Skocz do zawartości

noKio

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tomaszów Lub.

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.klub-manhattan.prv.pl

Osiągnięcia noKio

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak to jest możliwe, że je**na plytka z impulsatorem do simsona elektronik kosztuje ku*wa 99zł ? Przecież to małe gówno jest warte 5zł !!!!!!!! Ja wymiekam cos mnie trafia, juz nie moge.
  2. Ok doszło, dzięki wielkie. Jak wróce ze szkoły to kupie świece i zobacze, jak nie to postaram sie skołowac od kogos ten moduł zapłonowy i podmienić na chwile. Wieczorem napisze czy sie udało. Pozdro 600
  3. Mój adres to [email protected], dzieki. Dodam, że to model ELECTRONIC, ma 12V instalacje. Tej elektroniki jest tam duzo strasznie, jakies pudełka, kabli to w ogóle nie da sie policzyć :buttrock:. Normalnie jak w maluchu.
  4. Wy tu gadu gadu o czartach i innych stforach, a mój simson w dalszym ciągu nie działa! Heup mi! STRZALEK - może skoro zawsze składasz motory od podstaw będziesz wiedział jak naprawić mój ? :->
  5. Pierścienie wymieniłem. Ten moduł zapłonowy to takie czarne pudełeczko obok przerywacza? :buttrock:
  6. Elo, kurde pojezdzilem 2 tygodnie i moj simson padl. Nie wiem co jest ale wyglądało to mniej więcej tak: początkowo przy odpalaniu motoru rano trzeba było kopac go z 10 min albo pchac, wtedy juz jezdzil caly dzien. Za 2 dni trzeba bylo sie meczyc z odpaleniem po kazdym dluzszym postoju motoru, tj ok 3h. Jak zapalił to jezdzil juz normalnie. A nastepnego dnia nie chcial zapalic po kazdym zgaszeniu na 10 -15 min i znowu męczarnia z pchaniem i kopaniem , a jak zapalił to na chwile i znowu gasł ale jak juz załapał to jezdzil. Ale dzien pozniej jadąc sobie ulicą zaczął jakby tracic moc potem przerywać i zgasł sobie. Juz nie chcial zapalic a jak zapalil to na 20s max. Teraz to juz wogole padł. Iskra jest, simeringi wymienione, uszczelki pod cylindrem tez. Gaznik tez jest ok. Wiec co to do qrwy nędzy jest? Pomóżcie bo juz mnie trafia. Z gory dzieki !
  7. Aha, no to moja rozczochrana jest juz spokojna o prędkość :D. Tłumik sobie i tak kupie bo kozacko wygkąda , a miałem sie zapytać o obrotomierz. Widziałem w lokalnym sklepie takie cuś i pytanie brzmi: czy moge to jakos zamontowac jeśli moj simak seryjnie nie miał obrotomierza? Fotki rumaka niebawem ;p (jak telekompromitacja sie spręzy i przywiezie mi wreszcie dsl). pozdro 600
  8. Heh, zobaczcie te opinie użytkowników w opisie aukcji: http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=25634642
  9. Elom jestem tutaj nowy :). Wczoraj kupilem sobie simsonka s51, 90 rocznik i mam kilka pytań z nim związanych. Czy Vmax 60km/h jest odpowiednia dla simsona? Jakos mnie nie zadowala bo kolega powiedzial, ze jak jest dobrze wyregulowany gaznik to mozna spokojnie 70 wyciągać. Daje do myślenia to, że na 2 wyciągam 40, na 3 50 km/h , a na 4 60km/h przy czym kiedy jade te 60 na 4 i spuszcze manetką gazu ok 1cm to prędkośc sie dalej utrzymuje. Czyli co? Gdzie ten "centymetr gazu" :D. Jeśli to wina złej regulacji gaźnika to co mam zrobić, żeby było dobrze ? :) 2. Czy warto kupic ten sportowy tlumik z komorą sprężania? Za 110 widzialem w lokalnym sklepie, koles mowil, ze daje 10% mocy wiecej :D. Miałem sie jeszcze o cos zapytac ale zapomnialem (za duzo trawki sie paliło ;p ). Jak sobie przypomne to napisze, z gory dzieki podro 600.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...