Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Mysle ze sie wymienia lozysko korbowodowe razem z korbowodami albo biezniami wewnetrznymi korbowodow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zapewne komplecik korby + czop+łożyskowanie i pierdoły, do tego koszty przekładki i centrowania. Ale tym gównem chu*owo się jeździ- mówię Wam. Nie ma to jak Soft... :dry: Co TY gadasz? Soft nie pójdzie po winklach tak jak Ela. :icon_razz: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zapewne komplecik korby + czop+łożyskowanie i pierdoły, do tego koszty przekładki i centrowania. Orientujesz się ile takie zabawki kosztują ?Słyszałem,że można to regenerować i wcale nie jest gorsze od nowego. Jak jestem w błedzie to mnie poprawcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Regenerować można, ale ja osobiście nie ufam takim patentom. Regeneracje to w zabytkach się robi. Nie wiem jak do Twojego moto ale do dużego Evo korby w komplecie koło 1500zł. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 (edytowane) Qurim- He, he bardzo smieszne... ale... moze kiedyś polatamy... jutro lece na Krotoszyn... po winklach tym zielonym gejobajkiem.. :P :biggrin: Korby? Do Sporta? Hm... 86-99- moge mieć za 10 stówek czy moze nawet mniej... w poniedzialek moge sprawdzić dokladniej...A BT EVO? Hm... 84-99 - tez coś kolo 10 stówek. Tak pi razy oko. :wink: Za 1700 Heavy Duty S&S'a. zajebiste sa- te polecam... :buttrock: Edytowane 17 Sierpnia 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Fisu proszę sprawdź, ja mam lżejszy wał, takie montowali w Buellach od nowszych sportów. Ja mam Buella M2 z 2000 roku.A jakieś pomysły dlaczego korba dostała luzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Wieczorkiem napisze Ci jakieś konkrety. Ale jednago nie kumam. Ty masz Buella czy Sporta z silnikiem Buella.W sumie to nieistatne, bo i tak musisz sobie sprawdzić czy korby od Sporta podejdą.Ja za Ciebie tego nie zrobię, nie "rozbieram" się w Buellach... mam tylko jakiś tam dostep do części do HD.A Ty sobie zadbaj o to czy Ci te cześci bedą pasowały czy też nie. P.S.Hm... trzecia mordka, hm... a co znaczy trzecia mordka? :cool: Czy ktoś tu przypadkiem za duzo nie pije??? :rolleyes:A może to zioło z dolnej półki???? :biggrin:Hm.. różowy kotek- zdecydowanie stawiam, że to zioło. :biggrin: Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 posiadam Buella. Wał w bułach jest identyczny jak w nowszych sportach czyli odchudzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) No więc tak, mam dostep do korb (nowych) do modelu Sportster 86-99 nr wg oryginalu 24275-86A.Ceny powędrowali w góre trochu. A nawet nie trochu. Pamietam jak jeszcze z 6 miechów temu brałem to za 950 a dziś? wychodzi 1250 czyli 300€.ale mysle ze uda mi sie jeszcze coś z tego urwać gdy bede niedługo zamawial wieksza partię złomu...Jak się zdecydujesz to się pomysli. Luz powstał na korbie tylnej? czyli zeńskiej. Ciekawe, najczesciej jak padaja to padaja korby meskie czyli pierwszy garnek.Tylny ma za reguły przestawiony zaplon wiec ma lzej. Zobacz czy Ci ktos tego nie zmienił... Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario77 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Witam . Panowie nie wiem czy się dobrze wbiłem , ale mam problem ze sportem 1200 na gaźniku. Lata całkiem nieźle ale pierwszy cylinder jest znacznie cieplejszy niż drugi ( raczej jeszcze raz tyle ) . Co może być przyczyną tak sporej różnicy w temperaturach :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.