Mafia Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 Jakie Rzeczy muszę zmienić w simsonie,aby dodać mu troszkę mocy i ładniejszego wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 Daj sobie spokój. Jesli chodzi o wygląd mozna jeszcze cos zrobic własnymi siłami ale w silnik to trzeba juz inwestowac kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 Kup jakiś cylinder 60ccm. Jakiś sportowy tłumik. A co do wizualki t najlepiej jakis wypasiony lakier. Co do silnika to można dużo jeszcze wymieniać, ale do tego to trzeba duużo kasy mieć. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 W silniku : cylinder 70ccm + tłok + głowica + rozwiercanie karterów zeby wszedł. Wypełnianie wału. Zamiana gazńika na większy. Przy 70 ccm polecam od Hondy MTX 18mm. Do tego stożkowy filtr i sportowy wydech. Za to wszystko tyle zapłacisz ze lepiej było by sprzedać simsona i kupić cos lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikun Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 a ma ktoś jakieś doświadczenia z cylindrem 60 ccm (tym za 85 zł) który można kupić na www.kemot.pl ? tyle kasy mógłbym przeznaczyć a nie chcę mieć dodatkowej roboty z rozwiercaniem itd. tylko założyć i jeździć (w opisie piszą że jest gotowy do założenia bez żadnych przeróbek). faktycznie jest mocniejszy? czy lepiej by było już dołożyć na 70 ccm i rozwiercanie karterów? nie chce żadnych sportowych tłumików itp. bo simsonek ma wyglądać jakby był bez żadnych przeróbek (a po założeniu 60 ccm przeróbki są chyba prawie niewidoczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Mam 60 ccm i powiem ci ze jest lekki odczuwalny wzrost mocy ale ja bym na tw. miejscu odrazu zainwestował w 70. Pozatym ta polska 60 ma to do siebie ze po ilus tam tysiacach zaczyna dzwonic. Dzwonią zeberka cylindra od wibracji. Mialem juz 2 takie i kazdy mimo prawidłowego dotarcia po nagrzani dzwonił. Tak samo mój kolo. Niewpływa to na nic, jedyny minus to odczucia słuchowe. Zamontuj se 70. Mafia, walisz seryjnie posty na temat tuningu simsona, zastanów się czy warto? Jeśli tym temacie wszyscy ci odradzą to nie wal kolejnego tematu typu: Jak stuningować/ co zmienic/ jak popr. wyglad..... o tym już bylo xxx razy na forum. Poszukaj a znajdziesz... na pewno :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 . Dzwonią zeberka cylindra od wibracji Do tego sa takie gumki co sie zakłada w dziurki w żeberka ( takie okrągłe) i one zmniejszają te dzwonienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.