jimi11 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Przy pelnym otwarciu przepustnicy przyspiesza normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyLeeJons Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 (edytowane) Przy pelnym otwarciu przepustnicy przyspiesza normalnie?raczej tak nie ma jakichś zapadów czy dziur (lekko się ślizga sprzęgło ale to inna bajka muszę przełożyć ze starego silnika) Shinigami jak dobrze zrozumiałem mam z góry przez motylka pompować powietrze zatkać od strony filtra i od strony garów i szukać lewego powietrza ?bo jeżeli tak to chyba tego jeszcze nie robiłem ale nie wydaje mi się żebym coś znalazł jak będzie chwila rozbiorę i zobaczę. Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez TommyLeeJons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jakimi wakuometrami synchronizowałeś przepustnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyLeeJons Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jakimi wakuometrami synchronizowałeś przepustnice?długa rurka igły idt. podobno wystarczy żeby zsynchronizować, ale ja miałem z tym nie lada problem i przez to zastanawiałem się czy zawory dobrze zrobiłem ale raczej dobrze. Dzisiaj jeszcze jeździłem i jak jadę to jest ok tylko ma lekkie drgania przy 110 ale jak chwilę wolniej pojadę że minimalnie temp wzrośnie to już ob nowa bajka zwiększające się obroty a raczej zatrzymujące się podczas oddawania gazu, przy jeździe też mam takie wrażenie że podczas oddania gazu reaguje z opóźnieniem i dopiero za chwile odejmuje tak dość gwałtownie gaz jakbym to robił szybciej niż w rzeczywistości się to dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 długa rurka igły idt. podobno wystarczy żeby zsynchronizować, Nie wystarczy. Jak dla mnie problem lezy w zlej synchronizacji i regulacji skladu mieszanki podstawowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyLeeJons Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 (edytowane) Nie wystarczy. Jak dla mnie problem lezy w zlej synchronizacji i regulacji skladu mieszanki podstawowej.jak mi to mechanicy robili (bo robili) to było jeszcze gorzej na wolnych pracował równo ale później tylko gorzej, po remoncie w warsztacie uznałem że jestem dużo lepszy dokładniejszy i porządniejszy od nich. Nawalili mi sylikonu do silnika (uszczelniali obieg wody który nie ciekł !!) zamiast użyć uszczelek po UWAGA 20 GROSZY wiem bo zmieniałem. ja po prostu jutro rozbieram gaźnik składam od nowa wszystkie ustawienia na manuala i przejadę się konkretniej tak jak dzisiaj z 30 km i zobaczę co będzie oczywiście świeczki sobie obejrzę przy okazji bo teraz miały prawo się odpowiednio dopalić i jest co sprawdzaćnie wiem czy wkleiło się ale Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez TommyLeeJons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyLeeJons Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) coś nie mogę z edytować piszę nową odpowiedź a raczej wklejam zdjęciamam mały problem z konwertowaniem zdjęć bo tylko 1MB rozmiaru można teraz nie mam czasu może wieczorem wrzucę jak mi się uda przerobić Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez TommyLeeJons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.