Skocz do zawartości

To sie w głowie nie mieści


noKio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zrobmy test kto szybciej spali gume do feli  

 

Hehe kiedyś moi kumple miezyli kto szybciej spali jawka gume na płycie wiorowej obklejonej extra gruboziarnistym papierem sciernym... kilka chwil i slychac tylko bylo strzały rozrywanych dentek :D :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale wydaje mi się, że macie jakieś kompleksy.

Mówienie, że ogara byś nie zamienił na simsona jest conajmniej śmieszne, pewnie nigdy na nim nie jeździłeś, więc nie wiesz, co mówisz 8) .

 

Dżawa, ty za wszelką cenę w każdym możliwym temacie chcesz przekonać o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami wielkiej Nocy. Nie będę się wiele sprzeczał ale.... :

 

Aby dobrze porównać tą wielkość na której ci zalerzy (metoda no powiększenie pewnej części ciała.... ? :mrgreen: ) musisz ustawić obok siebie simosna i charta.

Części w simsonach są żywotniejsze zrobione z lepszych materiałów, lepiej przemyślane :buttrock:

No i simson jest mocniejszy, tego nie odkręcisz :D ewidentnie chart odstaje w tyle, no chyba,że ten simson na jakimś zajechanym cylindrze.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżawa broni polskiego... Bo chart jest przez wielu niedoceniony, a gadanie że to kiszka jest po prostu śmieszne.. zazwyczaj mówią tak ci którzy go ku*wa na oczy nie widzieli.. A simsonw jest najebane od hu*a.. i tak sie przyjeło że simson to co on to nie jest... W Simsonie jak coś się zdupcy to normalnie nie idzie sie połapac o co chodzi ...(przyklad Terrorysty i Kleszcza) a z chartem jest o wiele łatwiej... I nie pierdolcie mi tu że jakiś Simson jest większy od Charta bo ku*wa to jest nieprawda... Simson jest mały, i niec tego nie zmieni.. Hahahahah...Wszyscy myslą ze chart jest polski i jest rometem to jest kiszkowaty.. Ale simson to pierdolona IFA, a ifa robiła jeszcze takie sprzęty jak wartburg lub Trabi.. i co może jeszcze mi powiecie ze Wartburg jest lepszy od poloneza, Bo niemiecki... Weźcie ku*wa dajecie spokuj... Simson nie jest zły ale ku*wa nie jest na tyle dobry aby można było powiedzieć miazdrzy charta.. To publika wymysliła i wpoiła że Simson.. Jest super a gówno prawda, jest Podupcony, jest mały, ma hujne kierunki, ma za skomplikowaną elektrykę, i jak cos się zepsuje to za hu*a nie idzie dojść do ładu, a tu mi taki kolo jeszcze wydupca z textem że Ogar jest ładniejszy od charta i że chart wcale nie wygląda jak moto.. Właśnie ze wygląda. Sam wiem bo mój chart stoii u starszego w robocie i ludzie podchodzą i sie pytają co to za motor, A mój starszy na to że to Motorower... A oni normalnie zamuła totalna.. A jakby to był simson to gadka była od razu, ile za niego.. .ja wiem że polacy nie sa prekursorami w motoryzacii, ale jak wyszło już coś co smiało mogło konkurować z simsonem to musiało pasć...Chart jest dobry, śmiało moze konkurować z simsonem...A co do silnika i jego mocy, na hu*a mi ta moc jak i tak mogę jechac 50 na godzinę chce zapie**alać 100 to kupuję co innego...Proste jak drut...Może przedstawiłem mój pogląd za bvardzo wulgarnie i za ostro ale wy tak pierdolicie że szkoda gadać.. chart mniejszy od simsona .. Dajcie spokuj... Chyba zę od simsona o nzwie MZ.. Bo to też je**na IFA..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

heh jak zalalem do sima benzynki lotniczej ( ponad 110 oktanow niebieskawy kolorek bardzo sucha ) to simson szedl pod kazda gore w 2 osoby 70 na prostej niewyrabiala skrzynia wtedy to byla rakieta ale niestety paliwa mialem w ograniczonych ilosciach a szkoda bo i cena byla okazyjna i nieziemska moc z sima wlalem ja do lady samary star4ego 75 koni na lotniczej chyba ze 100 albo i lepiej palila gume na 2 ponad 100 szla na 2 biegu :D :mrgreen: no ale zrodelko wyschlo i znowu zostaje poczciwa 95 :buttrock:

 

ty dzawa od ify to ty sie od***l :mrgreen: ten sprzet jest wieczny koles ma 30 letnie ciezarowki IFY ciagle w eksploatacji :P i masz manie na punkcie charta

