Skocz do zawartości

Jawa 350 ts-problem ze sprzęgłem!


pacza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na jesieni zaczeło mi się sprzęgło ślizgać tak od 3500 obr.

No to na wiosnę zmieniłem tarcze i przy okazji łańcuszek sprzęgłowy i oring, przekładki są jeszcze dobre.

Zmontowałem to i nie jeździłem bo mi głowica padła.

Dziś wyjechałem wreszcie :crossy: i zong dalej mi się ślizga!!!!

jak popuściłem trochę na regulacji automatu to zaczeło ciągnąć. I tu zong, bo dalej się ślizga jak jadę!!!!!!!!!!!

Ciągnie i ślizga jednocześnie!!!!

Może ktoś z was miał taki problem, bo ja już wymiękam!!!!

Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem!!!

HELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem już, dodam też że przekładki między tarczami są proste, niepofalowane i mają wzorek, kosz siedzi mocno!! Acha, te nowe tarcze są bardzo grube- ale chyba nie ma znaczenia?????

Może jakieś zaklęcia, bądź egzorcyzmy ktoś zna????:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys taki przypadek jak na przegladzie gwarancyjnym nie dokrecili mi sruby kontronlej poziomu oleju. Oczywiscie olej wylecial w czasei jazdy i cos sie rozwalilo. Wiedzialem ze caly nie wylecial wiec zalalem olejem i niby sie poprawilo znaczy na malych obrotach moto ciagnelo na wyzszych nie. Regulacje sprzegla tylko troche pomogly ale raczej na tyle zeby to serwisu jechac (w koncu to powstalo z winy gwaranta) no i oni robili. Z tego co wiem to w srodku silnika poleciala jakas krzywka czy cos takiego. Ale osobiscie nigdy nie mialem potrzeby rozbierania silnika na czesci wiec nawet nie wiem co to moglo byc. Ale objawy bardzo podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło na wale korbowym dobrze osadziłeś? Bo do wymiany łańcucha musiałeś zdjąć.

Proponuję jeszcze raz rozebrać sprzęgło i sprawdzić czy dobrze poskładane. Miałem ten sam problem ale tarcze były już mocno zjechane no i moto jeździ mocno obciążone. Dołożyłem jedną przekładkę dodatkowo i sprawa załatwiona.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie dokładnie dałeś tę przekładkę??

Też mi chodzi po głowie to koło na wale, zobaczymy co będzie, bo dziś chyba to rozbiorę!

 

Dopisane:

 

 

Już zrobione!!! :crossy: Wyciągnołem jedną nową tarcze i wsadziłem starą.

Te nowe są strasznie grube i docisk prawie nie dochodził do zabieraka, ale już jest ok!!!

Ale mam drugi wałek:

Ktoś mi wlazł do garażu i zaj***ł tłumiki!! :crossy: :evil2: założyłem stare pordzewiałe( na ulicy się tak nie pokażę bo wstyd!!). Ciekawe czemu tylko tłumiki zgineły a mam części, że 2 motory mogę złożyć???

Już nie mam wydechu 2 w 1 :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie jak udalo Ci sie zdjac ta zebatke z walu korbowego bo nie moge sobie z tym poradzic.

A drugie pytanie to czy nie mialbys odsprzedac zabieraka sprzegla?

No to pozdrowka...

 

Ja to ściągnąłem trójpalcowym ściągaczem. To fakt, bardzo mocno siedzi ta zębatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyczyłem taki ściągacz od ojca kolegi co pralki naprawia.

Zabieraka nie mam, ale dziś na allegro widziałem. Koleś sie ogłasza, że ma dużo części!

to się opłaca: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=27438298

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=27340201

 

Zapytaj, może się trafi tanio. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No silnik juz rozebralem.Poszedlem do takiego kolesia i zdjal mi to za piwo aczkowliek wirnik od alternatora to biedny byl.mam andzieje ze bedzie dzialac.

Dzieki za linki

 

No to wiedz że w wirniku jest gwint na śrubę którą wkręcasz w to miejsce i śruba dochodząc do wału odpycha wirnik od niego czyli krótko mówiąc ściąga wirnik, bez najmniejszego problemu - lekkutko i przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie jak udalo Ci sie zdjac ta zebatke z walu korbowego bo nie moge sobie z tym poradzic
zdjal mi to za piwo aczkowliek wirnik od alternatora to biedny byl

 

Zaraz zaraz, którą stronę silnika rozbierasz? Chyba że cały silnik. Wirnik od alternatora schodzi bez najmniejszych problemów, zabawa jest z zębatką na wale.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...