewnie jest a i motocykl ma instalacje zapewne inna pewnie moduł albo cos innego ze ta wtyczka skąś wyprowadzona jestNatomiast ja mam tylko silnik z 97 a reszta jest starsza i nie widziałem nigdzie u mnie takowej wtyczki ..... a zapewnie działać to bez niej prawidłowo nie bedzie ..Panowie a jeszcze takie cos znalazłemhttp://allegro.pl/gaznik-suzuki-gn-125-dr-1995-i3023051535.htmli takiehttp://allegro.pl/gaznik-japan-romet-zetka-125-zipp-manic-tribe-pz26-i2998339408.html różnica cenowa znikoma więc wg was ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Wtyczka to pewnie TPS, bez jego podłączenia też będzie hulał.Pierwszego nie kupuj, bo niekompletny, o ile pływak może przełożysz to przepustnicę będziesz musiał dokupić. Skoro leje się z gaźnika, przedmuchaj/zmień zaworek iglicowy, bo się zawiesza. Zamontuj filtr paliwa na przyszłość.Uszczelnij, a najlepiej zmień ten "adapter" z rury PCV, bo jak łapie bokiem powietrze to nigdy nie dojdziesz do ładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 dzięki za radę,co do tego adaptera kupiłem juz z takowym rozwiązaniem i by nie łapał lewego powietrza wklejony jest na klej do szyb samochodowych więc niema mozliwości bo taki klej to nie przelewki kto stosowal ten wie :)co do filterka mam założony na foto nie było bo kombinowałem już różne opcjea co do zaworka iglicowego to komplet naprawczy tak jak pisałem 125 zł wiec tyle co używany oriJak widzisz kilka osób "poleca zamontować gaźnik z 2 opcji" czyli od rometa - chodzi mi o to czy np. ten podany będzie odpowiedni (chciałbym jeszcze troche nim pojeździć - choc nie ukrywam że po wakacjach che szukać dr350 a nie będę przeciez pisał w wakacyjnym ogłoszeniu że igła skoro igła nie jest chocby z uwagi na ten gaźnik Co do Twojej wypowiedzi że bez tps tez powinien śmigać to powiem tak ze mozna kupic za 125 zł na aukcji niby kpl dobry ale ile w tym prawdy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 w mojej yamaszce też odłączyłem TPS'a i zero różnicy, a jak masz źle ustawiony TPS lub coś z nim nie tak to strzela strasznie w wydech. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Panowie mam pytanie, bo oglądając gaźniki od tego chińskiego Rometa widzę, że maja inny rozstaw śrubw dr jest tak, że śruby rozstawione są 60 mm na cylindrze od ich środków a w chińskim gaźniku z tego, co czytam 45 mmwięc nie bardzo jest jak to sprzęgnąćPomóżcie, co nieco wiem, że trochę męczę, ale proszę o wyrozumiałość, bo znów mnie dobija ten gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.