Lokas7 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 WitamVN 900 2004r czy Vstar 1100 2004rPytanie z seri ciężko powiedzieć ale chętnie poczytam wasze uwagi :)Czy można poprosić forumowiczów o komentarz dotyczący który z nich polecają i dlaczego ? Dzięki serdeczneLokas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Vn900 ma wtrysk, chłodzenie cieczą, pas napędowy, xvs ma gaźniki (gaźnik?), chłodzenie powietrzem, wał kardana. Miałem vn900 i był bezproblemowy, wygodny, dobrze się prowadzi, bardzo ekonomiczny (przy 100-110 km/h palił 4,3 litra), nie brał nic oleju (wymiana co 12 tys km jak dobrze pamiętam), polecam jak najbardziej. Xvs ma kilka wad, np. problemy z rozrusznikiem, żeby wymienić olej trzeba zdejmować wydech, w vn'ie wad nie znalazłem (no można się przyczepić do tego że ma trochę plastiku, ale przez to niższą wagę, mi to nie przeszkadzało, wszystko jest bardzo dobrej jakości) Natomiast plusem jest fakt, że xvs jest mocniejszy. Masz pytania odnośnie kawy to pisz, xvs'a nie miałemto się nie wypowiadam. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokas7 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Dzięki serdeczne mam nadzieję że znajdą się jeszcze inni forumowicze :P którzy wjadą ze swoimi uwagami ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Co do pozycji i prowadzenia, to musisz sam porównać motocykle, bo nie wiadomo co będzie ci pasować. Mi bardziej pasuje VN. Podstawowe różnice techniczne pewnie już znasz, ale przypomnijmy. Drag ma gaźnik, VN ma wtrysk i tu jest spory punkt dla VN-a. Z hamulcami sprawa wygląda innaczej, bo Drag z przodu ma dwie tarcze, a VN jedną. Chłodzenie cieczą VN-a to punkt dla niego, ale są ludzie, którzy lubią chłodzenie powietrzem, bo klimat klasyki itp., ale ja wolę, jak mi żar od tylnego cylindra nabiału nie podpieka. Napęd pasem VN-a i wałem Draga. No cóż miałem motocykle z wałem, maiłem i z łańcuchem i mam z pasem. Dla mnie to właściwie żadna różnica, ale najwięcej roboty masz z łańcuchem. Z pasem jest do roborty nic, a z wałem takie samo nic, albo troszkę większe nic. Mocy w żadnym z nich nie brakuje, bo na tym rodzaju motocykla kariery w sporcie nie zrobisz, więc moc i prędkość masz w głębokim poważaniu. Dla mnie bez różnicy, bo oba dają sobie radę na drodze solo i z pasażerem. Jednym słowem - weź to co ci się podoba i będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 drag wg mnie ładniejszy i lepiej potrafi pierdzieć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokas7 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Dzięki Panowie coś zaczyna się pojawiać i aż miło się czyta jak ktoś ma jakieś swoje uwagi :) a może ktoś dożuci coś do tego tandemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
formoto Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) WitamVN 900 2004r Produkcja od 2006 r Edytowane 4 Września 2012 przez formoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Zgadza się. Poniżej 2006 w tej samej klasie była 800-tka. Więc albo mamy do wyboru inny motocykl, albo bałagan w papierach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marius Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Myślę że koledzy od Vn-a napisali powyżej wszystko to co istotne i przede wszystkim szczerze. Mi pozostaje jedynie doradzić Ci abyś KONIECZNIE spróbował przejechać się vn-em i dragiem. ...No i podziel się z nami co wybrałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Temat starawy i być może nieaktualny, ale przejechałem sie raz VN 900 i to co mówią że tylny jego hamulec działa aż za dobrze mogę spokojnie potwierdzić. W piękny słoneczny dzień na totalnie suchym asfalcie po uzyciu tylnego hamulca zablokowałem koło i motorek wpadł w piekny uślizg na prostej drodze. Nie wiem, moze z przyzwyczajenia za mocno depłem, ale to chyba nie ma znaczenia. Strach pomyslec co by było w czasie deszczu w sytuacji awaryjnej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marius Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Temat starawy i być może nieaktualny, ale przejechałem sie raz VN 900 i to co mówią że tylny jego hamulec działa aż za dobrze mogę spokojnie potwierdzić. W piękny słoneczny dzień na totalnie suchym asfalcie po uzyciu tylnego hamulca zablokowałem koło i motorek wpadł w piekny uślizg na prostej drodze. Nie wiem, moze z przyzwyczajenia za mocno depłem, ale to chyba nie ma znaczenia. Strach pomyslec co by było w czasie deszczu w sytuacji awaryjnej ;) a może warto przypomnieć sobie o użyciu przedniego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 O ja głupia nimfomanka, faktycznie, zapomniałem :banghead:NIe kumam twojego komentarza. Być moze ty nie wspomagasz sie tylnym hamulcem podczas ostrego hamowania, ale ja tak, i potrafię sobie wyobrazić że takie zablokowanie koła moze dać mało sympatyczny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 ... Strach pomyslec co by było w czasie deszczu w sytuacji awaryjnej ;) w deszczu zawsze jest strach myslec itp, jesli nie posiadamy sporego doswiadczenia i moze ABSupozdr.E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marius Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Moim zdaniem jazda w deszczu już jest poniekąd jakąś sytuacją awaryjną. Wszystkie zmysły wyostrzone, sprzęt nafaszerowany najnowocześniejszymi wynalazkami a i to może się okazać niewystarczające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.