Piotr Buczek Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Witam, niedawno stałem sie posiadaczem Yamahy TDR z 1998r. Chciałbym sie dowiedzieć jakie są w niej blokady.Wydech: W wydechu mam napewno zdjętą blokade ponieważ widać ze był spawany cięty i spawany. Obrotomież kręci do 9 Tys w czasie jazdy jak i na postoju (do 9 tyś tylko kręciłem dalej nie chciałem). Ale ma pewną blokade bo przy 85-90 odcina zapłon niezależnie na jakim biegu sie jedzie. Wiem są tematy ale z blokadami YAMAHY DT, ale to nie jest yamaha dt i nie ma wszystkiego na tym samym miejscu.Z góry dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Buczek Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) odświeżam@edit:Dodam że moduł ma oznaczenia 5AN1 6YE Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez Piotr Buczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Masz pewnie blokade na module Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Buczek Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) to akurat wiem, chodzi mi bardziej jak tą blokade usunąć lub ominąć, bo 80km/h to ja swoja 50cm3 wyciągałem :banghead: Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez Piotr Buczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Miałem pare lat temu TDR to samemu nie dało rady tego ominąć. W serwisie chcieli 300 zł za odblokowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tego samemu nie zrobisz trzeba do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Buczek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) Chodzi wam o serwis Yamahy czy może być też inny specjalizujący sie w naprawach itp? I nie chodzi mi tu o serwis kymco czy coś w tym rodzaju, ogólnie w Zamościu jest serwis kawasaki (sabix) i ponoć nie są najgorsi Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez Piotr Buczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Chodzi wam o serwis Yamahy czy może być też inny specjalizujący sie w naprawach itp? I nie chodzi mi tu o serwis kymco czy coś w tym rodzaju, ogólnie w Zamościu jest serwis kawasaki (sabix) i ponoć nie są najgorsi Najlepiej jest w serwisie Yamahy ale tam to bedzię kosztowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Buczek Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 I ciężko będzie znaleźć serwis Yamahy w pobliżu ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 I ciężko będzie znaleźć serwis Yamahy w pobliżu ;/Możesz zapytać kogoś kto miał lub ma TDR i on ci powie dokładnie co i jak a narazie to zapytaj się w tym serwisie kawasaki jak masz w poblizu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 No i nie zapominaj też o blokadzie na zaworze wydechowym on tez jest blokowany :) Co do modułu radził bym ci kupić odblokowany używany np: od tzr 125 ten sam silnik jak mi wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Buczek Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 No i nie zapominaj też o blokadzie na zaworze wydechowym on tez jest blokowany :) Co do modułu radził bym ci kupić odblokowany używany np: od tzr 125 ten sam silnik jak mi wiadomoz tego co słyszałem to nie opłaca sie odblokowaywać zaworu na stałe, ponieważ moto jest wtedy słabsze od dolnych obrotów a tego za bardzo nie chce ;) już znalazłem sposób na odblokowanie od kumpla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 chodziło mi o to że jest zablokowany czyli nie ma pełnej przepustowości i dławi się spalinami i nie wykręcisz całego obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 odświeżam@edit:Dodam że moduł ma oznaczenia 5AN1 6YE szukaj moduł z oznaczeniem 5AN171E Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Buczek Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 trudno będzie znaleźć taki moduł, ogólnie modułów jest bardzo mało, znalazłem poradnik co trzeba wyrwać jeden terystor czy jakoś tak z modułu i zlutować ze sobą te ścieżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.