 

a tak na marginesie zmiencie te padaczki na cos wiekszego :mrgreen: juz nawet te posrane etki sa wygodniejsze od simow i chartow kiedys przejechalem w dzien 250 km simsonem w 2 osoby czulem sie potem jak by mi ktos w d** ladowal etka w dobrym stanie kosztuje tyle co simson a frajda o duzo wieksza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

kolegi ojciec pracowal na miejscowym malym lotnisku gdzies w obsludze awionetek byl i samalotow patrolujacych lasy bo wiekszych tam nie bylo ( 2 silnikowe mewy) gdzies tam mial dostep do paliwa dziennie buchal chyba z 10 L :D ja mialem za pol ceny normalnego a naprawde kosztowalo majatek bo do samolotow lipy nie leja :buttrock: a z niszczeniem moze jak bys jezdzil non stop ja lalem oikazyjnie bo paliwo w cales ilosci zamawial koles do peugota 205 GRI na tym paliwie lecial nim ponad 230 :!: a nam takie pozostale reszti sprzedawal ale kiedys wydusilem od niego 30 litrow i zalalem caly bak w simie i troszke w ladzie na probe ale i tak w ladzie pomieszalem ze zwyklym ale juz roznice bylo wyraznie czuc :D po prostu cud nie paliwo :P gosc juz tam nie pracuje jest na rencie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale wydaje mi się ze do samolotów leją coś innego niż benzynę .... Tam jest specjalne paliwo.. Benzyne 110 oktanową leją do samochodów rajdowych typu WRC...Wiesz o co chodzi.. Może i mam manie na punkcie charta ale widze ze wiele osób ma na punkcie simsona.. :buttrock: ..

 

Ifa to pie**olony szpej.. a jej twory szkoda gadać.. Wartburg (pierniczony dwusów) Trabi (robiony z dykty) Robór (co to ku*wa jest..) to juz polacay mieli lepsze sprzęty...

 

Co do motorów masz rację...wolał bym Mz od Simosna albo charta ale ja mam 16 lat i wiesz policja czaii się wszedzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

do samolotow z silnikami tlokowymi leja taka wlasnie benzynke nie wiem czy do smiglowcow ale chyba nie tam jest rodzaj nafty lotniczej

 

palanty to zmora i jeszcze ten cholernie drogi kurs :buttrock: :D a prawko na pelne A chyba mozna od 17 robic ?? bo nie oplaca sie robic na A1 kasa podobna a ch** nie prawko

 

a zapomnailem dopisac ze panowie piloci maszyn patrolujacych lasy brali czesto pasazerow na poklad (oczywiscie na lewo po znajomosci) bo to byly maszyny osobowe 5 lub 7 miejscowe fajnie bylo sobie polatac za free przez 3-4 godziny ale ciezko bylo sie dostac bo chetnych bylo duzo a nadlessnictwo dawalo kase na 1 lot dziennie :D a po miesiacu skonczyla im sie kasa i przestali partolowac lasy :P

 

a co polacy mieli takiego wspanialego ??? bo jakos nie slyszalem o takim cudzie techniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HA a patrzyłeś POTEM w ŁADZIE na gniazda ZAWOROWE :?: :?: :?: :?: BO takie paliwo to zawory wypierda*a ja Holera :twisted: :twisted: a co do dwusówów to mój tat jeździł na alkkocholu metylowym tym żóżlowym i i co potem ....................... dziury w cylinderze głowica dziurawa wał w kawałeczkach :twisted: :twisted: i po motorku,,,,, ale on musiał grzać :buttrock: :mrgreen: :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ifa to p***dolony szpej.. a jej twory szkoda gadać..
...wolał bym Mz

Najpierw piszesz, że IFA to szpej a potem, że chciałbyś MZ. Zastanów się czasem co piszesz.

Trochę kultury od ciebie chyba też można wymagać ;-) .

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

lada byla odporna to ruski sprzet :mrgreen: miala 150 tys przeleciane i ani grama oleju nie brala max 180 szla :buttrock: przy konstrukcji silnika ruskie kozystali z pomocy inzynierow z porsche (w kazdym razie tak wyczytalem w jakiejs motoryzacyjnej gazecie) jak na 1.5 gaznik byla oszczedna 5 w trasie przy o 100 km/h i w 5 osob (sprawdzilem jadac nad morze) no w miescie troszke wiecej 10 L brala jak nic , uklad kierowniczy jak od czolgu istna silownia :D ale mimo to auto cenie za trwalosc konstrukcji 10 lat w 1 rekach i praktycznie nic sie nie psulo czasem jakas pierdulka zdechla nawet kiedys staremu pasek rozrzadu pekl i nic sie silnikowi nie stalo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeś sie przypierdolił do tej IFY. Każdy wartburg jest lepszy od poloneza: mniej pali i ma duuuuuuuuużo lepszą blachę. IFA to zajebista ciężarówka (wiem bo mam :buttrock: ) A robur miał jedno z najdoskonalszych zawieszeń w ciężarówkach. Produkty IFY może niebyły piękne, ale były przynajmniej niezawodne. To jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że Mz to Ifa, ale chodizło mi o to że wolałbym ją od motorowerów...Pffff, tak, jasne szczegulnie to wartburgi miały udany silnik dwusów, daj spokuj z typi szpejami, jedyne co im wyszło to motorki.. a pozatym to kapa straszna.. Wartburg też rdzewieje, i brzydko wyglada...A Trabanta to myszyw garażach zjadały, a robur.. A idźe, takie sprzęty to się teraz złomuje..(wiem bo starszy ma skup złomu i widze co przywożą..) najwięcej częsci to od... WS-ek, Mzt-ek, Komarów, i motorynek.. i nawet chyba od simsona widziałem, a od charta nigdy.. :buttrock: ...Jak dla mnie to TO FSO już było lepsze od ify... Polonez przynajmniej miał jakiś wygląd i byl 4-sów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...