marcel111 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 EXC 520, w niedzielę jeździłem po błocie i wodzie, ale nie było żadnych problemów, przelatał 80km, potem mycie, odpalił bez problemów i dojazd czystym do garażu. Dziś nie chce odpalić.-wyregulowałem zawory :były trochę za ciasno, ale to już był ich czas, więc po regulacji byłem pewien, że zapali, nie zapalił-sprawdziłem iskrę :jest-wymieniłem świecę-próbowałem odpalać bez filtra powietrza, żeby miał więcej powietrza-odpalałem ze ssaniem, bez, przedmuchiwałem na wciśniętym deko co jakiś czas nic-wyjąłem gaźnik całego wymyłem i przedmuchałem dysze (było kilka ziaren piasku i kropla wody pływająca w komorze pływaka ale bez tragedii) nic nie pomogło paliwo jest, kranik działa, silnik w dobrej kondycji bo niedawno wymieniony tłok, korba, łancuszek, 4 zawory ze spręzynami i stator. jakieś podpowiedzi ? Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Swieca po wyjeciu jest mokra czy sucha ?Zapalanie bez filtra raczej przeszkodzi niz pomoze, specjalnie na zimnym silniku.Raczej jakis problem ze ssaniem, czyli za malo paliwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Tłok był wymieniany, ale z racji że było to robione w autoryzowanym serwisie KTM, mieli do wyboru tylko oryginał ELKO którego dostępne są tylko 2 selekcje, wsadzili drugą, ale być może po 10 latach selekcja nikasilu wymagała wiekszego tłoka, czy wręcz regeneracji, co mogło odbić się na kompresji.Czy jest mozliwe, że kompresja tak spadła , że nie jest w stanie odpalić na zimno ?( przejechałem 1500km od remontu, na ciepłym palił dobrze i miał moc, na zimno faktycznie zawsze cięzej odpalał) Jaka wartość kompresji jest graniczna do odpalenia mieszanki ? Czy jeśli wleje trochę oleju przez świecę i odpali, to znaczy, że problemem jest własnie trzymanie cisnienia na tłoku ? Czy podczas pomiaru cisnienia autodekomprezator nie będzie fałszował wyniku ? Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Wątpliwe żeby autoryzowany serwis wsadził nowy tłok bez wcześniejszych pomiarów. Poza tym skoro przelatałeś 1500km to znaczy że było dobrze złożone. Na pych próbowałeś palić? Przy próbie odpalania próbuję chociaż prychnąć czy nic się nie dzieję? Zobacz co się dzieję pod gumkami na fajce zapłonowej, bardzo często w ktm-ach dostaje się tam woda i iskra skacze sobie nie tam gdzie potrzeba. Przedmuchaj wszystkie wtyczki. Gaźnik skoro był w nim syf i woda do gruntownego czyszczenia. Kompresji nie zmierzysz bo jest autodekompresator. Zamiast wstrzykiwać olej do cylindra wpuść trochę benzyny i spróbuj zapalić albo użyj startera w sprayu(psika się nim na filtr powietrza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 przyczyna odkryta, jak ustawiałem zawory, to autodekompresator mi podparł wydechowe (fakt, że były zadziwiającą ciasne od ostatniej regulacji), więc jak ustawiłem 0,15 z dekomprezatorem to bez było znacznie więcej i nie palił. swoją drogą jestem ciekaw jak się ustrzec na przyszłość, tego, że przy regulacji załączy się autodeko ? Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 przyczyna odkryta, jak ustawiałem zawory, to autodekompresator mi podparł wydechowe (fakt, że były zadziwiającą ciasne od ostatniej regulacji), więc jak ustawiłem 0,15 z dekomprezatorem to bez było znacznie więcej i nie palił. swoją drogą jestem ciekaw jak się ustrzec na przyszłość, tego, że przy regulacji załączy się autodeko ?Ja tu widzę 3 możliwości:- źle zmierzyłeś luzy- źle ustawiłeś rozrząd do pomiaru( w tych ktm-ach jest z tym problem)- oprócz autodeco twój kat ma jeszcze ręczne deko i ten mógł być uruchomiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.