Skocz do zawartości

Problem z podłączeniem gaźników V65 1100 Sabre :/


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowy na forum i szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem nic....więc pisze nowy temat !!

Niedawno stałem się posiadaczem Hondy V65 1100 Sabre z 1985 roku...motocykl stał ponad rok więc nie palił...no wiec na początku posprawdzałem filtr powietrza, gaźniki (dysze) i wszystko jest w miarę w porządku. Jednak przy składaniu mljego moto odkryłem jeden luźno wiszący wężyk pod bakiem, wężyk wychodzi z takiej okrągłej, czarnej, plastikowej rozdzielki układy doprowadzającego paliwo po lewej stronie moto...jest to ta tylnia rozdzielka ( bliżej kierowcy ) !!! Jeden wężyk wychodzi z niej i wchodzi do rurki pomiędzy gaźnikami a drugi nie wchodzi nigdzie, po zapaleniu moto paliwo leje się z niego jak z niagary a motor wydaje się chodzić na 3 cylindry...szukałem w serwisówce, ale schemat jest tylko do tej rozdzielki a potem nic...szukałem też na googlach ale nic nie znalazłem....pomóżcie proszę bo lato w pełni w moto nie jeździ !!!

 

Pozdrawiam

Daduk

 

Fotka nr 1

http://imageshack.us...0720121102.jpg/

 

Żółta strzałka to ta rozdzielka paliwa, czerwona to wężyk który mi nadbywa ?!!

 

Fotka nr 2

http://imageshack.us...0720121103.jpg/

 

a oto wężyk który nie dochodzi nigdzie !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twojego naprawde pokreconego opisu zrozumialem ze chodzi o wezyk do odpowietrzenia gaznikow. Jesli sie z tego leje to znaczy ze puszczaja Ci zaworki iglicowe. Stad palenie na 3 gary (jak przeciagniesz po obrotach to na wysokich powinien normalnie pracowac).

 

Sprobuj stuknac czyms w kazda komore plywakowa i dmuchnac w przewod paliwowy idacy do gaznikow.

Edytowane przez jimi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za odpowiedź....otóż tak...gaźniki były zasyfione, dysze pozatykane...wyczyściłem wszystko i powinno śmigać!!! Ale pojawił się nowy problem, hehe....gaźniki trudno wchodzą w gumy łączące je z cylindrami, dwa górne prawie siedzą ale dolne nie chcą mi wejść...zna ktoś jakiś knif...bo nie wiem czy przy zakładaniu gumy mają być na gaźnikach czy na cylindrach...nie chcą wejść za chuchu !!! pozdrawiam :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posmaruj delikatnie wazelina techniczną od wewnątrz dla poślizgu. U mnie pomogło (gumy były przy gaźnikach).

Edytowane przez tomason2

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hehe dzięki za porady, wszystko sie przydało...weszły bez problemu z małym użyciem siły i pomocą żony hehe !!! Wszytko poskręcałem i git, więc mam jeszcze jedno pytanie, czy ma ktoś schemat podłączenia gaźników bo mam problem z wężykami podciśnienia...waku się to chyba nazywa...nie wiem ile jest dopływów paliwa do gaźników i które wężyki mają wychodzić z gaźników i iść do tego waku...dodam że to wersja z filtrem powietrza wychodzącego z gaźników i baku....Callifornia !!! tak to jest gdy kupuje się motor tzw. "zimowy projekt" przy którym ktoś grzebał i nie poskładał do końca...uuufffff....jeszcze troche pracy i będzie śmigać...

 

Dziękuję za dotychczasową pomoc, fajnie jest mieć oparcie w doświadczonych kolegach !!!

 

Pozdrawiam i szerokości ------------>

 

Daduk84

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...