Skocz do zawartości

Audi a6 1999, 2.4 avant


Gość Saul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Tata ma okazję zakupu samochodu jak w tytule, 270000 przebiegu z Niemiec, tylko nie wiem czy benzyna czy olej. I tyle wiem na dziś. Cena to 2.200 euro, możliwe, że do negocjacji. Czy Waszym zdaniem warto się w to pchać, czy ten model ma jakieś słabe strony, na co warto zwrócić uwagę?? Jest to zakup na zasadzie jak warto, to może się kupi. Samochód pilnie nie jest potrzebny, więc ciśnienia też nie ma. Tak na szybko zerknąłem na allegro i wiadomo, rozstrzał jest, że nie wiem co myśleć. Co Wy myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.4 to oczywiście V6 w benzynie.Słabą strona jest tylko przednie wielowahaczowe zawieszenie.Po za tym auto jest ok.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gienek ST

Jak juz wspomniano przednie zawieszenie (Slabe) max 110.000 km zawieszenie

do wymiany i to niestety na niemieckich drogach, pod wzgledem spalania to

(Alkocholik) podaja: w miescie 13.7L. Nie realne , ((Przynajmniej)) 2L trzeba dolozyc i

i to jak latasz sam z pustym bagaznikiem.Swego czasu chcialem taka kupic

ale te minusy i dorady znajomkow zniechecily mnie do zakupu.

 

Ja nie uwazam ze ta puszka za taka kase to jakakolwiek okazja :cool:

no ale to ja tak uwazam , moge sie tez myslic.

 

http://www.autoscout...px?id=212887539

 

i jeszcze pare innych

 

http://www.autoscout...=D&ustate=N%2CU

 

 

Udanego przemyslenia.

 

.

Edytowane przez Gienek ST
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie dobrze, że dajecie argumenty przeciw temu samochodowi. W formie wytłumaczenia. Samochód nie dla mnie, a dla taty, pewnie chciał jeździć tym do pracy, a że jest budowlańcem to woziłby co nie co, a podane spalanie chyba Go odstraszy, oby :D.

 

Tak więc dzięki i oczywiście nie zamykam jeszcze dyskusji

Edytowane przez Saul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja raczej w opozycji :)

zawieszenie wielowahaczowe w A6 to nie to samo co w A4 ;)

bo to ten samochód właśnie zepsuł opinie zawieszeniu... wymiana podzespołów czyli wahaczy i tuleji po 100 kkm to wcale nie dramat :)

ale A6 wytrzymuje więcej.... i to zawieszenie ma świetną charakterystykę...

przebieg 270 kkm to natomiast nieporozumienie....

co do spalania to jeżdzę dieslem i w mieście pali mi 12.5 litra a na trasie 11 litrów ;)

A6 to bardzo bobry wybór tylko na wieksze kilometry rocznie brałbym diesla

Edytowane przez vonito
a25154f5e50e2b58mc.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bardzo dobry samochód, wielowachaczówka to nic strasznego, bo ceny za dobry wahacz spadły. Samochód bardzo komfortowy, przeważnie dobrze wyposażony, materiały we wnętrzu dobrej jakości, nic nie skrzypi w zimie itd, o ile nie ma 600tyś przebiegu. Dobrze zabezpieczona karoseria przed korozją, silnik 2.4 V6 dobrze jeździ na LPG. Spora ilość części zamiennnych , łatwa późniejsza odsprzedaż, w porównaniu z np 2.5 TDI. Handlowałem tymi samochodami, zresztą A4 i Paskami też, więc z późniejszą odsprzedażą, masz moje słowo że nie będzie problemu. Dla mnie minusem jest wstrętna tapicerka w większości modeli (taka kiczowata kratka). Nie że się przeciera, ale wygląda jak fotel z TICO. Jeśli chodzi o wymiany rozrządu w jakiejkolwiek wersji silnikowej na pasku, to wiadomo, trzeba sciągać przedni pas, więc koszta nieco wzrosną ale bez szaleństw. Podsumowując, samochód bardzo ok w tym przedziale cenowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tez mnie naszlo na takie autko szkoda ze nie ma tam juz traktorka 2.5 tdi 5 garnkow :( -z reczna skrzynia. Nie sypie sie to auto jak to z nowszymi bywa ? czujnik czujnika czujnikiem pogania a czujniki z gowmoitu :). Czy najslabszy silnik 1.9 tdi 110 KM daje rade pociagnac takiego klocka ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mnie naszlo na takie autko szkoda ze nie ma tam juz traktorka 2.5 tdi 5 garnkow :( -z reczna skrzynia. Nie sypie sie to auto jak to z nowszymi bywa ? czujnik czujnika czujnikiem pogania a czujniki z gowmoitu :). Czy najslabszy silnik 1.9 tdi 110 KM daje rade pociagnac takiego klocka ?

110PS Jakoś daje rade, ale żeby sprawnie przemieszczać się w trasie to proponowałbym zrobić chipa takiego bez przesady, choćby na 130PS, nie wpłynie to na silnik, a z tą mocą już jest całkiem fajnie. JA miałem taką zrobioną właśnie na 132Ps i super było, zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile taka vitaminka kosztuje i co wymieniaja ? tylko elektronika czy tez motanie turbo itp ? To moze lepiej 2.0 bena + podtlenek butanu 140 kuca powinno juz dosc dynamicznie napedzac bude.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile taka vitaminka kosztuje i co wymieniaja ? tylko elektronika czy tez motanie turbo itp ? To moze lepiej 2.0 bena + podtlenek butanu 140 kuca powinno juz dosc dynamicznie napedzac bude.

W 110PS na pompie VP zmian dokonuje się w elektronice. Zwiększają doładowanie, dawkę paliwa, zmieniają ograniczniki, mapę nastawnika i kilka innych. Jesli silnik i jego podzespoły są zdrowe to nie ma ten zabieg wpływu na trwałość, a naprawdę te 20PS i trochę niutonów czynią z tego samochodu przyjemny środek transportu. Mnie osobiście przekonuje wykończenie i design zarówno deski jak i nadwozia, szczególnie w wersji kombi, na ładnych felgach i pakiet chromie. Do tego silnika przynajmniej części są tanie, co jest ogromnym plusem. Zresztą ten silnik to chyba najlepsze TDI jakie kiedykolwiek powstało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smiem twierdzic ze 2.5 5 cyl bylo lepsze ale dosc krotko go klepali

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...