ajpig Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Czesc,ostatnio mam problem ze swoim motorem. Musiałem go rozebrac ( tzn filtr powietrza, akumulator wyjac itp ), aby dojść do gaźnika. Po podłączeniu spowrotem wszystkiego i naciśnięciu włącznika odpalania slychać było takie cykanie w okolicy akumulatora, ale rozrusznik się nie załączał. Próbowałem coś grzebać, ale teraz nawet tego cykania nie ma... Wszystkie światła swiecą, klakson działa a na włącznik zero reakcji. Patrzyłem czy dochodzi prąd do włącznika - wszystko w porządku. Jak to naprawić ?Motor to kawasaki 550gt z 1990r. Za wszelkie porady dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Naładuj aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajpig Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 akumulator naladowany jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jeżeli masz naładowany akumulator to masz walnięty przekaźnik rozrusznika lub masę na rozruszniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajpig Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 rozumiem ze nie ma mowy o spalonej eletryce lub niczym innym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jeżeli wszystko działa a prąd do włącznika dochodzi to jedynie co może być spalone to przekaźnik który można ominąć by sprawdzić czy to on narobił zamieszania.Osobiście ja miałem tak że prąd miał prąd w sobie lecz nie miał mocy rozruchowej by zakręcić wałem i cykał przekaźnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajpig Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 a powiedz jak możesz, jak go ominąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 a powiedz jak możesz, jak go ominąć ? czyżby to było aż takie skomplikowane?Odkręć jeden z grubych czerwonych kabli z tego przekaźnika i dotknij nim drugiego tego jeszcze dokręconego na sekundę Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajpig Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) udało się, motor zaczął kręcić po ominięciu przekaźnika ;) u mnie trochę inaczej to wyglądało niż napisałeś. Jutro zrobię zdjęcie i tu wrzuce. dzięki za porady. Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez ajpig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 czyli teraz zakup przekaźnika i pojazd sprawny :biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajpig Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 dokladnie tak :) jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc; ) mozna zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi